Denk dat we beter op Bryan kunnen wachten, scheelt wel hoor een doelman. Ik zal er zijn. Als paribus er nog niet is dan kennen wij gewoon ST en CAM spelen lijkt mij en als paribus online is dan lijkt het me het best dat we blijven switchen?
We hebben gewonnen op uitgoals hoor katti. Italiaanse tactiek van Bryann heeft heel goed uitgepakt. En aangezien de finale niet op een neutraal veld gespeeld kan worden winnen wij op uitdoelpunten
Was 9 uur pas klaar met werk dus kom morgenavond weer spelen. Valt me wel op dat elke dag de laatste wedstrijd een nederlaag is.
http://cdn.content.easports.com/media2011/fifa11/31467847/632A0001_0_JPEG_SCREENSHOT_YBh.jpg Hier dan eindelijk mijn screenshot. Pino houd er niet van om in de spotlights te staan dus duurde even.. (Pino vind ook dat het draait om prestaties en niet om het feit of hij wellicht model kan worden zul je ook wel zien aan de Screenshot)
Omdat ik nog 800 points had, En alleen fifa speel eigenlijk. En geen zin had om het aan iets jaarlijks te besteden zoals FUT of live season. Dus deed ik maar gamertag Mooie screen trouwens he! Je moet foto van cheesieonion nog verwijdern.