Dag allemaal, Ik wil een xbox kopen, maar ik wil er alleen fifa 11 en een racespel op spelen. Wil er alleen mijn competities enz op opslaan. Online,downloaden muziek enz hoeft allemaal niet. Kan ik dan gewoon de xbox360 slim 4 gb kopen, dus heb ik genoeg aan 4gb? En kan ik dit eventueel later nog uitbreiden? bij voorbaat dank!
Ja, Ja en Ja (je kunt altijd later nog een harde schijf toevoegen, maar voor alleen Fifa + 1 ander spel is 4GB wel genoeg)
Ok bedankt! de spellen zelf hoef ik dus niet te installeren op de xbox? alleen als je saved sla je dus op? en hoeveel kan je ongeveer dan op 4 gig zetten?
Je hoeft de spellen niet te installeren. Dit kan wel (om de laadtijden korter te maken) maar dat zal op 4gb niet passen. op 4GB passen heeeeel veel savegames, meer dan je er met 2 spellen zult maken.
Ik zou je xbox wel 1x online doen om even updates te downloaden. Met de nieuwste update kan je een USB stick gebruiken als opslagmedium, dus kan je op de 16GB USB stick je FIFA en racegame installeren.