Laptop Advies [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die XPS serie is ook de beste zegmaar binnen de Dell laptops, dus je kan bijvoorbeeld stevigere en betere afwerking verwachten dan bij de Inspiron modellen.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Top, thanks. Ik zal morgen wel even kijken.

4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat is wel mooi meegenomen. Alleen is die laptop nu zo goedkoop door een korting die maar tot de 8ste loopt en ik haal hem daarna pas, dus dan valt hij wel buiten mijn budget |:-

5. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik zie het, jammer inderdaad.
    Maar misschien komen er nog wel kortingen, met de kerst in gedachten.

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja precies. Ik wilde er eigenlijk een over 2 weken halen maar misschien wacht ik dan inderdaad maar even nog een week langer, in de hoop dat er weer het één en ander wordt afgeprijsd.

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Iemand nog iets zinnigs te zeggen hierover? Ik ga zo de stad in.... *)

8. Drzapper

Drzapper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kon gister een Sony Vaio kopen van een maat, geen idee wat deze dingen waard zijn.

Dit is hem:

Wat is een mooie prijs?

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als we de specs etc nou ook eens wisten. :)

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Korting bij dell.nl zegt niks. Er was ooit een actie en als het dan de 8e was stond er opeens tot de 15e, en op de 15e tot de 22ste en op de 22ste tot de.. je begrijpt het wel. Uiteindelijk heeft een maand of 2 dezelfde actie er gestaan 8).

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Laat de Inspirion 15R sowieso maar zitten aangezien je een stevige laptop zoekt. Mijn moeder heeft deze, en stevig kan ik de behuizing niet noemen. Mijn beide acers hebben een sterkere behuizing!

12. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké ik ben wel aardig uitgekeken op mijn 2 jaar oude laptop qua gaming aangezien ik alles op minimaal moet spelen. Ik zou graag een nieuwe willen hebben:

* Wat is je budget?

Max. 850 Euro

* Waar wil je de laptop hoofdzakelijk voor gaan gebruiken? Gamen, office, videobewerking, internet?

Hoofdzakelijk voor gamen en dan met name World of Warcraft. Ik zou graag deze game minimaal vloeiend op medium willen spelen, liefst nog wat beter. Met een betere videocard dan mijn onboard card kan ik ook eindelijk eens wat nieuwere games proberen.

* Wat heb je al, en/of wil je hergebruiken?

Een muis :+ De oude laptop doet het nog prima en zal dan naar mijn zusje of vriendin gaan.

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Als de aanbieding ook volgende week nog geldig is ga ik gewoon voor de XPS 15. Het enige negatieve wat ik er op fora en in reviews over heb gelezen is de accuduur en voor de rest is iedereen er erg positief over, op het design na maar dat boeit me niet want ik zoek sowieso meer een desktop laptop die ik af en toe mee kan nemen. De XPS 17 heeft een te groot scherm en die specs ga ik toch niet benutten. Alleen jammer dat het Dell is, niet qua kwaliteit maar qua service, want die is redelijk rampzalig (imo).

14. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is http://www.topproduct.nl/hardware/l...-acer-aspire-5742g-374g50mn-lx.r5202.053.html een redelijke laptop om op te gamen?

Of is het verstandiger iets duurder te gaan zitten in verband met de levensduur van de laptop?

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    i3 is wel een Dual Core.

Het is verder een prima laptop voor all-round dingen (school/kantoor zaken, simpele games), maar verwacht niet al teveel grafische pracht bij het spelen van de wat meer veeleisende games.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ok thanks Len!

19. prodanie

prodanie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin zoekt een goede laptop vooral voor school gebruik en om af en toe een filmpje kijken.

scherm 15''

budget is 500 - 600 euro.

Goede accu duur

en ze moet er lang mee vooruit kunnen

iemand suggesties?

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik ben zolangzamerhand op zoek naar een nieuwe laptop. De oude werkt nog prima, maar ik vind het bereik van de interne wifi kaart niet geweldig. De Apple ( :{ ) van mn vriendin heeft een veel beter bereik.

Wat zoek ik:

Verlicht toetsenbord
    Goede wifikaart (intern)
    Moet wel een aantal oudere games kunnen spelen, maar dat kan ik op deze ook al.
    Bij voorkeur windows XP af fabriek
    Schermgrootte is niet heel belangrijk maar moet minimaal de grootte hebben van mijn huidige (ik denk 15" ofzo)
    Accuduur is niet belangrijk, die dingen sterven vaak toch na een jaar. Ik gebruik het ding toch altijd met stroom.
    Wil er max 800 euro aan uitgeven.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina