[XOne] Forza Motorsport 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 30 jun 2010.

  1. DE KLETSKOP

    DE KLETSKOP Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    is het mogelijk om je cariere opnieuw te starten zonder dat ik mijn autos verlies?
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom wil je dat doen? Je kan toch ook gewoon die events nog een keer rijden.
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je er bijna ! :p
     
  4. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    En heb je de achievement al gehaald? *)
     
  5. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb hem diezelfde dag nog uitgespeeld ;)

    Nou ja ik, heb het laatste gedeelte vanaf 60-70% best veel een coureur aangenomen die het werk voor me deed :p
     
  6. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk mijn Ultimate Edition binnen, dus nu voor het eerst een complete Forza met bijna alle auto's etc. Ik heb echter maar 1 miljoen, dus ik kan ze lang niet allemaal kopen, zelfs die cars uit Stigs Garage zoals de Lexus LFA moet je nog zelf kopen, dus heeft iemand een aanrader van een auto die ik MOET aanschaffen met mijn beperkte budget?
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Probeer ze zelf in de free ride mode (Time Trial, dus niet in career), daar kun je in alle (standaard) auto's rijden. Denk dat je het beste zelf kan bekijken welke auto jij het fijnst vind :)
     
  8. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nog steeds om te janken dat disc 2 niet installeerd op mijn hdd... Ook niet na alles verwijderen etc. echt heel jammer, dit weerhoud me om het spel te spelen.
     
  9. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geen tijd om alle 100 autos ofzo die ik nu erbij heb gekregen, om ze individueel te gaan testen. Maar er zal tussen al die packs vast wel een auto zitten waarvan mensen zeggen, om auto X heb ik MS points gespend en ik ben tevreden met die bak, een aanrader!
     
  10. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Wrm heeft een amerikaanse wagen zijn stuur rechts staan in fm3?...
    Ford Fiesta bvb :confused:
    Er zou een optie moeten zijn dat we konden kiezen, hier in belgie koop ik toch ook geen engels ingerichte wagen :confused:
     
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Nee, dat maakt een wereld van verschil. :confused:
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    t is wel maf. Dat is alsof je in Amerika een AZERTY toetsenbord op je pc krijgt geleverd
     
  13. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, cockpit view is het zeker een wereld van verschil....
    Rechts zitten is heel anders als links zitten, bochtenwerk is anders omdat je het anders moet inschatten.
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Voor de wat tragere klassen: Renault Megane Coupe. Heerlijk ding. Gaat fijn de hoek op en laat zijn concurentjes in het stof bijten. Wel oppassen met tunen, omdat het een voorwielaandrijver is wil hij met veel power in bochtjes graag rechtdoor.
     
  15. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    [yt]_JFRzRXXC0A[/yt]

    Forza Motorsport 4 exclusive debut trailer, kan niet wachten om een topic te openen. :p
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Zegt nog niet veel. Top gear werkt mee aan de game. En precies aan ze driften nu meer als event doen. Terwijl dat bij Forza 3 gewoon optie was. En Rally precies. Ik hoop wel dat ze de wagen met veel meer detail maken. Zoals Gran Turismo. En dat de schademodel zeker verbeteringen krijgt. Zoals lekkeband en dat je wagen total loss kan rijden. En nog wat meer tuning mogenlijkheiden. Maar is geen noodzaak. Ze moeten vooral de game op zijn forza's houden.
     
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Hier een stukje van de gameplay zelf, is dit al eerder hier gepost?! zoekoptie werkt niet echt geweldig.

    Kinect is dan weer zo jammer he.:F:
    [yt]sYG5QaDFLTU[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  18. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al hele tijd geleden gepost. Kinect ik zou het niet erg vinden als ze dat gebruiken. Maar de game blijft perfect met controller/stuur speelbaar. Dat is belangrijkste. Afwachten wat het wordt.
     
  19. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel hints naar regen, nacht en rally races :)
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik word blijer van Forza 3 dan Forza 4 tot nu toe
     

Deel Deze Pagina