[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de Special Events/Licenses ook al gedaan?

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Licenses vind ik gewoon geen reet meer aan, dat was 10 jaar geleden leuk. Die specials heb ik voor een deel wel gedaan, vooral de Rally stages vond ik lastig (al moet ik wel zeggen dat dat meer aan mij lag omdat ik heel anders moest leren rijden) Maar het meerendeel dus van de Specials dus wel gedaan.

Dan blijven alleen de gewone races over, en om leuk geld te verdienen zit je vaak op dezelfde tracks met dezelfde auto's. Of ik moet iets helemaal verkeerd doen. :emo:

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup, hier ook.. ben nu level 26 en ik ben net begonnen aan de endurance races, daar level je echt rap mee op maar dan moet je wel even 4 uur over hebben voor een race.

Hoe ik dat moet gaan doen met die 24 uurs races, geen idee.. maar het zal gebeuren. :thumbs: er staat nu 5 miljoen op de bank en het wachten is op de formula 1 bak in de used cars sectie.

Dan b-spec afmaken, en online ben ik nog niet eens aan begonnen.. en dat voor een game die ik nu al bijna 3 week een paar uur per dag speel, zeker z'n geld waard.

Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Qua uren ben ik het wel met je eens dat het zijn geld wel waard is. Ze hadden alleen veel meer variatie met auto's en races moeten doen.

5. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog steeds circuits die ik nog niet ben tegengekomen; SSR7, Indy Road en de volledige Cape Ring om maar wat te noemen. Ben nu vooral met B-Spec bezig, inmiddels in de Amateur series beland.

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

B spec vind ik persoonlijk enorm saai. Ik wil zelf midden in de actie zitten en zelf helemaal verantwoordelijk zijn voor een overwinning.
    Ik zal ook heus wel wat circuits niet hebben gezien, maar als ik in ruil daarvoor eerst 30 rondjes Nordschleife moet rijden om fatsoenlijk te kunnen levellen houdt het voor mij gewoon snel op.

7. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een leuke manier om wat cash en auto's te verdienen en winnen. Als je zelf even niet kunt racen door andere verplichtingen maar wel af en toe je rijder kunt bijsturen :)

Wel betrap ik mezelf er op dat ik ook B-Spec doe als ik wel zelf kan racen :+

Maar goed, het telt ook voor je % progressie, dus vroeg of laat komt het toch aan bod.

8. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je zal toch wel kunnen saven ofzo tijdens zo'n 24 uurs race ??
    Neem aan dat je toch niet echt 24 uur achter dat ding moet gaan zitten...

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk juist van wel. :9

10. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Wel ??
    Welke gek gaat dat doen dan ?

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik kan het me bijna niet voorstellen omdat elke game producent altijd een waarschuwing in de manual zet dat je bij hoofdpijn en duizeligheid pauze moet nemen. Na 24 uur gamen is de kans best groot dat je je niet lekker gaat voelen. Dus er moet wel ergens een optie inzitten dat je het in delen kunt doen, al was het maar om eventuele claims van amerikanen uit te kunnen sluiten die zeggen dat ze flauwgevallen zijn en direct 2 miljoen schadevergoeding willen.

12. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij sowieso super saai om 24 uur (ookal is het in gedeeltes) te moeten racen. Met de meeste games hou ik het nog geen eens 24 uur uit qua speeltijd.
    Gran Turismo is daarin tegen een ander verhaal want die game blijft wel langer dan 24 uur leuk voor mij, maar een race van 24 uur lang vind ik toch echt te lang. Die van 4 uur gaat dan nog wel, maar aan die van 24 uur ga ik niet beginnen.

Het lijkt mij trouwens ook sterk dat je dat in 1 lange zit moet doen. In echte races van 24 uur wordt er ook afgewisseld tussen coureurs. Nu kun je dit zelf thuis ook wel doen door een vriend uit te nodigen, maar toch.

13. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Nee er zijn geen saves.
    Als je dat te lang vind moet je er ook niet aan beginnen... of je zet hem op pauze. :+

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  15. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Jezus, dat meen je niet ?
    zijn er btw ook nog meerdere 24 uurs races ?
    (ring en la sarthe toch ?)
    Anyway, word dus geen 100% voor mij :mad:

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    24 uur van Le Mans en 24 uur van de Nordschleife.

17. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mits dit screenshot niet fake is, Is er nu dus ook bewijs:

Komt mooi uit want ik was toch al enkel met B-Spec bezig,
    Eerste endurance Race is gedaan en nu loop ik te grinden voor XP om de volgende te kunnen doen. (Voor de rest alles al op goud in B-Spec behalve het Formula Gran Turismo event.)

18. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ook de Nascar in B-Spec op goud?

19. JeePee

JeePee Guest

20. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, Het tournooi en alle 5 de races.

Het tournooi won ik net aan, Na 4 races (1ste, retired, 1ste, 4de) stond ik tweede met 5 punten achterstand op de nummer één.
    Dat maakte de laatste race dus behoorlijk spannend en helaas werd ik daar maar vierde, Het geluk dat ik had was dat degene die eerste lag in het tournooi als negende of tiende over de finish ging en het puntenverschil groot genoeg was om mij het tournooi te laten winnen.

Vervolgens het ik de laatste race nog eens gedaan met een kleine aanpassing aan de versnellingsbak en gelijk eerste geworden.

Toen heb ik Laguna Seca nog een keer gedaan met opnieuw enkel een aanpassing aan de versnellingsbak en ook di werd meteen gewonnen.

Toen bleef enkel Grand Valley over en dat was de race die ik in het tournooi had ge-retired had omdat mijn AI Driver er echt een potje van maakte en haast elke bocht wel spinde op het einde.

Maar ook die heb ik na wat sleutelen aan de auto in een keer kunnen winnen. (Nu heb ik voor deze race wel even op het internet gezocht en kwam zo een hele goede tuning stup tegen.)

Van die Grand Valley race heb ik de tuning setup dan ook maar even opgeschreven voor als ik die race ooit zelf nog eens ga doen in A-Spec.

Voor het Formule Gran Turismo event ga ik dan ook eerst even op internet kijken of diezelfde persoon daar ook tuning setups voor heeft gepost.

Laatst bewerkt: 10 dec 2010

Deel Deze Pagina