Ik heb ze allebei, en ik vind de 1e gaver, vanwege de extra minigames die bij de 1e dlc zitten en niet bij de 2e dlc.
Dit is duidelijk een erg goed en populair spel. Persoonlijk vind het de editor mode fantastisch. Stel je toch eens voor........ Red Lynx gaat wegens de populariteit een tweede deel maken. ModNation Racer style. Play, Create, Share. Wat ze dus meteen veranderen is het sharen. Nu met de community en niet meer alleen mensen in de friendlist. Ze geeft je de game een durability waar je niet goed van word. De gameplay pas je aan met het kunnen keren van de motor. Door de rijder met kracht omhoog te kunnen leunen, keert hij de motor en ga je de linkerkant op. Niet alleen maak je de banen een stuk complexer. Ook kan je dit gebruiken voor een nieuwe mode. De Style mode. Hier gaat het niet meer om de tijd. Maar om de hoeveelheid style punten je hebt gehaald. Door de rijder naar achter te laten rijden geeft meer punten etc etc. Als je valt gaan er punten vanaf. De editor mode word een stuk uitgebreider. Veel en veel meer mogelijkheden met objecten zelf. De hoeveelheid objecten word vertienvoudigd. Ook de achtergrond is niet langer een shitload aan muren. Hier kan je ook tientallen keuzes inb maken. Bossen, landschappen, verlaten wegen ala route 66, een x-game event achtig iets met allemaal publiek. Zowieso mensen naast de baan kunnen toevoegen. Een circus, fantasy land, kantoren complex. Noem het maar op. Hier kan je de achtergrond ook meer tot leven wekken. Noem bv een bos vol met (jawel) bomen waar de blader door je beeld heen zweven. Maar niet alleen de banen create. Ook je mannetje is volledig te pimpen. Schoenen, shirtjes, broeken, petten, mutsen. Alles kan je veranderen aan je mannetje of vrouwtje of alien whatever. De motor ook natuurlijk. Voeg hier ook tientallen mogelijkheden aan toe. Harleys en fietsen bv. Voeg een multiplayer toe. Races met 16 man terwijl iedereen een ghost is. 1 vs 1 ook mogelijk. Maak een mode waar 4 banen naast elkaar staan en laat ze zo racen. Miss een duw functie waar je de tegenstander kan hinderen. Mini games ook behouden natuurlijk en uitgebreider. Er is ZO veel te verzinnen en groter te maken! Play. Create. Share. BIGSTYLE baby! Retail game? Full price? Ik zou er zo 60 e'tjes voor over hebben. Laten we het hopen.
Als ze dat doen koop ik hem sowieso niet. Ik vind dat simpele juist wat het spel zo tof maakt. Gewoon rijden en je eigen tijden breken, en desnoods die van je vrienden. Een share systeem met de community werkt eigenlijk nooit. Kijk maar naar Skate 3 en GH Tunes. Na een week staan er 10 tracks bovenaan de lijst, en die verdwijnen vrijwel nooit meer. Om kunnen keren? Doe maar niet. Style modes heb ik in vrijwel iedere game een hekel aan (), en dan krijg je tijden boven aan de ranglijst van mensen die niks anders doen dan de hele tijd trucjes spammen. Lijkt me niks.
Heb nu beide dlc aangeschaft. Maar er zijn maar 5 nieuwe extreme mappen? Als ik alles heb uitgespeeld ga ik maar een voor gold medals overal... gelukkig veel vrijd de komende tijd haha!
Morgen ochtend wel hard maps zijn niet echt heel erg moeilijk .... Wel om foutlOos te doen maar voor de rest valt het mee! Blijft wel een super spel!
King of the Hill is wel echt een bout track hoor. Daar ben ik echt uren mee bezig geweest voor de Platinum.
King of the Hill is echt moeilijk. Ben er nog niet door. Maar ik heb de game nog niet zo lang. Gisteren weer een kwartier zitten vloeken op de tweede hindernis. Isabella heb ik eigenlijk ook nog moeite mee.
De laatste track bij Extreme (Van de nieuwe DLC) bijna gehaald. Was bij het laatste stukje, maar kwam er niet over heen :'). Die man is echt moeilijker dan al die anderen.
was net bij inferno 2 bij de laatste sprong, die me overigens niet echt lukte, druk ik per ongeluk op de back-button...verdomme!!!! iemand tips voor de laatste sprong? ik krijg me achterste wiel geeneens over dat ijzeren ding in het midden van die sprong.
Je moet 2 keer springen. Eerst zo ver mogelijk naar achteren rijden, aanloopje, grote sprong maken en met je achterwiel op de balk landen, en dan meteen nog een klein sprongetje maken. Dan spring je als het goed is ver genoeg om aan de overkant te komen. Vervolgens stilstaan, observeren, HEEL ERG GOED UITKIJKEN!, en naar de finish rijden.