1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo , thnxxx ..............

    Hoeee ga ik dit ingodsnaam aan mn vrouwtje uitleggen:lol:

    Hij is iig niet meer bij Zercom te krijgen en dat is wel jammer , ik ga er ook nog wel even over nadenken, want het is wel heel veel geld weer.
    Maar aan de andere kant , met zoiets doe je ook jaren.
    Thanks voor de tip , zijn er ook nog evt andere iets betaalbare en ook redelijke goeie opties ?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee, niet echt anders hadden we dat gedaan ;) Zo slecht is de A40 ook weer niet
     
  3. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou eigenlijks hét verschil tussen de Astroa A30 en A40 (behalve de prijs dan)?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de A30 is compact en makkelijk mee te nemen. De A40 is professioneler. Je kan op de mixamp ook een eigen headset op doen. A40 heeft zelf geen (weinig Bass). Dus sommige spelers kopen er nog een duurdere headset bij
     
  5. n13lsz

    n13lsz I am a Freak

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb op zich een vrij smal/klein hoofd. Dus dan zou de A30 in feite al beter zijn omdat deze compacter/kleiner is?

    Dat er minder bas in zit vind ik niet zo erg. Kwa geluid is de A30 hetzelfde als de A40?
     
  6. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik de A30 beter klinken dan de A40 en ook een beetje meer bass hebben.
     
  7. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 2 keuzes;

    Koop de nieuwe mixamp, die heeft er een bass functie opzitten.

    Koop een andere headset erbij, Sennheiser/BeyerDynamic:

    Tip kijk maar eens bij Salland.eu
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha , heey jij bent Frank73 van tweakers he !

    Ik zit net een beetje op je profiel en reviews enzo te bekijken, en ik zie het plaatje met deze account naam staan.
    Zit er zelf nu aan te denken om deze Astro A40 weg te doen en om die Sennheiser te kopen.Maar ik zie dat jij ze allebei vrij rap achter elkaar heb verkocht.

    Om zeker uiteindelijk voor die Beyerdynamic MMX 300 te gaan ?
     
  9. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Correct,

    De A40 alleen raak je niet kwijt, zeker niet op tweakers.. De complete set met mixamp raak je binnen 4 uur kwijt..

    Ik had de hele set te koop staan, maar die Mixamp heb je gewoon nodig.. En om er dan weer eentje terug te kopen terwijl je er een hebt staan vond ik achteraf toch een beetje onzin, vandaar dat ik de advertentie heb laten vervallen. Waarschijnlijk koop ik wel een andere Mixamp over van iemand die de nieuwe mixamp heeft besteld, en dan zet ik de hele set weer te koop.

    Ik heb de Sennheiser PC360 reeds verkocht, beviel me goed maar was open cup ( en dat viel mij toch wat tegen zeker op een LAN waar veel gepraat wordt ) Nu heb ik reeds de BeyerDynamic thuis, nog niet geprobeerd maar er komt nog voor het weekend een kleine review ( eerste indruk ) van met foto's. Ik heb qua geluid nu voldoende vergelijking materiaal. En ik heb hem voor 240 euri nieuw kunnen kopen, dat is echt de goedkoopste en nergens anders. Voor de rest ben je overal meer dan 300 euro kwijt incl..:eek:
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad , Kijk voor mij is dat open cup niet zo'n groot probleem aangezien ik hem alleen voor hier thuis gebruik , en zo "closed" is die A40 ook niet , want hoorde alsnog genoeg achtergrond geluid , en mn vriendin kon ook de muziek horen , dat in tegenstelling tot mn Logitech G35 hiervoor. En moet ook wel zeggen dat ik daar best "hete" oren van kreeg.

    En ik geloof ook absoluut wel dat die MMX 300 het meest natuurlijke sound heeft dus geen verkleuring.Ik weet precies wat ze daarmee bedoel aangezien ik ook genoeg met monitor speakers heb gewerkt.

    Maar ik denk dat ik zelf best wel tevreden kan zijn met de combinatie van de Mixamp en die Sennheiser 360.Alleen jammer dat je die dingen nergens echt kan beluisteren .. mediamarkt verkopen deze sets helaas niet.Dus dan moet je maar van de reviews uitgaan en andere meningen.
    Waarschijnlijk houd ik dan nog wel die Astro's voor als backup.

    ( thanks nog voor de reply op tweakers ;) )
     
  11. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou je vraagprijs zijn? Ik heb namelijk wel interesse.

    Zelf heb ik nu de A30 + MixAmp, erg fijn setje trouwens. Vind het zelf beter dan de A40.
     
  12. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    roxx.de verkoopt nu ook de uberset mmx300+mixamp

    http://www.roxxgames.de/product_info.php?products_id=1169

    de combi kost daaro 350,- dus das ansich uberhaubt een mooie prijs\o/

    op de site van beyerdynamich kun je je mmx ook custum laten maken.....met leer, cammo, gamertag etc etc kost wel wat maar "siet goed aus!!"
     
  13. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ruud, ik heb die set ook gezien, het heeft mij wel twijfelen gezet maar de set stond nog op pre-order..

    Eerste indruk BeyerDynamic, is uber daar kunnen beide headsets qua sound en zitcomfort zeker niet tegen op.. De bass is super..!! Ik vind hem alleen qua looks niet uitzien..
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Woww oke , goed om te horen.
    Nee die looks zijn zo lelijk als de nacht , dat is dan denk ik wel de enigste minpunt.

    Maar kan je mij vertellen dat het laag van de Sennheizer PC 360 wel echt een stukkie beter is dan die van de Astro A40 ?
     
  15. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel wat maar verwacht er niet teveel van.. het is tenslotte ook een gamingset..
     
  16. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Heeft iemand toevallig een foto van hoe de draden in de normale 360 headset horen te zitten? Er zijn er namelijk 3 afgebroken en zie dat dit makkelijk te lassen is.
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Headset: BeyerDynamic MMX300

    Prijs: Ongeveer 299 euro

    Surround/Stereo:
    - Stereo
    - ICM de Astro Mixamp Dolby Digital 5.1 / Dolby Headphone.

    Dolby ondersteuning van de Astro mixamp:
    - Dolby Pro logicII / Dolby Digital 5.1 / Dolby headphone.

    Draadloos
    - nee

    Aansluitingen Mixamp:
    - Optical
    - Coax
    - MP3 ( mix je eigen muziek onder het gamen )
    - PC mic
    - wit en rode tulp aansluiting ( RCA )
    - USB power
    - Daisy chain connector

    Pluspunten:
    - Draagcomfort van deze headset is echt super, zelf ben ik brildragend tijdens het gamen en ik merk geen vervelende knellingen ed..
    - Het geluid is echt tov de Astro A40 en de Sennheiser PC360 veel en veel beter, met name de bas is super, niet teveel aanwezig en zeker niet te min. Ook als ik de mixamp helemaal uitdraai dan vervormt het geluid nog steeds niet, dat was wel anders bij die andere 2 headsets.
    -De mic is ook perfect voelt stevig aan en kan aan alle kanten gedraaid worden.

    Minpunten:
    - De prijs
    - Ik vind hem niet moeder mooiste..:9

    Opmerkingen

    Al met al een hele goeie headset, compleet geleverd met fancy tasje en USB geluidskaart ( overigens niet getest )
    De prijs is net zo duur dan een nieuwe xbox kinect, maar van de andere kant heb ik deze headset gemiddeld toch meer dan 3/4 uur op per dag als ik thuis ben.

    Foto

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    @frank
    Hij is fijn!!
    Het geluid spectrum is zo veel breder dan bij de andere Gaming headsets.
    Net of je van 360p naar 720p in geluid nivo. Dus HD-geluid ofzo.

    In eerste instantie is het niet van wauw! Maar als je na 10min gamen weer een andere op je kop zet dan......w00t merk het wel!
    Bij MW2 en haloReach is het zo bombastisch en rijk dat geluid! De bass in granaten zijn ook echt granaat ontploffingen zonder de andere heldere geluidseffecten weg te vagen!

    Top aankoop met de Looks van ugly bastard
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Waar zijn ze afgebroken? Bij de printplaat?
     
  20. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ugly was ik al..
     

Deel Deze Pagina