Ik heb het spel gekocht. Echter valt het een beetje tegen. Ik wil mijn troepen bijvoorbeeld een gebied laten beschermen en dus patroulleren (of hoe je het ook schrijft:{). Echter blijven ze dan stil staan als ik LT>Assist/protect>route uitstippel met RT (commands stringen) en X (lopen). Echter lukte het wel één keer met mijn luchtschepen. Vaker blijven troepen gewoon stilstaan als ik ze wil laten aanvallen. Geen idee of ik iets verkeerds doe. Misschien als ik het beter snap wordt het leuker, maar het lukt nu niet. Maar SC2 is zeker toegankelijk. Alles gaat soepel en makkelijk. Ook is alles overzichtelijk, vind ik. Dan behalve dus de taktieken. Experimentals en nukes zijn trouwens wel . Als je met een experimentele dinosauriër je ACU beschermt, ziet het al goed uit, maar als je dan met op-land-lopende schepen en nog meer dinosauriërs een basis simpelweg wegblaast... De fouten kunnen ook aan mij liggen, dus ik moet het één en ander nog wel uitzoeken. Ook dacht ik dat je 2 vs 2 kon spelen waarbij je dus een AI/co-op (kan je met zn 2-en op de xbox tegelijk?) ally had. Echter lukt het kiezen ervan mij ook niet bepaald. Hier kan het weer zijn dat het mijn fout is, maar ik heb dus geen idee. Heeft iemand een site voor SupCom2 waarbij tips en tricks (etc.) te vinden zijn (voor de 360)?
Er is één ding waar ik echt helemaal gek van word in dit spel, hoe counter je de Loyalty gun van de illuminati? Dat ding kan vaak vanuit zijn basis alles bereiken. Schild helpt er niet tegen. Het is echt een cheat unit. Wat doe ik hiertegen als UEF (mijn favo ras)?
oh srry ik moet em nog spelen , dan is nuken je enige optie Moet em echt snel ergens vandaan halen, dit is er echt eentje die ik nog wel eens wil spelen.
Damn wat is dit spel toch ongelovelijk moeilijk, ik merk wel dat ik geen TA heb gespeeld vroeger. Spelers ownen mij soms te hard. Ik vergeet steeds dat alles snel moet, snel een groot leger etc.. Campaign heb ik redelijk vlot uitgespeeld op hard maar online is andere koek. Als je 't spel hebt moet je mij maar toevoegen, kunnen we campaign missies co-oppen, strategiën uitwisselen, en onderling tactieken oefenen etc.
Ik denk dat ik snap waarom er zo'n groot verschil is tussen sommige potjes. Of er zijn goede lange 1 tegen 1 gevechten. Of ik speel tegen gasten die al in 10 minuten de grootste legers op de map hebben gezet of de duurste experimentals, dit is bevestigd door wat iemand in zijn profiel heeft "i report to Microsoft there is a resource bug" Juist 'm, lame dit :{ Kom op, niemand hier die SC2 speelt?
Als je Forged Alliance op de PC hebt ben je welkom om mee te spelen. SupCom 2 ligt bij mij in de kast. Vond ik helaas niet zo goed als zijn voorganger, die ik nog steeds regelmatig speel.
Ik heb deze voor een prikkie weten te scoren, maar ik kom er voorlopig denk ik nog niet aan toe. Wel even een vraagje: Is deze game een beetje te spelen op de 360?? PC is altijd ideaal met RTS games, maar m'n PC is een loser en trekt dat nooit Dus uit nieuwsgierigheid voor de game de 360 versie gehaald.
Chapeau dat jullie dit nog steeds spelen. Is bij de 360 versie het economische model ook gewijzigd met een patch? Op de PC versie is dat namelijk helemaal op de schop gegooid en wordt er nu weer gewerkt met een constante "upkeep" ipv pay-up-front bij het produceren van units.
Thanks! Ik vond Red Alert redelijk spelen, maar niet meer dan dat. Halo Wars vind ik erg goed spelen, al is die natuurlijk voor de 360 gemaakt.
Ik weet dat veel mensen een glitch gebruiken waarbij ze gebouw maken en claimen tegelijk waardoor je achterelkaar geld krijgt. Wellicht dat die patch dat ook gaat aanpakken op de X360? Ik heb SC2 echt veel gespeeld, heb dan ook de volle 1000 GS en daar moet je best wat voor doen Als je RA2 al redelijk vond, die vond ik juist best lastig op de X360, teveel micro voor de controls. Spellen als kanes wraith maar ook sc2 lenen zich beter voor de x360.. Halo Wars tja, lekkere fastfood maaltijd meer ook niet.
onverwacht toffe game dit bij de frs gehaald met die 2 voor 25 actie,.. maar deze is het geld wel aard, heb diverse rts'en gespeeld, maar deze speelt toch echt vlot weg,.. vond in deel 1 de controls wat te vaag, dat hebben ze bij deze echt verbeterd!!
Leuke reacties! Fijn dat mensen hem nog steeds spelen. Het is ook een RTS die je vaak uit de kast kunt halen, omdat er zo weinig poespas om de strategy heen wordt gepresenteerd. De battles en units zijn heel straightforward. Werkt de in- en uitzoom functie ook zo lekker op de 360?
Jup, enige dat ik wat minder goed vind werken is het draaien van de camera. Je bent vaak wel even bezig voordat hij niet te schuin staat of te ver in of uitgezoomd. Ik ben benieuwd of er al een patch is gekomen voor de x360 ivm de resources glitch....