[Wii] Donkey Kong Country Returns

Discussie in 'Games' gestart door Mastat, 17 sep 2010.

  1. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    als het de sterren zijn die ik denk dat hij bedoeld (ah mooie zin): bij elk nintendo spel heb je een code, en kun je op de site van nintendo (clubnintendo.com) deze code inwisselen voor sterren. als je genoeg sterren hebt, kun je ze inwisselen voor bijvoorbeeld games (virtual console games) of leuke hebbedingetjes (sleutelhangers, stickers, etc.)
     
  2. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Codes zijn inmiddels verdwenen naar Modder en Vegetom.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ja, en ik wil deze hebben:
    [​IMG]

    Maar die is alleen 7000 sterren. :mad:
    Misschien dan ooit eens ebayen.
     
  4. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lijkt me inderdaad de bom. Vooral dat 'start' knopje die na een aantal jaar gebruik bleef hangen. :+
     
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    vind hem ook wel geniaal :)
    hoeveel sterren heb je dan?
    ik heb er 2200, dus nog flink sparen O-)
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Het is dat ik net een huis gekocht heb en midden in een verbouwing zit anders was ik deze game al lang en breeg aan het spelen.
    Nog ff geduld hebben,klinkt goed in ieder geval!

    :)
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    IK dacht, nou ik heb best wat wii games enzo. Even mijn punten van DKC toevoegen etc en dan kan ik misschien de controller kopen.......

    Bleek dat ik 2300 punten heb, hoe kom ik ooit aan 7.000 punten. 't zal wel, heb maar wat Nintendo points gekocht (500) altijd leuk!
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm ook en dit is eindelijk weer een echt leuk spel voor Wii (wat ik ook iets langer blijf spelen als ik bezig ben). Ik vind de levels mooi en dynamisch (achtergronden etc.). De eerste DKC heb ik kappot gespeeld op de snes, dus dit is wel weer leuk qua herinneringen (soundtrack etc). Echt een aanrader.
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    @ Modder-Eter, Lizza11 & Metalsonic

    Ik heb deze controller onlangs gekocht van mijn nintendo punten, eventueel wil ik hem tegen een mooi bod wel verkopen. De controller is ongebruikt. (ik zet vanavond of morgen wel een advertentie op de xbazar anders.)

    Eventueel heb ik ook nog diverse kaartjes met nintendo sterrenpunten liggen, volgens mij zelfs genoeg voor de aanschaf van nog zo'n controller, deze kaartjes zijn eventueel tegen een mooi bod te koop.

    Indien 1 van jullie interesse heeft hoor ik het wel via een pm.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je een PM gestuurd, ik weet zelf niet precies wat zo'n controller waard is of wat de anderen er voor willen geven dus ik kijk nog heel even de kat uit de boom =)
     
  11. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik tot nu toe niet te spreken ben over deze DK.
    Het speelt op zich allemaal prima, maar voor mij ontbreekt het echte Donkey Kong gevoel een beetje.

    Kan niet uitleggen waarom, maar de werelden spreken tot nu toe niet tot de verbeelding (vond wereld 2 met dat strand ronduit irritant en inspiratieloos) en het verhaal is ook echt zwaar onduidelijk.
    Ik weet wel dat het verhaal niet het belangrijkste element in dit soort games is, maar in het begin enige uitleg geven over wat dat gare beest met die draaiende ogen is was wel welkom geweest.

    Ben een fan van DK op de SNES, en hoop dan ook echt dat de game later nog leuker wordt, maar ik heb er zo m'n twijfels over...

    Muziek is gelukkig wel nog erg goed trouwens. :D
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2010
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik blijf nog even neutraal wat betreft mijn mening over DKC. Wereld één vond ik erg vet, wereld 2 was gewoon teleurstellend. Die twee heffen elkaar dan flink op.

    Wereld 3 leek een leuk thema te hebben maar op het moment dat beiden co-op spelers al een stage/ scriptie dag achter de rug hebben dan moet je niet verwachten dat het qua co-op dan ook goed gaat als je een pittig spel speel.

    Toen je DKC vroeger speelde was dat je enige serieuze activiteit naast eten en slapen. Nu heb je dagelijkse zorgen, dingen die je moet doen voor je bedrijf. Dan is er minder energie voor zo'n game.

    Pluspunten so far:
    + lekker pittig
    + verschillende werelden/ thema's
    + muziek
    + co-op (alhoewel je dit ook als minpunt kan zien omdat 't soms ook tegen werkt)

    Minpunten so far:
    - vijanden van vroeger weg
    - soms wellicht iets teveel focus op de nieuwe wii moves
    - ........
     
  13. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Wereld 3 was op zich wel aardig inderdaad, vooral dat met die golven die je moet ontwijken.
    Op naar wereld 4 dan maar, hopelijk is die wel weer tof. :D
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Wereld 5 en 7 zijn awesome.

    Ik denk dat je 4 minder awesome gaat vinden, Lequero. Tenminste, ligt eraan of je minecarts en rockets leuk vindt. :+
     
  15. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Minecarts! _O_
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Dan ga je wereld 4 awesome vinden. :cool:
     
  17. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd of het ook fatsoenlijk werkt in co-op. :{
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je die met sterren halen dan? En is die voor de Wii? Heb nog meer dan 50.000 sterren :)
     
  19. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je ooit aan 50.000 sterren. OMG
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha werkte als manager van een gamestore. Bijna alle Nintendo games die mensen kwamen inruilen hadden nog sterren erin. Die waren dan natuurlijk voor mij :).
     

Deel Deze Pagina