FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Is ook zo, maar dan nog vind ik het aardig debiel dat het commentaar juist slechter en meer irritant is geworden t.o.v. bijvoorbeeld FIFA09 (daar was het ook al niet best hoor, maar toch).
     
  2. Robbie EXR

    Robbie EXR Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas kan ik het daar niet aanpassen, iemand nog TIPS!?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zet je de taal op Engels bij het opstarten van de game?
     
  4. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Nee dat helpt niet dan blijft het commentaar gewoon op NL staan. Je moet het gewoon bij opties kunnen aanpassen. Je kunt ook zelf 5 minuten even zoeken en dan heb je het.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe lang duurt het voordat je een Legend bij je club wordt (Virutal Pro). Ik ga nu mijn 3e seizoen in bij dezelfde club en ben al tijden captain, maar ze willen me geen Legend maken. =(
    Zat zelfs in het Team of the Year en was Player of the Year geworden.

    Wordt je dat pas op een bepaalde leeftijd?

    En hoe lang duurt het voordat ze je aanbieden om Player Manager te worden?

    Had eigenlijk al lang naar een betere club kunnen gaan maar ik blijf steeds maar voor de zekerheid bij dezelfde. Neem aan dat het dan sneller gaat.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  6. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst was het na 4 jaar, omdat om de 4 jaar een wk is.
    Je moest dan met het nationaal elftal deelnemen aan dat wk.
    Ik weet het niet 100% zeker. Heb dit jaar nog geen be a pro gespeeld.
     
  7. Robbie EXR

    Robbie EXR Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe je een Ultimate Team speler laat stijgen qua rating? Heb nu Huntelaar als 78 gekocht, maar hoe krijg ik hem bijvoorbeeld 80-85?
     
  9. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat niet meer. Kon wel bij UT 2009 idd. Kon vorig jaar bij 10 ook al niet meer trouwens.
     
  10. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus gewoon betere ratings kopen :D Is er ergens een overzicht van spelers met de hoogste ratings etc?
     
  11. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, als je daar al een tutorial voor nodig hebt is het wel erg slecht met je gesteld.

    Meeste spelers hebben dezelfde ratings als bij ranked match, coach etc. Allerbeste zoals Ronaldo en Messi zijn haast niet te betalen.
    Als je een beetje goed zoekt kan je met 15 tot 20K al een 82 gemiddeld team maken.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  12. Gnermo

    Gnermo Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Al 2 games corrupted omdat ik me virtual pro van linie verander, allebei seizoen 3....
     
  13. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Team gamebattles, dus ja, soort van.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Damn, is dit altijd zo? Voor het eerst een paar potjes online gespeeld met mijn Virtual Pro, en gelijk 5 (voice-)messages of ik een club wil joinen. Irritante spam. :mad:

    Nog irritanter is dat zo weinig mensen de wedstrijd afmaken. Begin je met 11/10 man, is er aan het einde nog maar 3 over. Als je niet van plan bent de wedstrijd af te maken, dan begin er ook niet aan... |:-

    Oh, en die quitters tijdens de reguliere Head to Head matches... Pff... :F:

    Het is een leuke game, maar helaas verpesten de mensen het zelf.
     
  15. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het mogelijk om met een topteam te starten in carriere zonder dat je verplicht bent alle prijzen te winnen? In fifa 10 bv starte ik met man utd een carriere maar werd ontslagen omdat ik de beker niet won en 2de werd in competitie. Bestuursniveau stond noghtans op amateur. Ik speel niet graag een niveau lager waar je alles makkelijk wint maar heb liever dat ik niets win en dat ik alle matchen vol moet spelen om wat te halen.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, dit is erg bekend bij de FIFA games, helaas..
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij je Virtual Pro, hoe krijg je zo'n dikke afro:cool:?
     
  18. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    heel irritant ja, heb twee dagen fifa online gespeeld maar werd kotsmisselijk van deze figuren (en dan bedoel ik geeneens dat ze ook nog eens alleen maar teams als barca en chelsea kiezen).

    je zou toch zeggen dat ea makkelijk kan zien of iemand zijn xbox heeft uitgezet terwijl ie achterstaat? om dan dat kereltje minpunten te geven en mij pluspunten?
     
  19. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus jonge, er is echt iets mis met mijn fifa... Ik kan geen FUT doen, want als ik op FUT druk komt er te staan dat de EA servers niet beschikbaar zijn, als ik daarna nog een keer op FUT druk, loopt me scherm vast. Online matches kan ik ook niet spelen want dan loopt me scherm vast bij de aftrap...
     
  20. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongelooflijk, wil ik in de nacht om 2.30 effe een potje doen, hij neemt Charlton ik een of andere gare Engelse team leuke wedstrijd, maa ik 2-0 en dan gaat ie de hele tijd in eigen goal schieten en gaat ie alles lopen bekijken. Ik stuur een berichtje im watching tv dont stress en dan gaat ie gewoo ndoor ;e Godzijdank was er een Sotuh Park marathon en die keek ik een uur lang, ik schakel dus in na een uur en ik zie hem nog steeds bezig in de 90e minuut. Gaat ie nog eenn paar x op start drukken. Tis echt ongelooflijk hoe zielig die mensen zijn. Wel lekker met 44-0 gewonnen :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina