Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Jazeker:)

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, er zijn weer glyphs.

3. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Over het 1e gevecht deed ik 2 keer. Over het 2e, 3e en 4e gevecht deed ik gewoon 1 keertje, en het 5e gevecht kostte me iets van 12 pogingen.

En origineel ook! Vind het best leuk gedaan dat je..

door zo'n gat in de muur moet klimmen. Lastige puzzels ook..

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    later even terugkomen als je die boksbeugel (?) upgrade hebt. Je krijgt op een gegeven moment iets wat zorgt voor meer melee damage

en je moet gewoon vol er op in hakken en hopen dat je na een paar hits een knock-out counter kan uitdelen

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wist niet eens dat die er was joh! Ik heb hem zonder gehaald. :cool:
    Eerste paar keren lukte het echt niet, daarna geprobeerd met wat counteren en juiste timing tussen je slagen en dat ging perfect! Probeer je aanvallen echt goed te timen Patrick, dan schopt hij vanzelf kont met wat executies.

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik had ook geen boksbeugel of wat dan ook. Bij mij ging het vaak mis, maar op een gegeven moment had ik ze allemaal in de hoek en sloeg ik ze allemaal met 1 klap neer. Met mazzel haal je hem dus ook :D.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Gister ff zo'n Romulus tombe gedaan, zeer tof.. Dat gezang als je de schat vind.. Finger licking goede game.

8. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Sowieso is de muziek ontzettend goed in dit spel. Was gister bezig met het Castello, en toen die muziek ook _O_

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vind de muziek ook tof als je tijdens een missie moet weg komen, lekker opzwepend en spanning verhogend :D

10. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik heb ergens vernomen dat je in AC: Brotherhood maps kunt kopen voor de locaties van de Borgia vlaggen? Waar kun je deze kopen, want ik heb alleen de schatkaarten.

11. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Artmerchants.

12. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij dezelfde winkels waar je de schatkaarten ook koopt. Deze kaarten zijn wel verspreid over districten, moet je dus ook per district een aparte kaart voor kopen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik heb nu alle 3 de dingen van Leonardo gekocht.. Die poison darts zijn nice!
    Heb ook 1 uitvinding gemolt, toffe toevoeging.

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik denk dat je nu doelt op de allereerste? Die heb ik namelijk net ook gedaan. Werd alleen wel STEEDS gezien waardoor ik weer overnieuw mocht beginnen. Uiteindelijk met Crossbow alles gedaan :).

En over het spel zelf. Ze hebben echt alle minpunten van Ac2 aangepast. Ik vermaak me er echt ontzettend mee. Paarden lijken alleen niet zo snel te gaan? Kan ook aan mij liggen natuurlijk... Zat net bij een missie dat Ezio..

Het pak van die guard aantrekt, en dat je dan naar The Banker moet lopen door middel van de aanwijzingen van de guard achter je. Had alleen The Banker anders verwacht :lol:

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Paarde kunnen nu niet meer in gallop. In plaats daarvan kan je op je paard gaan staan.

16. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Overigens kan dit pas na enige tijd, dus niet vanaf het begin.

17. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    M'n recruit is dood gegaan toen ik hem in een gevecht stuurde. En nu? Komt hij weer terug of..?

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je nu een nieuwe recruiten. Al weet ik het niet 100% zeker, aangezien mijn assassins nog allemaal leven.

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Nee hij is weg, dus je mag een nieuwe gaan trainen.

Bij mij was een team van vijf lvl 8 recruits dood gegaan. :mad:

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Zit nu in het begin van seq 4 maar krijg ik nog wel toffe assassinations zoals al die assissinations uit deel 1?

Is het enigste wat ik minder vond aan deel 2. Het voelde meer aan als een adventure (waar geen probleem mee is) maar de assassinations waren niet tof meer. In deel 1 waren die echt geniaal, en in die tijd hoopte ik dat ze dat in het tweede deel alleen maar nog meer gingen uitbreiden. Hopelijk doen ze dat wel in deel 3, geef meer mogelijkheden en kijk naar een game zoals Hitman waar je op verschillende manieren je target kan vermoorden. Het is allemaal zo ongelofelijk makkelijk en simpel in AC.

Plus de steden mogen wel meer leven, vind het toch nog wat dood allemaal. Zorg voor meer geluid op straat, het ziet er allemaal hetzelfde uit en de sfeer vind ik ook niet echt geweldig. Enigste twee punten waar ze zich wat mij betreft op moeten focussen voor deel 3.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina