[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    We zijn er.

:)

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Grats! Net binnen 24 uurtjes :9

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes, binnen 1 dag dus. Maar je kan het dus vergelijken met de lvls van TBC zeg maar? Behalve dus dat je er 2x zo snel mee klaar bent omdat er maar 5 lvls zijn. Dus 2 keer zo korte lvl experience dan de andere expensions?

4. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Nou, in Wrath deed ik er meen ik 8 uur per level over de eerste keer, en dat was toen heel erg snel. Het is gewoon wat sneller, wat overigens niet erg is, het is precies goed :)

5. SysanApse

SysanApse Guest

Ik begreep dat de level tijd 80 -85 even lang zou zijn als 70-80 ?
    Volgens mij heeft Blizzard dat zelf gezegd.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gz. Had je soms de SW rep nog niet op exalted dan? :eek:

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Character heeft 23 dagen /played :). Altijd een alt geweest die nu het beste in de setup gaat passen als main.

Gooi zo even een lading screenshots online. Zit echt gave shizzle tussen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bijna 100k xp :)

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Grats. Heb de mijne een kleine 5 uurtjes terug gehaald *) Vergeten te ssen though :'-(

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Netjes :)

Kon niet inloggen en kwam zo ruim een uur achter te liggen, daarna ging het phasen compleet verkeerd en mocht ik 2 keer de quest doen om richting Hyjal te gaan. Dik anderhalf uur (en dus anderhalf level) liep ik al achter, wat niet meer goed te maken is. Vanaf toen dus samen met een warrior geleveld, wat gewoo lekker snel ging ^^

Screenshots in Spoiler:

Screenshots gemaakt op 1920x1080 @ Ultra, 8xAA 16x Multi-sample.
    Het spel ziet er nu echt retegaaf uit :)

11. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gz Pim!

Zit zelf nu op level 83! Maar heb morgen en donderdag gewoon weer school dus hoop voor vrijdagnacht wel 85 te zijn!

Valt mij wel op dat alle Q hetzelfde zijn ingedeeld, je wordt door gestuurd en begint met een aantal quests als kill x en collect y, nadat je deze doet krijg je een soort 'mini boss' waarna je weer verder wordt gestuurd. Af en toe zitten er wel wat geniaale quests tussen maar ze beginnen mij nu toch wel aardig te vervelen! Zit nu in Uldum en vind dit toch de beste zone tot nu toe!

12. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oude starterzones zijn nu echt saai vergeleken met de nieuwe. Van mij mag elk ras wel een starterzone met een verhaal, cutscenes, voice acting en interessante quests krijgen.

Worgen starterzone was trouwens wel pittig. Meerdere keren werd ik door 20 worgen tegelijk aangevallen, en ik ben dan ook zeker 20 keer dood gegaan.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat hebben ze ook gekregen hoor, al in 4.0.3a

Dwarven starterzone vind ik nog wel een beetje saai, maar is een stuk beter en Gnome ga ik binnenkort ook ff checken. Heb ook een Undead Hunter gemaakt en die heb ik binnen no-time naar lvl40 gehaald. Undead is echt vet om te levelen, het begint een beetje langzaam, maar wordt snel een stuk beter!

14. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bedoelde natuurlijk 100k HP ;)

16. SysanApse

SysanApse Guest

SE eindelijk binnen.
    Awesomee <3

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mijn laatste WoW avontuurtje is alweer +-2 jaar geleden, maar dankzij klasgenoten begint het nu toch wel te kriebelen. Helaas heb ik al mijn characters op Magtheridon staan en ik heb het idee dat die server aardig dood is. Ik heb absoluut geen zin om geld uit te geven aan transfers, daarbij weet ik ook niet welke class ik het liefst zou gebruiken, keuze uit 3 80igers, 2 70+ers en 3 of 4 60+ers (ik heb ooit een tijdje gedualboxed en alle classes naar 60+ geleveld :+). Mijn oude main met 'beste' gear, was mijn Druid, maar die loopt dus nog in Tier 7.5 (Dat is hem toch? Die groene? :9). Ik ben natuurlijk ook alweer 90% van WoW vergeten en veel dingen zijn anders dan toen.

Eigenlijk wil ik nu dus een Goblin levelen, lekker rustig weer inkomen. Een Druid was mijn eerste keuze, maar die hebben ze daar niet. Worgen zou een andere optie zijn, maar ik heb eigenlijk nooit Alliance gespeeld en wil de Horde kant van Kalimdor weer gewoon opnieuw doen (nu de wereld is 'vergaan'). De class weet ik dus nog niet, het liefst een healer/tank(Duh, Druid!), dat vond ik toch altijd wel het leukst als 'casual' raider. Ook weet ik nog niet op wat voor Realm ik ga beginnen, Magtheridon was PVP, maar ik ben eigenlijk te aardig om iemand die aan het levelen is te 'bespringen'. Meestal was ik degene die 'besprongen werd.

Eerst nog even goed nadenken of ik wel weer moet beginnen (hoewel ik toch zeker weet dat daar niks meer aan te doen is). Verder nog even goed nadenken over een class en server, suggesties?! Wat PVP betreft komen Outland en Stormreaver vrij hoog (Status is ook Full) zit een goede Balans op beide servers, maar het is toch weer PVP. Normal servers heb ik nog niet bekeken, maar zolang het grote deel van de balans maar aan de kant ligt waar ik mijn char aanmaak ben ik blij.

*Wat een verhaal, moest het even kwijt :+*

19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit zelf op Spinebreaker - PVP en horde is met 80-20 in het voordeel ofzo!

Verder over je class, enige tank/healer classes zijn druid en paladin en goblins kunnen dat beide niet worden! Goblin Shaman is misschien wel wat voor je?

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Shamans zijn helaas niet echt mijn ding. Het hoeft ook niet persé een class te zijn die beide (healer en tank) kan zijn. Misschien een Priest/Warrior, maarjah ik moet het toch zelf beslissen uiteindelijk, maar eens goed de voor/nadelen op een rijtje zetten :).

Laatst bewerkt: 8 dec 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina