Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Na langetijd maar weer is op t pes forum gaan kijken,, niet veel nieuws :)
    maar heb hem nog niet helemaal doorgeleze,,

vraagje; (me xbox is niet automatisch met live verbonden dus moet veel moeite doen voir updates etc. En heb ik niet echt zin in) is er al update voor die voorzetten die niet geblokt worden?? Zonee komt ie nog??

2. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ja, dit is gepatched in Konami's laatste auto-update van 24 november:

■Released November 24th
    AI pressure more in certain situation (especially when crossing)
    ■Cursor switching improved, including when ball is crossed
    ■Difficulty and success rate of Rainbow Flicks has been changed (more difficult)
    ■Transfer fees in ML has been reworked
    ■You can turn off player names above CPU players
    ■Shooting has been tweaked
    ■Chants have been refined or changed

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja die bug is gefixed met de laatste patch!
    Sowieso erg aan te raden om die ff te downloaden..

Anyway, heb mn eerste ML seizoen gespeeld..
    Nu hou ik ff een kleine GOTY competitie, dus als jullie kunnen stemmen, alleen maar tof om te zien..
    Filmpje:
    [yt]JGla9PIedrQ[/yt]

Stemmen:
    http://poll.pollcode.com/9zjl

Thanks ;).

4. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met je promotie Tyrant! En uiteraard respect voor je verslaglegging. Ik kan iedereen aanraden de story van de 'Tricky Trees' (oftewel: Tyrants ML) te volgen. Zeer vermakelijk en grappig om te lezen!

Zelf sta ik, na een half seizoen, nu tweede in de Jupiler League. Gaat wel lekker met Cambuur en Mark de Vries is een held, net zoals hij dat in het echt ook is. Hij is tot nu toe topscorer van de Jupiler League, met 14 goals (nummer 2 heeft er maar 8 ofzo). Binnenkort ga ik mijn eigen Cambuur Stadion maken, zodat ik op een vertrouwd thuisveld speel.

Heb ook al wat leuke aankopen gedaan: Nijland van PSV (inzetbaar op het middenveld en aanval) en Muratori (back van AS Monaco). Daarnaast nog Toquero (aanval), Bogdanovic (cmf), Spearing (cmf, talentje van Liverpool... iig in PES 2010), Bacuna (wie kent em niet?) en nog een cmf en aanvaller met moeilijk te onhouden namen. Met deze aankopen probeer ik grotendeels de regels van jou te te volgen, Tyrant. Dus het teamgemiddelde (ik doe van de basis elf) niet hoger dan 64 te laten worden. Ook hebben alle spelers die ik heb gekocht ongeveer een rating van 64. Mijn teamsalaris is nu in totaal iets minder dan 4 miljoen euro.

Ik vermaak me nog prima met PES'11. Zag net trouwens ook dat de PES 2012 Feedback Section is geopend: http://kitanamedia.com/forums/viewforum.php?f=32. Dus voor degenen die hun mening willen geven over wat er aan PES2012 veranderd/toegevoegd moet worden: post het daar! :)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ah ontzettend tof om te zien dat er nog lezers zijn hehe.
    Ja promotie had ik stiekem niet verwacht, maar achteraf ging het redelijk makkelijk (2 wedstrijden voor het einde zeker van positie :cool:, maar dat kwam vooral omdat al mijn concurrenten met elkaar in de clinch lagen :p.

Nu bezig met mijn aankopen. Had Enevoldsen gekocht maar die valt me toch een partij tegen, echt verschrikkelijk... Hopelijk kan ik die (met winst :D) nog verkopen ook.

6. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik precies hetzelfde. Het verschil tussen de nummer 1 en de nummer 5is in totaal niet meer dan 6 punten denk ik. Het kan nog alle kanten op gaan de tweede helft van het seizoen, wat het verloop natuurlijk wel weer leuk en spannend maakt.

Succes ;).

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Okee dat worddt morgen maar weer is me xbox aansluiten op iinternet:)
    tryant waar kan je die verslagen ?tricky trees? ofzo dan lezen?? ik heb er nog nooit van gehoord dus post ff linkje ofzzoo kan ik het ook een zien:)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  9. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Gelezen (geniaal!) en gestemd!

10. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Tuur ik heb weinig tijd gehad de laatste tijd.. probeer volgende week goede usbstick te vinden en dan hopelijk lukt het.. moet alleen nog iets zien te fixen hoe ik die laatste konami patch dan erop krijg.

Je hoort nog van me_O_

11. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens, had ff een vraagje.
    Ondanks ik een PS3 heb zullen jullie mijn vraag ook wel kunnen beantwoorden, zal niet verschillen van 360 gok ik.

Wegens verhuizing(en) ben ik vanaf september niet meer online geweest.
    Heb dus nog niet 1 update of option file binnen gehaald.

Mijn vraag; als ik nu de meest recente update/option file binnen haal en op een usb stick zet, is alles dan ook op de meest recente manier geconfigureerd? Of moet ik elke update stuk voor stuk binnen halen.

Ben niet zo'n held met dat soort dingen, vandaar. Alvast bedankt.

12. The Hunter 25

The Hunter 25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde net proberen op een Option File op mijn USB te zetten via Xtaf USB, maar het programma blijft steeds hangen. Hiervoor heb ik daar nooit last van gehad. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je moet het echt in 2x uploaden..
    Oftewel maak ff een nieuwe folder aan op je PC, noem deze 0000001part2 oid, knip de helft van alle bestanden uit de 000001 die je hebt gedownload, gooi deze in de part2 folder en dan allebei apart injecten.

14. The Hunter 25

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor het snelle antwoord, heb nu alleen een ander probleem. Ik kan wel gegevens op mijn USB krijgen alleen als ik de USB in mijn XBox doe dan is mijn stick opeens niet meer geformatteerd. Hoe kan dit?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Doordat je het in 1x inject?

16. The Hunter 25

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt heb het in een keer geprobeerd. Zal het nu in twee keer proberen, kijken of dat lukt

17. Issam10

Issam10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen,kent 1 van jullie een goeie patch voor de PS3 waar alle teams van de champions leaugue en europa league zijn en ook alle stadions en de bundesliga,laat me iets weten ! x

18. The Hunter 25

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk dat het in een keer injecten het probleem is. Het lukt me alleen niet op 2 mappen in een folder te injecten, omdat ik dan maar de helft op de xbox krijg. Heb je hier een oplossing voor?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je moet het niet tegelijk doen!

Gewoon eerst de eerste map, op de usb stick, kopieren naar de HDD en dan pas de 2e.

20. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt weer DLC aan! Laat het speculeren beginnen over waarmee ze ons nu gaan verrassen... ;)

bron:
    check

Ik hoop dat het iets moois wordt :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina