Zaterdag middag kan ik tot 4 uur ongeveer. En dan pas na 9e En Zondag kan ik pas na 6e... Als jullie rond die tijden spelen wil ik wel ff meedoen.
2 December 2010. FC Rillion heeft hun grootste overwinning geboekt. MTFU FC was geen partij voor FC Rillion want met 7-1 werd MTFU FC naar huis gestuurd. Van Midden was in vorm en scoorde maarliefst 5x in de wedstrijd. De andere doelpunten waren voor Heikinen en Pedersen. Ook Pino deed mee als keeper en zelfs die was dichtbij een doelpunt. Jammer genoeg voor Pino schoot bij op de paal. Getuigen van deze memoriable wedstrijden waren : Alpine2009 The Bryann
We hebben al een keer eerder met 8-0 gewonnen. Toen stond ik er al verbaasd van te kijken dat ze niet leavden.
Vandaag ging het weer lekker alleen zat er jammer genoeg 1 klote lagg partijtje tussen die we verloren . 5 wedstrijden gewonnen en 1 verloren en daardoor staan we nu in de 4e divisie. We gaan proberen om is een keer Divisie 1 te halen aangezien vorige seizoen het niet lukte. Nog een mooie vrije trap van gisteren : http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/53348274
Ja, ik had een heerlijk potje al zeg ik het zelf. En ik was echt van plan 1 van me mooiste reddingen ooit op te gaan slaan alleen toen leavde ze in de 84e minuut ofzo
Mooi doelpunt Alpine! Ik vind altijd wel grappig dat ze in die filmpjes al juichen voordat het doelpunt gemaakt is. Is dit nu de 3e competitie ronde?
Oke oke, ik ben rond 9 uur online. Moet eerst werken. Ik zal gelijk even zeggen waarom ik steeds de club leave en weer inkom. FC Saints is voor mij gewoon een 'trainingskamp'. We zijn daar allemaal middelmatige spelers, en als ik daar op goal sta krijg ik dus meer te doen dan als ik alleen met Alpine speel. Dus zo kan ik mezelf beter trainen in lastige situaties en dit dat weer verwezenlijken bij FC Rillion. Oftewel. Ik speel gewoon bij jullie, maar train bij de Saints. p.s. Pietertje is verleden tijd. Pino is man die het tegenwoordig moet doen
Kwakmanniee where are you!!!? Ik en Donny zijn online. Alpine reageert niet. en jij bent er gewoon niet. Rillion is diep bedroefd.
Gister ging het wel lekker. Twee verloren de rest gewonnen. Zitten nu in divisie 3 als het goed is? Gaat er vandaag nog gespeeld worden?
Ik zal binnenkort waarschijnlijk ook weer meer gaan spelen, heb laatste tijd vooral even MW2 gedaan, misschien dat ik vanavond BO krijg met sinterklaas.
Divisie 2 zelfs Donny! Je speelde trouwens wel heel erg lekker. Ik had echt een mindere avond. hoop dat (als we gaan spelen) vanavond beter is!