Precies! Mijn Top 3 JRPGs op de 360: 1-Tales of Vesperia 2-Lost Odyssey 3-Blue Dragon Al is Eternal Sonata erg dicht bij die 3de plek, maar vind BD nét wat leuker...
die worm...damn daarvoor heb ik moeten grinden maar dat kan bijna niet vanwege de levelcaps die ze ingebouwd hadden (tot een bepaald level gaat het snel, daarna heeeeeeel langzaam). 2 uur voor moeten spelen ben ergens op disc 3....zal hem binnenkort eens weer oppakken. Nog nooit een JRPG uitgespeeld geloof ik
Ik ben erg benieuwd naar Tales of Vesperia dan, heb hem zojuist gekocht voor 22,-! Overigens zit ik met LO bij Disc 2, de 'boss' in die tank. Beetje bij het begin van disc 2 nog, geloof ik.
Waar? 22 euro is nog wel te doen. Maarja, voor mij is Lost Odyssey nog steeds de beste JRPG van de laatste generatie. Over JRPG's gesproken: Er zijn er een tijdje geleden heel veel achter elkaar uitgekomen, maar sinds Resonance Of Fate is er geen enkele meer uitgegeven/aangekondigd, right (behalve voor de Wii)? Beetje jammer...
Er is wel een Tales of Nogwat X aangekondigd voor de PS3. De PS3 zal de nieuwe 'Tales Of' platform worden oid, als ik het goed heb. Echter heb ik niks gehoord over X360 JRPGs.
Via de X-Bazaar. Op Marktplaats kun je amper nog exemplaren vinden, en op Ebay heb je wel exemplaren, maar die kosten of veel geld, of die zijn niet betrouwbaar imo. Ben dan ook blij dat ik hem heb kunnen krijgen voor deze prijs. Trouwens, volgens mij was Mistwalker bezig aan een nieuw project, klopt dat?
Helaas voor de Wii.... Ik heb wel een Wii, maar op een PS3/360 kan toch wat meer qua graphics en gameplay.
Leuk! Jammer dat het vooralsnog een PS3 exlucive is. Ik zou heel graag een vervolg op Lost Odyssey willen zien. Dat is een deel 2 waar ik voor zou tekenen.
Ik langer...weet niet meer precies hoeveel maar langer! Wil deze ook weer eens opnieuw gaan spelen, maar tijdgebrek houd me steeds tegen....
Ik hoefde nog maar 1 achievement; alle items. Vanmorgen wat tijd over gehad, en met behulp van een lijst online, alle locaties nalopen...damn, wat was ik blij dat ik in Namura de achievement kreeg! Had er dus in totaal 3 gemist. Was echt bang dat ik het hele spel moest nalopen (en dus ook de tergende dungeon waarbij je de route steeds moet veranderen, ben titel effe kwijt). Dus eindelijk 1100 van de 1100!\o/ Hopelijk binnenkort wat tijd over om de game echt nog een keer te doen; het begon erg te jeuken vanmorgen! Wat een heerlijk spel is dit toch.
Temple of light?? Dacht dat het iets met light was...... Ah well. Zo, nu maar eens serieus aan Star Ocean beginnen. Heb die game al vanaf de release, maar nog niet echt ver mee gekomen. Begin daarom ook maar opnieuw, geen idee meer hoe dat battlesysteem ook alweer in elkaar zat...