De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295

Ik had het pas ergens gelezen op nu.nl, ben totaal niet into tv's dus dat wist ik niet;)

Die had ik zelf net ook gevonden ja, maar ook de C530 van samsung. Deze is wel full HD. Heb ook al het een en ander gelezen over de CI+ module. Dit klinkt ook erg interessant. Is dit mogelijk bij de C450 met Ziggo?

2. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je een C550 nodig voor CI+ aangezien de C530 slechts CI ondersteunt. Dit weet ik overigens niet 100% zeker. De C450 is wel gewoon CI+ gecertificeerd.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    hmm, volgens kieskeurig zit er wel CI+ op de C530. Maar is dit een beetje een goede tv vergeleken met de C450?

4. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige verschil zit in de resolutie (1366x768 op de C450 en 1920x1080 op de C530). Als ik zie dat het verschil tussen beide slechts € 30 betreft raad ik je persoonlijk aan de C530 te nemen.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ok, dan blijf ik die even in de gaten houden. Aangezien ik pas over een maand of 2 a 3 een nieuwe tv koop. Zie net ook dat hij door de consumentenbond is beoordeeld als beste koop.:)

6. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    Hoosie 1 tip ga niet voor de 530 als je er op wilt gamen dat is een 50 hertz tv en dit benaadeeld het gamen flink kan beter misschien dan door sparen (indien nodig ;) ) voor de 630 of de 650

Het is maar een tip ;)

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hoeveel games zijn er 60 hz dan tegenwoordig? Dat valt toch best wel mee dacht ik zo? Verder ben ik geen hardcore gamer, ik game zo nu en dan voor de lol en ontspanning:)

8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    onzin want dat heeft er niets mee te maken. iedere hdready en full hdtv kan 60hz games spelen. Dat is namelijk verplicht.

er wordt sowieso niets oo 60 hz getoond. de tv toont dit op 50 of 100 hz. En inderdaad, er zijn maar heel weinig 60hz games.

Bij 100hz kàn het beeld vloeiender worden, maar er zijn meer factoren die meespelen. Ga de tv's maar s bekijken. Durf te wedden dat je de 50hz tv's niet kan aanwijzen zonder op de specs te kijken ;)

De optie Beeldscan in erg belangrijk: Bij HD content kan je hiermee de overscan uitschakelen die de tv automatisch doet, maar volgens mij alleen als je een digitale aansluiting gebruikt (hdmi).
    Als je dit later hebt (xbox met hdmi of bijv een blu-ray speler), dan moet je de Beeldscan op Uit zetten. Alleen dan heb je een 1:1 pixelmapping en wordt het beeld dus precies op 1080p neergezet.

Onslaught: ik hou t in de gaten maar heb werkelijk nog niets gelezen over 2011 modellen.
    ik ben geinteresserd in de 3d maar dan wel groter dan die VT 65 inch.

Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ah zo , ik heb wel een expliciete Overscan optie. Die heb ik inderdaad bij mn PS3 en mediaspeler uit staan.

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kwam net de volgende kabel tegen 8)

COAX 100 HZ ANTENNEKABEL 1,5 meter zwart.

Coax verbindingskabel speciaal geschikt voor 100 Hz televisies.
    De kabel is extra goed afgeschermd (>80db) en de 2 ferrietfilters neutraliseren eventuele storingen die ontstaan in de afscherming.

11. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Deze LG heeft wel CI+

Voor € 69 heb je een cam-module+smartcard van Ziggo , je hoeft geen lossen digitale- of HD-decoder te kopen !

13. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ah Chill! Dit is dus wel en goede tv?

14. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Sja persoonlijk zou ik gaan voor de Samsung 40C550 aangezien deze een veel hoger contrast heeft.

15. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja, maar die is 40" inch toch? Vind ik wel iets te klein;)

16. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad die 5cm is echt een doodzonde. ;)

17. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oke luitjes ik heb dringend advies nodig.

Onlangs heb ik twee (ook een voor mijn ouders) bluray home cinema sets gekocht, namelijk de Sony BDV-E870.

Beide setjes zijn aangesloten op de tv via een 1.4 HMDI kabel van de action. Bij de nieuwe Samsung 3D LED TV van mijn ouders is het beeld perfect maar ik krijg allemaal witte spikkels in beeld bij mijn reeds 4 jaar oude Philips HD ready tv als de resolutie hoger als 420P wordt gezet.

Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit kan verhelpen? Kan het dan misschien toch aan de el cheapo kabel liggen? Bij mijn ouders werkt die kabel echter wel........

18. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een HD tv wil kopen voor je xbox kun je best een samsung of sony HD tv kopen. Die geven het beste beeld wat ik tot nu toe heb gezien.

19. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja:+ Ik wel echt 107 cm:D

20. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb het idee dat je nog niet veel weet van hdtv's.
    Wedden dat je nog nooit een Pioneer of Panasonic plasma hebt gezien? Wedden dat je nog nooit een gecalibreerd toestel hebt gezien? ;)

Dat is zeer waarschijnlijk de oorzaak. Koop er eentje van een tientje bij Handyman ofzo en gewoon 1,3. Waarschijnlijk heb je last van een straling van een ander apparaat en is de el cheapo kabel minder goed beschermd.

Laatst bewerkt: 14 dec 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina