[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Had even zin om Molten Core te solo'en. Dus dat gedaan, 2/8 helaas maar van mijn t1 set. Wel een paar bindings of the windseeker, maar zal vast nog wel class gebonden zijn helaas.

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Warrior, rogue, DK, Paladin, hunter meen ik

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hunter toch niet?

In WotLK waren het die iLvl200 itema. Die werden standaard geshard. Later in de IC HCs had je wel wat betere items.$

4. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Pim, sinds een paar maanden geleden kan elke class TF krijgen! Heb op me rogue nog maar 5 Enchanted elementium bar' s nodig!

Cataclysm is trouwens wel vet. Bijna lv 82 nu!

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet me zo hard inhouden dit niet weer te gaan spelen. Broer heeft het al wel gekocht. Hij kwam vrolijk met een 10-day trial aanzetten. :emo:

6. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Echt bizar hoe snel je health omhoog gaat. Ik lvl nu mijn retri paladin, en met mijn lvl 83 zit ik nu op de 64k health 8)

7. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    82 vandaag 83 worden mensen hier al 85 ?

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha, dan ga ik ervoor ook :+ gewoon om mee rond te lopen.:cool:

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vind je dat bizar? Je bent niet de enige, maar in werkelijkheid is dat natuurlijk niet zo. Heb in mijn beta tijd een GM gesproken en die zei, wat ook allang bekend is, om het meer efficienter te maken met Cataclysm.

Mijn optiek is echter wel dat ze bij de komende Cata patches de health wel zullen gehouden, maar de tegenstand in Heroics en raids nog wel zullen nerven.

Vond de laatste paar keren ICC voor Cata ook niet vreselijk pittig. De eerste bazen daar zijn met mindere gear zelfs al een makkie.

In Cata is dat idd anders, maar heb dus wel het idee dat ze dat nog gaan aanpassen in de komende tijd.

10. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik ga er wel diep op in:emo:

11. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag maar even 85 worden! Ben niet van plan te stoppen voor ik 85 ben, moet er alleen ergens tussen in nog even basketballen haha!

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sethek Halls is niet meer soloable. Net geprobeerd op level 81 en het is veel moeilijker geworden op Heroic hoor. Dacht ff een mount run te doen. Voorheen niet zo'n probleem, maar nu. 8)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb het gister nog gedaan. OP 81 was het met greenies een stuk makkelijker dan voorheen hoor...

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan weet ik niet wat ik fout deed, had namelijk voorheen helemaal geen last op Heroic. Misschien een ongelukkige death, maar kon wel tot Anzu komen en hem verslaan.

15. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs op 80 was het easymode en dat nog voor de patch (minder health en zo).

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik snap ook niet waarom het nu niet wil en toen wel.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt hem toch neer?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, voor Cata wel, maar nu in eens niet. Ik kreeg met moeite de 1e 4 mobs neer in Heroic. Was gelijk 35K Health van de 39K kwijt.

Geloof me maar als ik zeg dat ik ook niet zo gek veel moeite heb met die Instance, maar dat het nu gewoon onmogelijk solo te doen is. Tenzij je 1000x dood wil gaan.

Ik doe SH alleen maar omdat ik graag die mount wil en die heb ik nog niet. Het is nu gewoon onmogelijk. Heb zelfs al wat nieuwe Cata spulletjes. Gewoon idioot.

Proberen jullie het straks zelf maar eens solo te doen, kom je er wel achter. 8)

19. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een protection warrior, en ik wil graag wat tips voor professions.
    Welke professions zijn het best voor mij? En waar kan ik mijn professions unlearnen als ik de verkeerde heb gekozen?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Unlearn kun je overal in het menu. Ik zou Mining nemen voor STA boost (als doet dat nu niet meer zoveel) en een 2e naar keuze. Volgens mij maakt het nik meer uit welke profs je neemt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina