[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    He pokebal jongen! wat een toeval
    en jij speelt helemaal niet met slecht teamgenoten:p
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Net voor het eerst eventjes multiplayer gedaan. Opzich wel leuk, maar haalt het echt niet bij Bad Company 2.

    Wager matches lijken me erg tof!
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.498
    Leuk Bevonden:
    5.116
    Hij heeft dat filmpje niet gemaakt hoor :+
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Bwahaha, ik dacht dat het aan mij lag, maar ik was vergeten een paar dagen geleden de aim assist weer aan te zetten na de combat training. Dus ik ga vandaag weer even spelen en ik raak helemaal niets!!!! Sensitivity 8 speel ik normaal op maar ik had het direct terug gezet naar 4 en zelfs toen had ik moeite met mensen raken, dus ik maar denken dat die paar dagen op de PS3 mijn aim zo heeft verneukt of iets in die richting.

    Damn wat mensen ook zeggen aim assist helpt echt zo ontzettend veel, en spelen zonder kan je bijna niet op consoles.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ze zouden een mode moeten maken zonder assist, ben heel benieuwd hoe het zou spelen als niemand aim assist had
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind aim assist eerder irritant dan handig. Aimen kan ik toch wel, maar als 2 mensen langs elkaar rennen kun je niks raken.
     
  7. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik begrijp dat die shit dus ook daadwerkelijk werkt tijdens het online knallen?
    Ik had het namelijk een heletijd lang uitstaan en werd constant platgeschoten voordat
    ik ook maar een ander raakte. Toen zette ik eens target assist aan(viel me op dat deze dus uitstond) en tot mijn verbazing scoorde ik een paar potjes veel beter!!
    Helaas was het even daarna weeer drama, dus toen dacht ik dat het wel toeval zou zijn...
    maar het blijkt dus echt te werken:X
     
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    haha handig:+
     
  9. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0


    Even geüpload op me nieuwe channel, het was in een scrim, niets bijzonders eigenlijk.



    Lucky Nade? Nah skill



    Oeps, ze gaan van nieuw naar oud.
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Je zit in het verkeerde topic, en je kan ze niet zien.
     
  11. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    QuickneZ geef je channel link is. :D
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    En weer een nieuwe patch komt eraan! Wat zijn ze snel daar bij Treyarch :) ;

    PS3 and Xbox 360 Updates (PS3 topic » & Xbox 360 topic »):
    IN PROGRESS - Currently in Phase 2, Phase 3 on Monday 6th Dec.

    Issues Addressed:

    * Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly. (PS3 Only)
    * Additional measures to prevent the “Transmission error” and other disconnects. This was most likely to occur with large parties where party members had mixed NAT types. (PS3 Only)
    * Updated handling for UPnP-enabled routers to improve matchmaking conditions where users had strict or moderate NAT types. Also added in-game communications so that all players are aware of their NAT type in the Player Match party lobby.
    * Addressed an issue with VOIP icons not appearing when USB headsets were plugged in prior to game launch. (PS3 Only)
    * Addressed issue that prevented the “Load MP by Default” option from saving when other specific option combinations were set. (Xbox 360 Only)
    * Prevention of exploit that allowed players to keep custom classes and killstreaks after prestige.
    * Addressed an issue where Flak Jacket Pro would not always protect against ground fires left by Napalm Strikes.
    * Prevention of users losing their killstreak reward when switching classes at the start of a new round in round-based game modes.
    * Addressed an issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain circumstances.
    * Added round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same round start limitations as other explosives.
    * Contracts will now reset when the player Prestiges.
    * Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
    * Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions.
    * Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances.
    * Additional security measures to enhance detection and banning capabilities.

    Gameplay Tuning:

    * Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
    * Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
    * Additional sound mix tuning for Ninja Pro users – increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
    * Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
    * Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
    * Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
    * Additional minor reductions in knife lunge.


    \o/
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    geweldige patch, kortere knife lunge en betere respawns :) precies wat ik zou roepen als ik 2 verbeterpunten zou mogen aandragen
     
  14. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke beter dat ze wat aan de verbinding doen,ik heb er soms last van .
    Ik hoop dat het sniperen ook weer wat beter word want om het nu zo te veranderen omdat Kindertjes graag willen no scope,
    Het blijft een game en wil wel me vrijheid hebben om te gebruiken waar ik zin in heb en om te proberen,het voelt nu ook gewoon niet lekker meer aan het hele sniperen het zoomen en nee ben geen no scoper ik wil dat dat het gewoon weer speelt zoals je bij
    deeltje 4 had en Waw.
    En het respawn zou ook beter zijn ja want soms staan ze gewoon ineens naast je terwijl je net nog na die kant keek.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2010
  15. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn die veranderingen met die snipers? Dit is de eerste cod waarin ik sniper maar het is behoorlijk kut doordat je 2 sec minimaal ingezoomd om raak te schieten. Uit dit bericht kan ik niet opmaken of ze dat nou veranderen.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De sway blijft hetzelfde, de tijd wanneer de kogel registreert word wel korter gemaakt, het was al schijnbaar terug gebracht naar 0.25 sec. Ook kunnen ze de "sniper patch" nu tweaken wanneer het hun uitkomt met deze aankomende title update, dus ze kunnen experimenteren met de settings.

    Ninja Pro word nog beter gemaakt, gelukkig maar.

    Snap er nog steeds niets van waarom de PC niet die patch eeft gekregen...
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ben ook wel blij dat het spawnsysteem wordt gemaakt, heb daar echt zo'n hekel aan.
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is soms te slecht idd , word je gespawnd..staat er gewoon 1tje voor je , of anders om.
     
  19. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo dat de tijd dat de kogel van een sniper registreert korter is/wordt. Dat maakt het snipen toch weer wat makkelijker.

    Voor de gene die wel eens snipen, welke perks gebruiken jullie?
    Ik zelf gebruik nu Flak Jacket (werd gek van de lucky grenades throws, de rc-cars vandaar), Hardened Pro en Marathon.
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan niet wachten op de patch. Soms knifed iemand mij op 10 meter, terwijl ik hem kapot aan het schieten ben. En de spawns moeten natuurlijk beter, want soms spawn tussen de enemy's.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina