[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SPOILERIG VOOR FINALE
    @CaliDiva (via Twitter): Dexter season finale: Will it wrap things up or leave us cliffhanging?

The good news? Desmond Harrington tells us: "I don't think there's a cliffhanger." The bad news? He's specifically talking about a cliffhanger for his character, Quinn. And this is Dexter so I'd bet good money (seriously, like tens of dollars!) that there will be one. If you missed Desmond's interview, drop what you're doing and read it now here.

@badasian (via Twitter): Anything juicy you can share for next week's Dexter finale?

Quinn is definitely in deep doo-doo, per Desmond, who points out that along with the blood (Liddy's blood) that hit his foot, "the phone calls that Liddy's made to [Quinn] and he's made to Liddy are obviously on this guy's phone." Whoopsie!

Monica: What are the chances Deb will find out that Dexter is a serial killer in the finale?

Does it not seem she's this close and totally warming to the idea? And obviously, Quinn is even closer. Desmond tells me "Honestly, I don't think Quinn would have a problem with justice being served the way Dexter does it…" (!!!) But he adds: "I honestly don't think that someone could be very close to him [and know the truth]. I think there could be a don't-ask-don't-tell thing but I don't think someone could be particularly [close] and know the depths to which he's killed."

Matt: Any other Dexter finale news?

Rita's cutesy kids Astor (Christina Robinson) and Cody (Preston Bailey) will return for a sweet (and short-lived) reunion with step-daddy Dexter.

2. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeeeee ik ga het niet lezen _0/

3. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn vooral gedachtes en open deuren maar ik wil geen risico nemen om het voor iemand te verpesten.

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Damn ik kan niet wachten op de finale.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vrees er ook voor. Ik kan naast de finale dus alvast niet wachten op seizoen zes, wat volgens mij

een hele andere weg in gaat slaan.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
  7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nog geen internet op m'n nieuwe stekkie dus wordt dinsdag ofzo maar laptop mee naar school en paar uur wachten tot final ep binnen is.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
  9. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm

Ik moet helaas wachtten tot morgen avond...

Me vriendin en ik kijken trouw elke week maar vanavond werk ze dus dat wordt ehm niet...

Veel plezier met het kijken van de season finale....

10. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Tegenvallende afsluiter.

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik vond 'm wel aardig.

Ben wel erg benieuwd waar ze nu met het volgende seizoen naar toe willen gaan, en hoelang ze de serie nog levend willen houden. Lijkt me stug dat er nog vier seizoenen komen.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen is nu afgelopen?
    Was even gestopt mij 8 zodat ik alles in een keer kon afkijken als het klaar was.

13. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja. Seizoen 5 is nu afgelopen.

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmm fijne aflevering, maar toch een beetje gemakkelijk afgewikkeld.

Ik zit nog te wachten tot Debra eindelijk ook eens vermoedens krijgt. Na deze aflevering bekroop me een beetje het gevoel dat het allemaal een beetje hetzelfde wordt. Van mij mag de bekende formule nu wel overhoop gegooid worden

Nu weer veel te lang wachten op het zesde seizoen. Het lijkt nog wel een week geleden dat ik anxiously dit nieuwe seizoen zat af te wachten.

15. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kutd eind van een kutd seizoen. wel zo gepast

16. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Die scene waar Dexter en Lumen achter dat witte doek staan en Debra aan de andere zijde. Dat had wat mij betreft echt het moment geweest om er een eind aan te breien. Nu voelt het een beetje aan als een manier om de serie te rekken.

Desalniettemin ben ik wel benieuwd waar ze naar toe willen gaan met het volgende seizoen en of ze het boeiend weten te houden.

17. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar dit shirt: [​IMG]

Het komt uit de serie Dexter, ik wil het shirt graag hebben en dan heb ik meteen een ouftit voor Carnaval :9

Volgens mij is het niet in Nederland te krijgen, en op Amazon.com kan ik het niet bestellen want die verzenden blijkbaar niet naar Nederland.

Weet iemand misschien een goede site waar ik dit shirt kan vinden. Eventueel met van die leren handschoenen erbij, voor diegene die de serie kennen :)
    Andere accessoiressen zijn ook welkom ;)

Bedankt alvast!

18. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
  19. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, kan je niet beter gewoon bij de H&M ofzo zo'n shirt kopen. Zo'n shirts hebben ze overal. Ziet er hetzelfde uit en is een stuk goedkoper voor je.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina