[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog steeds benieuwd naar O-).
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Archer is op zich e rg goed uitgewerkt, alleen als je speelt met inverted y-axis, dan is de bow nog steeds niet inverted. Dit wordt nog gefixed in een patch.

    Er zijn veel skills voor de bow, maar ik vraag me af of je puur een archer kunt zijn. Ik denk dat je ook de moet kunnen terugvallen op melee.
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah, dus met de mage en archer zit het al goed. Enig idee van die Dead Summoner oid?
     
  4. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed gereageerd op die vreselijke review!! En zo heb jij meteen een stukje "goede review" daar neergezet ;) !
    Hoe gemakkelijk het dus is om een game af te breken, echt erg ! :mad:

    @Gakkie en anderen: stil in dit topic? Nu ja, ik heb voorbije week (en weekend) wederom niet kunnen gamen ! Het zal iets worden voor de 2e helft van december ...
    Normaal gesproken geef ik snel de voorkeur aan een rpg van Larian Studios (DKS dus) om eerst te spelen, maar nu TW II mij zo enorm boeit en heel nieuwsgierig maakt (steeds méér na het lezen van gamers hun ervaringen!), ga ik TW II voorrang geven op alle andere games en moet zelfs Risen even blijven liggen (vrees ik) ! Komt erbij dat ik de originele Ego Draconis reeds heb uitgespeeld en hoe langer ik de DKS laat wachten, hoe leuker om deze te herspelen en wie weet is er tegen die tijd een "patch" uitgekomen voor de Xbox versie van de DKS (Larian heeft deze beloofd een patch te maken voor pc én xbox veries).
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb nu TW II op de pc (broertje heeft 'm gekocht) en hij bevalt me erg goed (niet veel gespeeld nog hoor, net pas in het fort van de orcs aangekomen). Eigenlijk heb ik het liefst een super sneaky character met pijl en boog, maar heb gehoord dat pijl en boog niet erg fijn werkt dus? Want dan ga ik helaas maar een magic assassin maken.
     
  6. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutnoob, sommige mensen moeten games reviewen waarvoor ze geboren zijn, zoals in zijn geval: pacman.
     
  7. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe krijg ik ik me beeld kleiner. Me teksten vallen er buiten. Had er wel over gelezen dat mensen dat hadden. Maar zie geen optie tot verkleinen.

    Edit: gevonden. Ze noemen het alleen beetje raar( save interface)
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2010
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil toch nog wel even kwijt dat de graphics toch echt wel superb zijn in deze game. De Savannah doet de engine geen eer aan. Maar als je op New Ashos rondloopt en de dungeosn daar. 'S nachts bij volle maan, of in een dungeon met een toorts in de hand...
    amazing! Zal het er op de PC wel helemaal ziek goed uitzien. En dan hoe soepel alles gaat en hoe weinig (storende) popup je ziet, petje af!

    Ik vind het persoonlijk grafisch de mooiste RPG op de 360 tot op heden!
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Grafisch is 'ie echt top op de pc, heb 'm zelf ook maar helaas trekt m'n laptop 'm niet goed (alles staat op z'n laagst en nog is het niet altijd even vloeiend). Ga 'm dus toch maar halen voor de 360, vind ik sowieso fijner.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Krijg je geen spijt van. Speelt heerlijk weg. Ik vind zowiezo dat dit soort games heerlijk spelen met de twee thumbsticks, veel lekkerder dan kb + muis.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Zit wel wat in, maar de PC word ook een steeds minder geliefd medium qua games. Zo'n beetje de schuld van de piraterij. Deze speelt inderdaad prima op de consoles.

    PC moet je eigenlijks alleen manager sims en RTS games op spelen. ;)
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    New Ashos is echt een lekker quest gebied. Alleen gaat het levellen nu veel slower, steeds meer exp nodig natuurlij :)

    Bijna L34 en still loving every last bit of it :)
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Helemaal gelijk. Het ziet er zo mooi uit en draait zo vloeiend dat ik soms het gevoel hebt een directX 11 spel te spelen... en dat is het volgens mij niet.
     
  14. Forty

    Forty Guest

    Two Worlds 2 Deel 2
    Lol.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad. En dan ook nog eenns erg korte laadtijden. Echt amazing werk van zo'n kleine ontwikkelaar. Kunnen een hoop grote companies een voorbeeld aan nemen. Echt amazing tech! En dan gewoon ook nog eens een solide game _O_

    EDIT:
    Er is een gamepressure guide. Niet te missen!
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Net weer ff gespeeld. Doe rustig aan, ben nu namelijk in de Arena van de Fighters Guild. Level 14 op moment en het vechten gaat tot nu toe wel beter. Kan nog anders worden. Begin ook steeds meer die rare icoontjes te snappen. Echter kies ik altijd voor de warrior kant natuurlijk. Heb alleen nog geen geld genoeg om dat huis te kopen voor 50.000

    Misschien morgen na mijn werk nog ff verder spelen. Probleem is dat ik al een paar dagen last heb van een plek vlakbij mijn lippen. Godver doet zeer, krabben. 8)
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik bulk echt van het geld (280k), maar ik verkoop niks meer. Ik haal uit elkaar. Heb veel grondstoffen nodig. Ik kan nu wapens enzo 14 levels upgraden en dat kost echt een ton aan grondstoffen.

    Ben wel bang dat het qua combat niet echt meer een challenge gaat zijn. Doe echt zieke damage met mij dual wield swords/maces :)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2010
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Vraagje: Ik ben nu nog in de Savannah, maar ik moet voor een quest naar Alsorna ofzo. Ik moet daar een steen ophalen, maar hoe kom ik daar? Ik zie nergens echt vervoer in de Savannah en zwemmen lijkt me geen optie.
     
  19. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    wachten tot je verder in het verhaal komt :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ok, dan zal ik als ik er ben gelijk beginnen met het verzamelen van teleports. Ben nu druk bezig met upgraden van mijn huidige gear en wapens. Wil wel voorbereid zijn en niet te vaak dood gaan.

    Trouwens: De eerste eikel die me in de game nog om een paardenrace durft te vragen dood ik. 8) 1x gedaan omdat het moest, maar later vroegen ze me nog een keer. Nooit weer, paardrijden is nog nooit zo kut geweest. Zelfs in World of Warcraft heb ik er een veel fijner gevoel bij.
     

Deel Deze Pagina