Van die nieuwe CM heb ik nog niet echt veel gehoord dus wellicht kan jij daar spelen Jin Rezar? In een vrije rol met aanvallende/ verdedigende intenties á la Stevan Gerrard?
Ja katti, ik heb al een account op we-are-11 maar deze is niet bevoegd om topics etc te openen, zéér vreemd. (naam=Jeffrey)
Ik weet niet of je het wil, maar eventueel kan ik ook een nieuwe pro aanmaken als Keeper. Heb vandaag een paar keer als keeper gespeeld, het is leuk. Dan kan iemand mijn rol als spits overnemen. Laat het maar weten.
mjah ik ben geen CMer absoluut nie... en CAM ok, maarjah die opstelling gebruiken jullie nie... Dus dat wat richard zegt (hij keepen, ik die ST positie) klinkt mij goed in de oren Greetz
Dan stel ik voor zo te spelen: -------------richardbakker----------- Any--------CB---------CB-------Any Any------------Joostokp---------Any Luukie09-------Jin Rezar---------Jeffrey SCF Dan zoeken we nog 2 CB
Ja is prima zo, we zoeken nog één CB aangezien ik zelf achterin op één speler de controle wil houden.
-------------------------------Richardbakker-------------------------------------- -----(Any)---------------(Any)-------------------CB gezocht!!!----------------(Any) ------(Any)----------------------Joostokp-------------------(Any)--------- -----Luukie09-----------------------Jin Rezar ------------- (Jeffrey SCF + Any)
Ik ben er ook, ik oefen online op keeper. Misschien nu een potje? Edit: ik kan niet op Xboxlive komen, jullie wel?
Wel vreemd dat je wel op de PC kunt interneten en niet op de XBOX, is je gold wellicht afgelopen? Test anders even de XBOX connectie, wellicht geeft hij je méér info!
Heb al 100x getest, alle info uitgevoerd niets helpt. Gold heb ik gister vernieuwd met 3 maanden. En ja iedereen in huis heeft internet behalve de Xbox360 van mij (mijn broertje kan wel xboxlive)
Jullie als club kunnen natuurlijk een kijkje nemen op deze site. Het is een Nederlandse Fifa community die opgestart is door mk katti van dit forum. Veel Nederlandse clubs zitten op WeAre11. En ook veel spelers die nog een club zoeken.