Ik ga het toch niet doen, ik kan wel lang gaan uitleggen waarin ik vind dat het misschien niet de verplichting, maar wel de bedoeling is, dat uitgevers van videogames (die miljoenen verdienen aan jullie) het bestaan van dit soort websites moeten betalen. Het is in hun belang op financieel gebied, dus zij moeten financiele bijdrage leveren. Voor jullie is het van belang als entertainment waarde, jullie toevoeging is dan ook je participatie.
De site is opgericht vanuit hobby, maar het is nu al zes of weet ik veel, zoveel jaar gewoon een commeercieel bedrijf. Geen groot bedrijf, zeker niet qua winsten en inkomens, maar dat ga ik niet uit de weg ofzo, misschien indirect door anti-ambitie en morele bezwaren, maar niet uit een principe dat dit een soort maffe stichting is.
Kortom, als de reclame opeens goed loopt, is een doneer button op eens een onnodige extra, die, wederom, geld haalt uit de zakken van mensen die in dat geval dat geld veel beter kunnen gebruiken.
Stel dat Bill Gates op zijn persoonlijke homepage een 'doneer' button heeft die naar zijn persoonlijke rekening gaat....
Wij zijn geen Bill Gates, maar wel een commerciele interesse. Nu heb ik het niet erg breed, zie gebrek aan reclame, maar wie weet morgen wel EA of Activision of Microsoft een paar campanges boekt...
Snappi?
Ik zou gewoon geen geld aannemen van mensen die het zelf nodig hebben. Als je miljonair bent en wilt investeren in XBW, dan moet je mij een mailtje sturen natuurlijk.
Klik om te vergroten...