[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met Hero-charter?

Ik ga nu ook werken tot 5, ook ff inkopen doen voor vanavond!

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Energiedrankjes zijn kut omdat het maar heel kort heel veel energie geeft. Uiteindelijk ben je alleen maar meer naar de klote dan ervoor. Dit zijn dus level 84-85 dingen, anders val ik te vroeg om ;)

Heb juist Pasta gekocht zodat ik vantevoren goed eet, en nog een keer de volgende dag wat gezonde, goede energie binnen krijg. De rest zal dan op brood en andere zaken moeten.

Ik heb er echt wel over nagedacht hoor :9

En addict; ach, ja.. Ik speel niet zo heel veel meer de laatste tijd, maar dit levelgebeuren wil ik altijd wel doen. Was vorige keer 2e shaman van de server, en das eigenlijk gewoon hartstikke kut. Toen moest ik nog op de dag na de release een opdracht presenteren op school, waar ik nu geen last van heb. Kan het dus net zo goed helemaal goed doen en erna gaan slapen terwijl de rest langzaam levelt.
    Maar natuurlijk ben ik addicted, aren't we all? :cool:

In het centrum van Stormwind staan zo'n bill-board waar tot nu toe geen quests op te vinden waren. Hierop kun je vanavond quests vinden om naar bepaalde gebieden te gaan, waarmee je dus Cataclysm als het ware unlocked.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Uiteindelijk zijn we het allemaal ja. Ik ben benieuwd hoelang je erover doet.

Zou me niks verbazen als Gamer.nl straks kopt: Pim eerste WoW 85. Zou wat wezen als je dat haalt. :+

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Na dagen van denken om te bestellen of niet te bestellen gewoon maar een trial aangevraagd. Vanavond dus eens even spelen! Waar speelt iedereen?

5. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons op de server is er een guild die met z'n allen 36 uur straight gaan gamen vanaf de release. Te ziek gewoon. Ze gaan voor alle server first achievements. Ze hebben een heel schema op gezet wie wat krijgt, wie wat als eerste levelt. Wie het eerste server first first aid krijgt, wie welke mats krijgt, wie waar moet zijn.

Ook hebben ze een guide gemaakt om in die 36 uur goed te eten en te drinken.

Ik ben blij dat ik nog van de game kan genieten en dat ik niet 36 uur voor een achievement zit te zwoegen om er maar "server first" bij te krijgen..

6. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb besloten om niet te rushen maar gewoon van de lore te genieten, het enige is dat de eerst volgende raid alweer klaarstaat. :lol:

7. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hier hetzelfde. Niet haasten, de rest komt vanzelf wel :) Gewoon eerst alle omgevingen bekijken, wat instances doen, veel questen, maar alles behalve haasten. Dat dus nooit.

Bij WotLK ben ik op een gegeven moment echt gaan haasten en mezelf gaan pushen om zo snel mogelijk 80 te zijn, maar daar kreeg ik al snel spijt van. Nu doe ik het zo rustig mogelijk om overal van te kunnen genieten.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan ik BoA items naar de andere factie sturen? Dus mijn heirloom van Horde naar Alliance?

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ben al vanaf 6 op, nu nog werken tot 5 uur!

Dan rond etenstijd ff cata digitaal kopen en instaleren! Ben ook niet van plan om te rushen maar wil wel wat uurtjes spelen vanavond! Dan lekker muziekje erbij op en gaan!

Voor de liefhebbers, mijn soort muziek, heerlijk om op te gamen!

http://www.youtube.com/watch?v=dHOnByLz9Ws

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ja kan gewoon ;). Als het maar dezelfde realm is.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zoals Blizzard al eens in Southpark zei: People with absolutely no live! :+=(

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Xbox live?

:+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je hem al digitaal kopen dan?

14. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ja, allang en ook installeren/downloaden meteen :).

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm dan kan ik beter doen en mijn pre-order annuleren dan. Kan dat gewoon via battlenet?

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan word je doorverwezen naar de Blizzard Store. Net geprobeerd. ;)

Het kan dus wel, je word alleen doorverwezen.

Edit: Kort vraagje. Komen er voor Mages in Cata toevallig nog portals bij of worden het er nog minder dan nu? Ik ben namelijk Mage aan het levelen. Sinds 26 november bezig en nu voorbij level 60. Ik zou het dus graag willen weten van iemand die een Mage heeft.

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  17. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Alles binnengehaald. Vannacht is het dan zover :D
    Zoals altijd is onze main goal server first raids binnenhalen. Hopelijk nog wat EU firsts.
    Vorige keer waren we constant 2de en 3de wat echt gruwelijk kut was als je gewoon minuten achterloopt.

18. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Nee krijgen ze niet. Misschien in de toekomst nog, maar ga er maar uit van niet.

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Laat ook hier even weten hoe het gaat met je levelen ;)
    Ben wel benieuwd ^^

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nog 7 uurtjes, net paar treetjes cola ingeslagen en eten voor de komende dagen.. Zin an!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina