[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Mensen uit bijv. een Lynch film (the Cowboy uit Mulholland Drive, Mystery Man uit Lost Highway) neem ik op als vaag, karakters zonder achtergrond verhaal of motivatie reden om er te zijn maar toch een sterke aanwezigheid achterlaten.

    Waarom iedereen in American Beauty was zoals ze waren en doen wat ze deden was mij glashelder en verre van vaag of onduideiijk. Dat je niet met ze kan relateren kan ik begrijpen, maar dat maakt ze niet vaag.
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    :)
     
  3. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben errug benieuwd naar jouw definitie ervan.
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    American Beauty is onvoorspelbaar, met een licht sfeertje waarin zich zware gebeurtenissen afspelen. Daarom noemde ik het vaag.

    Onvoorspelbaar, niet alledaags. Natuurlijk zijn het de stereotypen bij uitstek, maar zij treden juist uit dat kader.
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Skyline. Wat een bagger. Het 'verhaal' is extreem slecht, er kloppen een aantal dingen niet, dialogen zijn te stom voor woorden. Special effects waren leuk, maar daar bleef het bij. De film was aan de korte kant en dat was goed. 3/10
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hele mooie film inderdaad :thumbs:
    Zat vanavond The Town te kijken.. na half uurtje ging ik eten en voetbal op gezet.. kijk hem nog wel keer af maar heb niet zoiets van, o dit wil ik per se weten hoe het afloopt :+
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Death Race

    Hij was op tv! Tweede keer dat ik hem zie, ben nog steeds erg onder de indruk van al die voertuigen :cool: Het is gewoon een heerlijke wegkijk film!!

    8
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Despicable Me
    Tegenvaller, vond hem echt totaal niet speciaal. Waren een aantal leuke momenten (Dat stuk waar Gru ging voor lezen uit dat boek met die drie katjes _O_) maar dat was het dan ook. Qua verhaal stelde het weinig voor, die minions waren ook niet leuk en overall was het gewoon matig. Alleen Agnes was wel cute die de film een beetje heeft gered. IT'S SO FLUFFY! 5.5

    Trouwens, viel meteen hier thuis al op dat Gru wel erg veel weg had van Dokter Evil en Vector van Austin Powers. 8)
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    The Social Network

    Echt een top film!

    9
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Check die meest recente afbeeldingen bij TRON: Legacy!

    http://www.imdb.com/title/tt1104001/mediaindex

    Vet! Vraag me alleen af waarvoor het is. Iemand enig idee? Enige wat ik kon vinden was dat het zomaar voor de lol gedaan is.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Woot woot Venom, Captain America...

    Maar ik denk niet dat die in de film komen hoor.. Meer een soort artwork om te laten zien hoe zo'n dergelijke film eruit zou zien met al die neon effecten etc.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Komen ook niet in de film. Enne, waar zie jij Venom? :eek: Ik zie alleen Spider-Man en Spider-Woman...
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer is een keer Titanic gekeken. Had hem denk al wel 2x gezien maar vond het wel weer is een keer tijd. Het viel me nu op dat hij eigenlijk helemaal niet zo goed is, eigenlijk best slecht. Verhaal is natuurlijk mega ongeloofwaardig, hoeft niet zo'n ramp te zijn maar het ligt er nu wel heel dik op. Rollen zijn slap, vind die hele 'liefde' totaal niet overtuigend. Film duurt ook echt veel te lang, 3 uur exact, en vond die rol van die oude vrouw (in de huidige tijd) met die diamant ook echt waardeloos! Wat had het nou voor meerwaarde dat ze die diamant aan het zoeken waren en zij het verhaal vertelde 8)
    Stunts in de zinkende Titanic (of is dit een spoiler? :D ) vond ik op zich nog wel oke.
    6.5 .. want het kijkt nog wel lekker weg en verveelt ook niet
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Titanic slecht? waar gaat het niveau van dit forum in godsnaam heen?:'-(
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ... :lol: ... Uhm ... :lol:

    Ze zoeken de diamant niet, dat is alleen een manier om de film te introduceren. Voor de rest ja ... jou post zegt al genoeg. Misschien toch niet jou film. Kan het alleen niet helpen om gewoon te lachen als ik jou post lees.
    Uhm, iets met 11 Oscars, geloof ik?
     
  16. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed.. Wil vanavond film kijken maar weet totaal niet welke, had wel zin in Step Up 3 maar nog geen goeie versies van te vinden. Heeft iemand wel goeie versie mag je uiteraard PMen want linkjes mogen niet hierzo.

    Iemand nog andere aanbevelingen? Beetje komedie of romantische komedies doen het altijd wel goed op de zondag.
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    You will meet a tall dark stranger van Woody Allen. Normaal vind ik zijn films altijd tof, maar deze keer was het echt heel kut. Een heel saai verhaal met oninteressante charachters die hele oninteressante dingen meemaken. Bovendien was het ook nog eens zeer afgezaagd.

    De Eetclub vond ik ook echt geen reet aan. Het was meer een dia serie van allerlei plaatjes, waar je zelf het verhaal bij moet verzinnen.
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    wat hebben oscars met mijn mening te maken? :) Kunnen we anders dit hele topic wel sluiten.
    vond die diamant introductie gewoon lame en overbodig. Film staat op imdb overigens op een 7.4 .. dus er zullen vast nog wel mensen zijn die mijn mening delen. "Slecht" komt ook niet overeen met m'n 6.5 maar geweldig vond ik hem niet (meer), vond ik denk vroeger wel want ik heb hem origineel op dvd :+
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Dan in Real Life. Vond ik zelf een van de sterkere romantische komedies die ik gezien heb.
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de Step Up 3 al voorbij zien komen in blu-ray formaat, dus je zoekt denk niet goed genoeg.
    Je kan kijken naar The Other Guys, Scott pilgrim vs the world, Grown Ups, Toy Story 3, Up in the Air, She's Out of My League
    vond ik wel de moeite waard en geschikt voor op een zondag :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina