[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik kom hier voor de dagelijkse aangeraden portie epic fail en gelukkig deliver je altijd weer :thumbs:

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, dat kan :) http://us.battle.net/wow/en/blog/1116854

3. Fantastic

Fantastic Guest

Azshara is win!

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wou je op de negeerlijst ofzo?

Gast: Ik probeer het in elk geval. Zie jou ook niet zo snel die gozer adviseren hoor.

Wat je ook zegt, je krijgt me niet uit dit topic weg. Fok jou! :mad:

5. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje voor de mensen die ook digitaal Cata kopen,

Hoe zit dat precies? Je betaald, upgrade je account en dan kan die al downloaden? Hoeveel is deze download precies? Ik kan namelijk pas morgenmiddag betalen en ik wil savonds toch wel spelen al!

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je koopt de game, download hem al en kan vanaf dinsdag 0:01 direct spelen. Dit uiteraard mits de servers het toelaten.

Simpel systeem, enige nadeel is dat ik zelf het liefst een doosje bij de hand heb met een disc.

Voor de rest dus gewoon dokken, downloaden en vanaf genoemde tijd spelen maar. :thumbs:

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gast: Heb je zelf niet door dat je echt de grootste onzin uitkraamt. Het is aandoenlijk, maar ga lekker verder en laat je niet door mij ontmoedigen. Ik maak me niet druk, hoef jij ook niet, maar ik vind het wel koddig.

Have a nice day! :b:

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat mij er meer om hoelang die download is, kan iemand dit bevestigen?

Damn heb er nu echt super zin in! Als me geld het toelaat race change ik gelijk me troll voor een goblin!

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan had je een hele reeks pagina's terug moeten lezen, had je een idee gehad waarom ik niet altijd alles snap en goed uitleg. Of verkeerd.

De enige reden waarom ik bijna bij elke post altijd deze ;) gebruik is omdat alles wat ik probeer te zeggen goed bedoeld is.

Ik maak er al geen probleem meer van, maar doe jou wel het verzoek die jongen te helpen als niemand anders het doet. PvP servers worden door veel mensen gewoon als kut beschouwd, zo heb ik ervaren van tot nu toe iedereen die ik sprak op mijn server.

@ Maikel BRL: Kan een paar uur duren. Had dat bij LK namelijk ook, maar die installeerde ik pas weken na de launch. Ik zou dus, als je echt om 0:01 wilt spelen wat eerder dokken en downloaden. Rond etenstijd ongeveer of nog eerder. Precies zul je het namelijk nooit weten, hangt een beetje van jouw verbinding, servers en je PC of laptop af.

10. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    PvP server -> all, ook al is er nu maar weinig 'World PvP'. Ik vond het levelen iig leuk op een PvP server, oké geganked worden is niet tof maar het brengt wel een stuk spanning mee.

Ik krijg de Cataclysm code om 00:01 en ik kijg hem ook thuis gestuurd de volgende dag. O-)

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Snap ik ook wel gozer, maar je woordkeuze bij wat ik quote vond ik nogal aandoenlijk ("je kunt het slachtoffer worden van een moorpartij", ik bedoel come on hou het een beetje volwassen).

pvp-server vind ik eigenlijk de enige optie als je niet into roleplaying bent. Normal servers slaan kant noch wal wat mij betreft. Enige reden zou zijn als je nul,nul interesse hebt in Pvp en zelfs dan. Zoals legacy zegt, de spanning die het met zich meebrengt (beetje overdreven woordkeuze, maar je snapt het punt) als er hordes rondlopen is gewoon part of the game.

12. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja morgenmiddag koop ik hem wel alvast en kijk ik wel hoelang het downloaden duurd!

Weten jullie al waar jullie beginnen met lvlen? Ik ben van plan mijn Shaman naast de flying trainer te zetten, die license koop en gelijk door naar Hyal vlieg!

13. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Heb hem net gekocht online en het downloaden was maar 850 mb ;).

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    De download is niet groter dan 800/900mb. De rest heb je allang gedownload tijdens patch 4.0.1.

Wat je moet doen is eigenlijk doodsimpel. Je koopt de game digitaal, na de bevestiging zorg je ervoor dat je 1x inlogt in het spel. Log je daarna uit, dan start de download. Easy as that! :) En 00:01 kan je online :D

Wat ik ga doen weet ik nog niet. Ik heb nog geen idee welke char ik als eerste naar 85 wil levelen. Dat zie ik morgen wel :)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Herkent de content op de disc, die ik besteld heb, ook meteen al wat je gedownload hebt? Ik zit namelijk niet op onnodige extra ruimte te wachten. Zit nu al op ruim 32,5 gig. 8)

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, dat moet wel. Bij TBC en bij WotLK downloade je van te voren ook altijd een lading data. Nu dus ook.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Thanx. :thumbs:

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hyjal schijnt wat makkelijker te zijn, de andere area wat leger en misschien wat sneller als je later start.
    Denk eraan dat je flying koopt, naar Hero-charter ding loopt en dan de portal pakt naar het gebied waar je heen wil. Je kunt er niet zomaar naar toe gaan huppelen ;)

Heb net inkopen gedaan met voedsel voor een week (mocht het nodig zijn :+). Ook de leveling-route uitgestippeld met guides en info van mensen die meer op de beta gezeten hebben dan ik.
    Vanavond laat naar bed, vroeg op voor stage, 4 uur thuis en slapen tot een uur of 11 8)
    Douchen, eten, schijten en een pot koffie en gaan met de banaan. Er zijn weddenschappen in de guild gaande over wie de race gaat winnen, en ik wil natuurlijk niemand teleurstellen :+

(De helft van het voedsel ong)

Rawr, heb er zin in!

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Verbaasd me dat er nauwelijks energiedrankjes tussen zitten voor 28 uur straight ofzo. :+

Mag ik je een addict noemen? :9

20. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet eerlijk:'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina