Repo Men (Unrated)
Gaat over de toekomst, waarin bedrijven mensen artificiële organen aanbieden. Deze kan je leasen, tegen een erg hoge prijs! Betaal je meer dan drie maanden de kosten niet, dan wordt je orgaan 'opgehaald'. De film gaat over een man die als werk organen ophaalt.
Dus... zaten paar heel nasty scènes in.
Vond het eigenlijk wel een toffe film. De film mist een bepaalde balans in het tempo, maar verder vind ik het een prima film. Jude Law en Forst Whitaker spelen gewoon tof. Het verhaal is ok, de setting is echt super. Ik weet niet hoe de normale film eindigt, waarschijnlijk hetzelfde als deze 'unrated' version, maar wow, dat was ff schrikken! Weet nog niet of ik het einde nu wel of niet goed vind... het was in ieder geval een aparte wending, eens over nadenken!
Alleen Carice van Houten is stom.
Haar Nederlandse accent valt mij zo vreselijk erg op. Ik vraag me af of bijvoorbeeld Italianen of Spanjaarden dit opvallen. Audiovisueel is de film ook prima in orde, de muziekkeuze lijkt heel simpel en poppy, maar het past goed bij de film IMO. Prima film dus. Ohja, je moet wel tegen bloed kunnen!
7,2/10,0
Oh en dit:
http://www.imdb.com/media/rm3750134784/tt1298650
Wat ziet Penélope Cruz er dom uit.
Klik om te vergroten...