[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Of je gaat het hele f*cking eind zwemmen :) Het kan :D

    Ja, ik heb er 4 gedaan. Erg kut inderdaad. Vooral omdat de engine met paardrijden af en toe hapert... een van de grootste minpuntjes in de game.
    Maar ik loop eigenlijk toch alles. En de teleports zijn erg handig. Personal teleporter FTW! :D

    Volgens de save ben ik 45u onderweg en ik ben Ch2 aan het afronden.
    Heb bijna alle quests voor alle guilds gedaan. Warriors, mages zijn klaar. Necro's ook, alleen daar kreeg ik de achievement niet (bug, aaaargh).

    Loop nu wel ineens tegen een aantal questbugs aan, dat is wel minder. En dat van die cheevoo is ook lame :eek:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik mag inderdaad hopen dat je die paardenraces niet verplicht hoeft te doen. Eentje dan misschien, maar die is ook echt schijt.

    Paardrijden kunnen de Duitsers kennelijk nog niet. 8)

    Meende het serieus dat de eerste NPC die mij daarvoor vraagt naar Yatholen mag. :+
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    In elk geval heb ik voor mezelf het fabeltje dat er te weinig content is wel naar het rijk der fabelen verwezen. Alleen wel jammer dat die content zich op 3 eilanden afspeelt.
    Wat meer eilandsjes (en dus zeilen) had het wat afwisselnder gemaakt.

    Maar ik heb nog wel even te gaan denk ik, want volgens mij moet je dik over de 40 kunnen worden (heb L46 wapens al op zak :D )
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Heb je dat huis van 50.000 al???

    Ik probeer daar nu geld voor te verzamelen, maar soms kom ik ook leuke gear tegen die ik dan wil kopen.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb al twee huizen (die ik nooit gebruik) en ik heb momenteel iets van 350k auras :D
    Heb ook al over de 400 locks gepicked :p

    Ik heb overeigens nog nooit equipement gekocht. Gewoon gebruikt wat ik vind en VEEL upgraden :)

    Overigens zijn die bugged questlines wel erg kut: Ik probeer alles te doen en heb de warriors en mages guild questlines voltooid. Ook de achievements gehad. De necromancers ook gecomplete, maar geen achievement.
    En de merchants guild en thieves guild zou ik nog een quest missen volgens de stats, maar dat heb ik gechecked (met een guide) en ik heb alle quests gedaan! Er zijn er alleen een aantal uit mijn questlog verdwenen, nadat ze gecomplete zijn. 'Kost' me dus 3 achievements van 25(G) :F:. En ik wil nog wel zover mogelijk voor de completion gaan met deze game :'-(

    Hopelijk gaan ze het nog fixen ... ben benieuwd hoe het jullie hier straks mee vergaat!

    In CH3 ondertussen, weer nieuw gebied en nog steeds heeeeeeeeerlijke game! :)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2010
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Level 42 nu en 51u op de klok volgens de savegame! Aanbeland in Ch4. Ga richting het einde van de game.
    Ik moet zeggen dat Ch3 lekker wegspeelde. Slechts enkele sidequests en verder allemaal main story. Was ook wel nodig, want na de sloot sidequests op de eerste eilanden was ik verhaal glad vergeten.

    In CH4 weer enemies die ik wel makkelijk aankan, maar die mij ook nog wel eens onderuit schofflen (knockout). Weer ff wat spanning in de tent dus :) Wel jammer dat de 'boss' aan het eind van Ch3 erg makkelijk was ...

    En verder baal ik nog van die gebugde questlines ...
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Die boss aan het einde van chapter I was ook niet de moeilijkste. Vond die in de arena pas pittig. Daar deed ik meer dan een half uur over op level 17 of 18.

    Edit: Level 26 en nog geen 10 uur op de klok.
     
  8. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam gigantisch vast te zitten in m'n 1ste play through en moest overnieuw beginnen, speedrun gedaan en binnen 10 uur de gehele quest line gehad zonder side missies.

    En sommige side quests hebben achievements die je mis kunt lopen door de verkeerde keuzes te maken, erg kut in elkaar gezet.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat meen je niet? :eek: Had ik nog niet eens naar gekeken. Is wel heel erg ruk aangezien ik, naast de MP achievements, niet veel zin heb om nog dikke uren te investeren voor een paar van die quest achievements.
     
  10. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deel 1 eerst spelen een must? Want ik heb net het een en ander gelezen maar ik heb het gevoel dat ik hem morgen ga halen... houd me tegen!!
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Deel I is zeker niet een must qua verhaal, maar wel qua beleving en een makkelijkere game om in te stappen. Achievements zijn easy en persoonlijk vind ik de wereld een heel stuk leuker dan in deel II.

    Zou hem wel oppikken, al moet je wel door de eerste 3 uur heenprikken om er van te gaan genieten zoals ik destijds.
     
  12. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar baal ik ook stevig van.
    Ik ga echt geen 3rde play through doen, daar is het me net even te langdradig voor.

    Weet je waar ik de eerste keer de fout in ging.. bij die blacksmith, die ging dus dood en toch gaf de game aan dat ik hem had gered dus ik ging nietsvermoedend door met gamen totdat ik dacht: hmm geen vooruitgang en missies meer, hier zit iets niet goed.. je kunt geen fast-travel doen uit die swamps en al m'n auto-saves waren overschreven dus ja.. overnieuw begonnen. :F:

    dus wie, wat, waar.. zorg ervoor dat die blacksmith echt blijft leven want je volgende quest hangt er vanaf!
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  13. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net dat hij bijna nergens te koop is en nog rond de €50? Denk maar eens even in het te ruil topic hier zoeken naar deel 1, haal ik morgen deeltje 2 op in de winkel, en dan weer is een aantal uren gamen :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik weet niet waar die informatie vandaan komt dat je niet naar het grootste eiland kunt in de game. Althans, in de SP. Ik zit er nu echter wel op in de SP.

    Of is het soms het grootste gedeelte dat niet beschikbaar is?

    Vreemd dat niemand dit nog heeft opgemerkt in dit topic. :confused:
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga je geluk vast neer sabelen. The swamp en nog een klein stuk is het enige wat er op dat eiland te doen is. Ik ben er ondertussen wel van overtuigd dat er door tijdgebrek gewoon een eind aan de game is gebreid en dat er een hoop content achterwege is gelaten. Ik hoop dat dat nog komt in de vorm van DLC.

    Ch4 is echt een enorme let down. Je bent er zo doorheen en dan is het einde. Ik ben net bij de eindbaas gestopt. Wat een let down. Ook weer gameplay uit een droevige actiongame, ipv RPG gameplay. Net zo'n debacle als het einde van Risen.

    Morgen nog eens proberen, vandaag ben ik er te frustie voor. Helaas ben ik dus door de game heen :mad:
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur heb je eropzitten ?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Laat maar, heb het al gevonden. Kan dus wel. Level 32 nu en aan chapter 4 begonnen. Vijanden kleresterk, maar probeer ze zoveel mogelijk voorbij te lopen.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens de save 53u. Heb echt alle hoeken verkend, en alle quests gedaan, etc. Er is een achievement voor 25 dungeons te hebben gedaan, maar het is mij onduidelijk wat als dungeon telt en wat niet. Ik ben op 21 blijven steken. Zal wel kijken of ik er nog 4 kan vinden met een guide ofzo ...

    Vijanden sterk ? Ik mepte alles in een paar klappen dood. En meerdere tegelijkertijd was ook geen enkel probleem. Was wel al 40 gepasseerd toen ik daar kwam ...

    Ben ook ff solo aan de MP begonnen. Beetje een MMORPG idee. Niet zo grote maps en vooral veel enemies, wat solo best lastig kan zijn.

    Dus als er al mensen MP willen doen, speak up :D
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    32 is wat anders dan level 40+ he.

    Ik zal hem morgen, als WoW het toelaat en ik niet te brak ben, de game ff uitspelen.

    Die laatste tunnel en grotten shit naar de eindbaas is wel verrekte lang.

    Hoop niet dat die te ingewikkeld is, want wil namelijk de hele toren doorlopen zonder te veel te puzzelen en liefst zo min mogelijk vechten.
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga deze game binnenkort ook eens halen denk ik.
     

Deel Deze Pagina