Oke thx. Ja, ik kan VP nergens vinden! en Quantum of Solace PC is er wel als DEMO maar niet als game.
Ik heb em binnen en geinstalleerd, en het is dus inderdaad aparte achievement lijst tov de 360 versie. Morgen eens verder kijken hoe slecht ie hier loopt. Voor het screenshot even op de hoogste resolutie gezet, en dat was gelijk drama.
Ik baal wel een beetje van die GFWL, ik wil niet dat mijn XBL en GFWL achievements 1 tag komen te staan. Vind het jammer dat ze het niet gesplitst hebben . Wou laatst weer GTA:IV doen op mijn PC, inloggen met mijn GT, staat gelijk de PC versie van GTA in mijn XBL lijst... Natuurlijk kan ik een andere account gebruiken (doe ik ook ), maar ik had toch liever een totale splitsing van beiden
Wist je dat niet? Zo hebben heel veel mensen Fallout 3 heel simpel dubbel gehaald. Fallout 3 op de pc kan je binnen een paar minuten 1000/1000 hebben.
Hier ook VP aanschaft. Voor die euro kon ik hem niet laten liggen. Alleen waar kan ik de taalinstellingen wijzigen? Dat Nederlands is echt waaaaaardeloos.
Ik dacht het te weten, maar toen ik erachter kwam dat Shadowrun zijn lijst deelde met de 360 versie begon ik te twijfelen. @NeonovA: Gelukkig is VP geen game waar veel wordt gesproken, alleen in de tutorial gedeeltes als ik het me goed herinner. Normaal gesproken zou ik zeggen dat je de taalinstellingen van je 360 moest wijzigen, maar ik heb een vaag vermoeden dat dit deze keer niet gaat werken. edit: Iedere keer als ik een PC game speel weet ik weer waarom ik er vanaf gestapt ben. Stomme systeemeisen. Dit is het absolute randje van speelbaarheid bij mij: 1024 resolutie. Vacht op Hoog Textures op Normaal. Pfft, het is dat het 1 euro was. Maar geef mij maar games op consoles.
Damn, ik krijg geen geluid bij Viva Pinãta. Wel bij het intro filmpje e.d. maar als ik bij het menu komt is het weg. Ach ja, fuck it. 1 euro wasted. 'T zal er vast ook niet mooi uit zien dus. Die achievements boeien me niet zo.
Age of Empires III was 2 weken geleden €0,10, ik heb nu even voor de gein gekeken en staat dat hij €39,00 kost, heb ik een andere voor mijn ogen of is dit precies het zelfde spel? (Off topic) Op de Xbox 360 versie heb ik bij VP (G)660, moet niet denken om weer alles opnieuw te doen!
Toch gek hoe vaak ik lees over problemen met GFWL games en ik mijn mijn crappy laptop kan zonder problemen installeren en spelen. Dat is hetzelfde spel.
Ik vind de hele setting enorm cool, maar ik vond de gameplay van de originele stalker echt om te huilen...