Ja hoor, Het tournooi en alle 5 de races.
Het tournooi won ik net aan, Na 4 races (1ste, retired, 1ste, 4de) stond ik tweede met 5 punten achterstand op de nummer één.
Dat maakte de laatste race dus behoorlijk spannend en helaas werd ik daar maar vierde, Het geluk dat ik had was dat degene die eerste lag in het tournooi als negende of tiende over de finish ging en het puntenverschil groot genoeg was om mij het tournooi te laten winnen.
Vervolgens het ik de laatste race nog eens gedaan met een kleine aanpassing aan de versnellingsbak en gelijk eerste geworden.
Toen heb ik Laguna Seca nog een keer gedaan met opnieuw enkel een aanpassing aan de versnellingsbak en ook di werd meteen gewonnen.
Toen bleef enkel Grand Valley over en dat was de race die ik in het tournooi had ge-retired had omdat mijn AI Driver er echt een potje van maakte en haast elke bocht wel spinde op het einde.
Maar ook die heb ik na wat sleutelen aan de auto in een keer kunnen winnen. (Nu heb ik voor deze race wel even op het internet gezocht en kwam zo een hele goede tuning stup tegen.)
Van die Grand Valley race heb ik de tuning setup dan ook maar even opgeschreven voor als ik die race ooit zelf nog eens ga doen in A-Spec.
Voor het Formule Gran Turismo event ga ik dan ook eerst even op internet kijken of diezelfde persoon daar ook tuning setups voor heeft gepost.
Laatst bewerkt: 10 dec 2010