Jouw top 5 games van 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sloober, 3 dec 2010.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Niks nieuws? Het is een totaal ander spel :confused: nieuwe killstreaks, wapens, attachments, face paint, emblemen, logo's, Split screen online, new zombies echt fucking veel nieuwe dingen en dan zeg je niks nieuws:eek:? heb je het wel gespeeld...

    Top 5:

    1. Black ops
    2. Halo Reach
    3. Star wars The force Unleashed 2
    4. Fifa 11
    5. Assasins creed: brotherhood
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop toch zeker niet dat je serieus bent AUB.

    Dat zijn aanpassingen geen nieuwe dingen.
    Het is net een CoD zoals de vorige 3 delen alleen met tweaks en finetuning.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Lol dude zelfs de gameplay is anders. Alles is anders dan is toch elk spel hetzelfde? AC 1 tot 3 ook dan... alleen wat andere wapens en een nieuwe map..... wat wil je dan? dat we nu in CoD kennen vliegen ofzo? wat had je anders verwacht lol
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs de gameplay is anders ?..........

    Hoe oud ben je als ik vragen mag ?
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Algemeen:
    1. Mass Effect 2
    2. God Of War 3
    3. Call Of Duty: Black Ops
    4. Halo: Reach
    5. Final Fantasy XIII

    Mijn top 5 alhoewel ik Reach en FFXIII niet bijster goed vond, gewoonweg geen andere games uit 2010 gespeeld( of nog niet genoeg om een mening over te vormen---gt5)
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb dit jaar niet veel nieuwe games gespeeld, ben ook een 4 maanden in het buitenland geweest, dus dat telt wel mee!

    Nr 1: F1 2010
    Mijn absolute nummer 1 dit jaar. Ondanks de bugs die er in zaten vermaak ik me nog steeds met dit spel. Ik heb zolang uitgekeken naar een F1 spel op de Xbox, dat het eigenlijk alleen maar tegen kon vallen. Gelukkig is dit niet zo. Prima rijgedrag, geweldige circuits, mooie weersomstandigheden en een hele hoge verslavingsfactor!
    Uiteraard zijn er ook minpunten. Pitstopbug, tijden die niet kloppen, het gemis van de safety car en uitvallers. Hopelijk doen ze dit beter in het volgende deel:)

    Nr 2: Mafia 2
    Ook mijn nummer 2 was voor mij een langverwachte game. Doordat ik het 1e deel van Mafia grijs heb gespeeld, kon ik niet wachten op het volgende deel!
    En wederom een prima verhaal, een geweldige sfeer en lekkere actie. Minpunt is dat ie erg kort is en dat de DLC makkelijk in de game zelf had gekund.

    Nr 3: Halo: Reach
    Halo: Reach is het voor mij net niet! In tegenstelling tot de vorige delen van Halo heb ik hier de single player nog niet uitgespeeld en heb ik eigenlijk ook totaal de neiging niet om dit te doen. Multiplayer was ok, maar veel van de maps waren kut, granaten zijn veel te sterk en eigenlijk vond ik alleen team swat leuk om te doen. Aangezien ik geen gold meer heb en dus geen multiplayer meer kan doen, zal dit spel voorlopig niet in mijn xbox te vinden zijn.

    Nr 4: Call of Duty: Black Ops
    Heb dit spel maar een paar keer gespeeld en het oordeel is volledig gebaseerd op de multiplayer aangezien ik de single player niet heb gedaan.
    Het 1e potje was wel leuk, het 2e minder en de potjes daarna had ik steeds minder zin in. Modern Warfare speelt lekkerder dan Black Ops. Ook is Black Ops niet verslavend. Iets wat Modern Warfare wel was!
     
  7. frankster

    frankster Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Top 5:

    1. Super Meat Boy
    Eén van de beste platformgames die ik de laatste jaren gespeeld heb. Frustrerend moeilijk zonder dat het je teveel wordt.

    2. Enslaved: Odyssey to the West
    Voor mij de verrassing van het jaar. Geen geweldig spel qua gameplay, maar de chemie tussen de personages, het verhaal en de prachtige omgevingen zuigen je gewoon helemaal op.

    3. Blur
    Waar ik vooraf dacht dat Split/Second mijn game zou gaan worden, is het uiteindelijk Blur geworden. Singleplayer stelt weinig voor, maar dit spel speel je puur en alleen om de multiplayer, en die staat als een huis!

    4. NBA 2K11
    Nog zo'n verrassing. Heb namelijk helemaal niks met basketbal of basketbalgames, maar deze is echt zo ongelooflijk goed gemaakt. Bijna alles klopt.

    5. Costume Quest
    Een uiterst charismatische rpg-lite, hetzij wat aan de korte kant en vrij simpel. Ben erg benieuwd naar de volgende downloadable game van Double Fine.

    Flop:

    FIFA 11

    Wat hebben ze lopen kutten met die game. Irriteer me er dood aan, terwijl FIFA 10 zo geweldig was.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  8. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen vaste top 5 samenstellen dus hier maar een lijstje van de games waar ik me het meeste mee heb vermaakt dit jaar.

    - F1 2010
    - Mass Effect 2
    - Red Dead Redemption
    - God of War 3
    - Assassins's Creed Brotherhood
    - Call of duty Black Ops

    Grootste verrassing voor mij was wel Vanquish. Erg stoer.
     
  9. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Single playerts:

    1) Alan Wake
    geweldig verhaal, pakt je bij je strot, laat je op het puntje v/d stoel zitten en spanning om te snijden.


    2) God of War 3
    De mytholgie en gpx klappen v/h het scherm. Battles met uber-reuzen en ander gespuis. Lomp en bruut als geen ander. Kratos 4 president :twisted:

    3 ) Heavy Rain
    Nieuw concept, trage start maar geweldig eind. Tof nieuw gerne

    Moeltie playerts

    1) Halo reach
    Strak, vriendelijke menu-structuur. 100% gefine-tuned voor de xbox en dat merk je!!

    2) COD Black Ops
    Waarschijnlijk de game met de meeste uren op het eind v/d rit.

    3 ) Fifa11
    Serious assWhooping

    Grootste faal:
    Wacky server en connection problemen bij MP games!!
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    rofl dude 21 game al vanaf de eerste gameboy/nintendo

    Als jij dit dezelfde gameplay vind als MW2 , CoD4 en Cod WaW zou ik ze nog een keer in je xdoos stoppe om nogmaals te kijken want dan heb je weinig verstand imo. Meer zeg ik er niet meer over _0/
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    1: Monday Night Combat
    2: Bad Company 2
    3: Darksiders
    4: RDR
    5: Just Cause2
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Algemene top 5 van 2010:

    1. Super Mario Galaxy 2 (Wii)
    2. Assassins Creed Brotherhood (X360)
    3. Fable 3 (X360)
    4. Halo Reach (X360)
    5. Goldeneye 007 (Wii)

    Xbox 360 top 5 van 2010:

    1. Asssassins Creed Brotherhood
    2. Fable 3
    3. Halo Reach
    4. Mass Effect 2
    5. Call of Duty Blackops

    PS3 top 5 van 2010:

    1. God of War 3
    2. Heavy Rain
    3. Sly Raccoon Collection
    4. God of War Collection
    5. James Bond Bloodstone

    Wii top 5 van 2010:

    1. Super Mario Galaxy 2
    2. Goldeneye 007
    3. Donkey Kong Country Returns
    4. Epic Mickey
    5. Sonic Colours

    Tegenvallers van 2010:

    1. Gran Turismo 5 (PS3 )
    2. Formula 1 2010 (PS3 gespeeld)
    3. Playstation Move (PS3 )
    4. Fallout New Vegas (PS3 gespeeld)
    5. Mafia 2 (X360 gespeeld)

    Top 3 systemen van 2010:

    1. Xbox 360
    2. Nintendo Wii
    3. PS3
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb echt nog TE veel games die ik nog moet kopen dan wel uitspelen

    anyways:

    1: Halo Reach. Eerste mp ooit die me blijft boeien en genoten van de sp. Daarnaast is de mp zo bizar vet uitgewerkt.

    2: Mass Effect 2. Ongelooflijk spel. Geen nummer 1 omdat het voor mij deed wat ik er van verwachtte.

    3: God of War III. Ben geen GoW fan, maar damn wat een ongelooflijk bruut spel _O_

    4: Tja nu wordt het lastig. Ik heb Bioshock 2 uitgespeeld, die was vet. Maar Alan Wake en Heavy Rain ben ik alleen nog maar aan begonnen en verwacht ik van dat ze hoger komen.

    Spellen die ik nog graag wil spelen: Vanquish, Castlevania, Transformers, Enslaved en Darksiders......aargh |:-
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397

    Transformers is vet... voor een weekje of 2 dan word het bagger:D Enslaved = bruut en darksiders ook imo. Vanquish nooit gespeeld;)
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mijn top 5:

    1. God of War III
    2. Red Dead Redemption
    3. PES 2011
    4. Heavy Rain
    5. Assassins Creed Brotherhood

    God of War III:

    Gewoon simpelweg de bruutste game dit jaar. Geweldige game, zo ontzettend gaaf en prachtig. Heb er echt van genoten. De setting, de gameplay, alles was geweldig.

    Red Dead Redemption:

    GTA met cowboys... Wat een afwerking, wat een detail..... Ook zo'n game die je moet hebben gespeeld. Wat een prachtige wereld is er neergezet.

    PES 2011:

    Tja, dat is toch echt mijn ding. Na 3 jaar PES te hebben vervloekt ben ik nu weer (een beetje dan) gelukkig. Nog veel kinderziektes, maar de potentie is enorm en het is weer echt leuk om te spelen.

    Heavy Rain:

    GENIETEN. Eindelijk eens wat anders. Keek er lang naar uit en het was het waard. De game was wat kort, maar gelukkig was er behoorlijk wat replay waarde. Maar de eerste keer uitspelen was toch echt een happening, daarna neemt de magie wat af. Desalniettemin moet een game als dit beloond worden.

    Assassins Creed Brotherhood:

    In deze game had ik niet heel veel interesse. Ik had het gevoel dat dit niet meer was dan AC 2,5. Na het spelen denk ik dat nog altijd, weinig vernieuwingen. Maar Rome, dat is da place to be... De game heeft wat kleine tweaks, is geperfectioneerd dus de game kan het maken om gedragen te worden door dezelfde gameplay als AC II. Het volgende deel moet wel weer die echte assassins uit deel 1 kennen en graag weer wat nieuws en verrassends.
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Lol, als je 21 bent, dan was je nog niet eens geboren toen de eerste 8-bit uitkwam :F:

    En dan gameboy je vanaf je geboorte :lol:
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2010
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik weet niet hoor, maar ik heb ook jarenlang op de baksteen gespeeld en ik ben 22. De color kwam pas in '98 en daarvoor speelde iedereen gewoon op de eerste Gameboy.
     
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Same here, 22 jaartjes en mijn eerste console was toch echt de NES :).
     
  19. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    1. NBA 2k11
    2. Halo Reach
    3. BlazBlue 2: Continuum Shift
    4. Blur
    5. Pinball FX2
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    1. Black Ops
    2. Fifa 11
    3. Reach
    4. AC II
    5. BC II
     

Deel Deze Pagina