@ bubbles.. Even snel, moet weer werken.. maar sneeuwraces zijn bagger? chamonix al gespeeld?
En ik zeg dat mensen die forza spelen niet kunnen sturen? even lezen, ik zeg dat forza 3 meer gemaakt is met het grote, niet hardcore publiek in het achterhoofd van de makers van FM3.. als je de toch wat te makkelijke handling voelt en het gebrek aan vele hardcore functies en features, de rewind gebrek aan diversiteit (met name in banen) kun je dit toch niet ontkennen? prima game verder hoor, maar ik zeg dus duidelijk niet wat jij beweert dat ik zeg.. leg me geen woorden in de mond aub..
beide.. maar als er een optie inzit om o.a. in endurance mode 9 uur te rijden is dit niet echt een racer voor casual gamers only, nee... en level 40 halen duurt wel even, level 50 of 60 (even tel kwijt) was je binnen no-time in FM3.
En nieuwe races en autos hadden al in de game moeten zitten? uh? :{ fixes natuurlijk wel.. maar welke game heeft dat tegenwoordig niet meer.. helaas.
Nu zal de opmerking wel weer komen dat ik een "fanboy" ben met een "roze brilletje op", maar als niemand tegengas geeft (lol) dan blijf je maar (in mijn optiek) minpuntjes opblazen tot catastrofale gamebrekende gebreken... en omdat je af en toe een pluspuntje er tegenaan gooit maakt het niet zo dat jouw mening meteen neutraal en rechtvaardig is.. ook is het niet zo dat als ik de minpunten voor lief neem en 90% van de game wel dik in orde vindt, dat ik dan meteen een fanboy ben.. dat moet toch maar eens afgelopen zijn.
De reviews zijn trouwens absoluut niet wissellend (onder de 7 nog niet gezien, voor de rest allemaal 9's en tienen) en barslecht zoals jij verwachte voordat GT5 uit zou komen.. toen je zei dat je A: de game niet zou kopen, en B: dat je de game zou kopen voor rivanov als hij geen slechte reviews zou krijgen.. beide punten ben je terug gekrabbeld dus echt serieus kan ik je nou ook niet meer nemen.. sorry.
Voor diegene die twijfelen, als je GT tof vindt is dit echt een aanraden.. houd je van autos en sjieke features plus veel variatie en een zeer vlezige carriere modus, is dit ook een aanrader. de game heeft minpunten.. maar geen rampen zoals menig een doet laten denken.
Laatst bewerkt: 2 dec 2010