[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waardeloze kut film die Grown Ups, mensen zeiden dat hij leuk was, dus naar de bios gegaan :F:.
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Danku! Meer aanbevelingen altijd welkom, even uit mijn hoofd 3 titels die ik tof vond: 500 Days of Summer, She's Out of My Leage, A Lot Like Love.

    Edit; Mike, kan je die link even naar me PMen, van die bluray kwaliteit? :D
    Edit@Killa hieronder; Staat in de rij!
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Aahhhh slechtste film die ik in tijjjden heb gezien. Veel leuke acteurs die bijzonder genoeg samen een wanproduct gemaakt hebben. Die film raakt echt kant nog wal... Verdere suggesties zijn allemaal leuke films imo :thumbs:

    Edit: Ga gewoon Dan in Real Life kijken :+ Echt een verrassend goede en leuke film!
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ik vond hem wel verrassend meevallen eigenlijk die Grown Ups :)
    maarja laatst hadden we hier ook al een discussie over leuke komedies, verschilt echt zo erg per persoon (en denk ook wel in wat voor bui je die film kijkt)
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Get him to the Greek, Knocked Up, I love you man.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ook erg leuke films. Vergeet ook Forgetting Sarah Marshall, Role Models en Yes Man niet :p
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, die zijn ook alle drie top. The 40 year old virgin vond ik ook erg leuk, en die Frat Pack gasten hebben wel meer relaxte films gemaakt.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Role Models leuk?


    ...



    Ok....
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Jouw mening....


    Interessant?


    .....



    Lol, kom dan tenminste met argumenten waarom je de film kut vond. Je post slaat namelijk als een lul op een trommel... Ik vond de little brown kid namelijk geniaal. Ook de scènes met L.A.I.R.E vond ik erg geinig. Ben sowieos een fan van Paul Rudd. Zodoende heb ik op een druilerige zondag (want zo'n soort film wou die hebben) erg van deze film kunnen genieten. Blijft natuurlijk een persoonlijke mening, maar kom dan tenminste wel met argumenten waarom in plaats van dit soort BS :p
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Durf die film niet eens te gaan kijken 8)
    Alleen het idee al.. paar "nerds" die miljonair al dan niet miljardair worden... wordt d'r bijna gruwelijk jaloers van :+ Net zoals de oprichters van Hyves, Marktplaats etc... een goed idee, dat uitwerken en je kan bijna het mooiste leven leven wat er is...
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603

    Joh anders voel je je niet zo aangevallen.. :emo:



    :):
     
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga die film kijken dan! Je hoeft niet jaloers te worden, binnen 20 minuten had ik de grootste brainstorm ooit als ICT'er zijnde zelf, na de film gewoon niet kunnen slapen omdat je zelf ook iets wilt gaan bedenken.

    Ben nu trouwens Dan in Real Life aan het kijken, 40 minutes in en hij heeft al genoeg glimlachen maar ook sad faces veroorzaakt. Wist niet dat de hoofdrolspeler (weet z'n naam zo even niet) ook zo serieus kon acteren, had 'm alleen op Comedy Central tot nu toe gezien. Goeie acteur!
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    En al wat uit die brainstorm gekomen? PM me even, ik wil namelijk wel mede miljonair worden. Ga ik daarna wel die film kijken :D:D:b:
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Steve Carrell. Heeft in veel films gespeeld en natuurlijk in The Office (Amerikaanse variant). Speelt meestal wat melige rollen, maar dit is inderdaad 1 van de betere serieuze rollen van hem.

    @ Tyrant: Voel me ook niet aangevallen hoor :p Heb alleen zo'n hekel aan dat soort zinloze posts. Leuk stukkie btw. Ben het er alleen niet mee eens :+ Puur persoonlijk natuurlijk. Vond die bazin van Sturdy Wings zelf wel grappig. Gewoon een typetje wat je wel of niet kan liggen. vond zelf ook juist dat de film wel een relaxte flow had. Misschien nog maar eens kijken, maar in mijn herinneringen zou ik hem een 6.8 geven ofzo.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Gaat er om dat ik hier altijd ellenlange reviews plaats, terwijl de meeste niet verder komen dan: 'ja gisteravond heen geweest was erg spannend, leuk verassend en dingetje acteerde goed'.. Vandaar 8).
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Hehe true. Heb een tijdje reviews van wat films geschreven voor een website. Zal wel eens een reviewtje hier neerknallen. Ben je niet de enige :+

    Maar goed, back to movies. Zit heel erg te twijfelen of ik naar Due Date in de bios zal gaan. Vond de trailer erg dope maar hoor er verschillende verhalen over. Ga niet voor freaking 10 euro naar een "ok" film. Die shit is zo belachelijk duur tegenwoordig...
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  17. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Pharoahe Monch - What It Is

    Dat je z'n naam even niet weet kan gebeuren (Ronnie btw.) maar kom op zeg :+
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Dat was toch een irritant ventje of wat? Kon er niet echt om lachen.. :p
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Skyline
    Beetje aparte film. Kruising tussen War Of The Worlds en Independence day maar dan met een b-Cast maar wel met vette special effects (te mooi voor een b-film). Vond het daarom ook een erg aparte film. Looks zijn erg vet, maar het verhaal en vooral de acteurs zijn slecht tot middelmatig op zn best. En het verhaal is ook niet erg uitvoerig en behoorlijk simpel en daar komt nog bij een apart einde van de film. Meer kan ik er niet van zeggen zonder iets te spoilen.
    6/10
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    [​IMG]

    Red Hill
    Op zich een redelijke film. Maar ik had het idee alsof ze gewoon binnen 1 week een film neer wouden zetten. Daardoor werd het een beetje cliché en werd het een film zoals zovelen. Moordenaar komt terug naar z'n eigen dorp en moord de rest uit.
    5/10
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina