Online heb ik er nog geen gevonden. Heb ik aan een normale Wiimote trouwens genoeg of moet ik plus hebben voor deze game?
Weet je of die winkel waar je hem zag liggen ook via internet verkoopt? 40 euro vind ik wel veel voor een Wiimote die ik nooit ga gebruiken. Of is dit een Wiimote plus?
Gameshoptwenteshop zal pas eind 2010 binnen met het online verkopen van games. Wii Play en Wii Party worden geleverd met de standaard Wiimote. Volgens mij maakt de winkel er geen probleem van om pakketten los te verkopen.
gister ook de mario box gehad, ben benieuwd hoe het eruit ziet ('krijg' hem eigenlijk pas met Kerstmis )
De mario-games die op die mario all-stars disc staan, zijn die gewoon te besturen met de WII-mote of moet je zo'n classic controller hebben?
Ik gok van wel. De NES games van de Virtual Console zijn iig met alleen gekantelde Wiimote te spelen, dus dat lijkt me hier ook het geval.
bedankt, ook de reacties hieronder. Wil de game nog weleens aanschaffen, maar als je dan ook nog een classic-controller zou moeten kopen, zou ik het laten liggen. Maar eens kijken in de winkel, zal vast ook wel op het hoesje staan hoe de game is te besturen.
ja het is gewoon met je wiimote hoor. heb je ook games die alleen met een classic controller kunnen dan?
Wat is beste manier om je Wii aan te sluiten. Ik wil de beste beeld kwaliteit, welke kabel kan ik dan het best aanschaffen?
Dat is de component-kabel. Hoewel de beeldresolutie maar 480p is is de beeldkwaliteit vele malen scherper en kleurrijker dan als je gamed via de standaard AV-kabel.
Ik kwam opeens op het idee van de week met mijn zusje om onze DSi te verkopen en dan een Wii te kopen voor als Kerst cadeau. Nu zag ik deze bundel die volgens mij wel cheap is (voor de rest nog niet veel gekeken of het goedkoper kan). Alleen de vraag is, een zo'n Wii mote + nunchuck is wel weinig, en we kopen hem vooral voor ons twee + ouders om gezellig wat te spelen. Dus koop er denk ik een Wii mote bij, is een Wii mote alleen genoeg of moet je ook een nunchuck erbij kopen? Of gebruik je die nunchuck sowieso amper? Wil hem dan in de huiskamer zetten op een 32 inch tv, ziet dat er dan nog wel goed uit of moet ik een andere kabel er bij kopen?
2e nunchuck gebruik je inderdaad amper. Als kabel zou je er een component kabel bij kunnen kopen, dan heb je 480P. Scheelt wel wat vergeleken met de scart kabel die er standaard bij zit.
ik zag dat komende week ook een aanbieding is bij de Mediamarkt. zwarte wii incl. wii sports & mario kart (+stuurtje) en donkey kong op de harde schijf voor 180,- weet niet precies wat je zoekt, maar het is wel een mooie aanbieding. je nunchuck heb je nodig bij spellen zoals wii sports en mario galaxy (ik denk bij wel meer games, maar die kan ik zo snel niet opnoemen ) bij de Wii zit een avkabel, maar als je een componentkabel koopt heb je inderdaad 480p.
Een componentkabel is sowieso wel aan te raden, maakt alles een stuk scherper. En als je natuurlijk de beste games van het jaar en van 2008 wilt spelen: Super Mario Galaxy (2) dan heb je wel een nunchuck nodig.