hoezo is curb your enthusiasm hier nog niet genoemd? kent niemand dit of hebben jullie gewoon geen gevoel voor humor? ze speelt nog steeds dezelfde irritante rol in al haar nieuwe films hoor.
o ja dat kan ook de reden zijn , zat meer aan comedy series te denken gewoon. is in ieder geval een geniale serie, gelukkig kent tenminste een iemand em hier. seinfeld wordt hier ook niet echt gewaardeerd denk? man o man wat een goddelijke show is dat. heb nooit begrepen waarom that 70's show zo gewaardeerd wordt, aardige serie maar niet meer dan dat. na een paar afleveringen ken je de grappen wel.
Ik ben nu bij met TBBT Nu kan ik niet meer meerdere eps achter elkaar kijken. Ik vond het huidige seizoen niet zo dramatisch als mensen hier zeggen. Het haalt inderdaad niet het niveau van de oude seizoenen en Amy moet gewoon dood, maar het is nog steeds van een aardig niveau.
Hoorde dat Penny haar been had gebroken en dat ze dus of vaak niet in de serie komt of met een gebroken been in de show komt.
Klopt, in het begin van seizoen vier zit ze er niet in. Naar een aantal afleveringen zit ze er echter gewoon weer in. Gelukkig maar want Penny is cute! Nu hope dat die Amy Fowler snel oprot.
Holy shit die nieuwe aflevering Big Bang Theory. xD Eén van de beste aflevering tot nu toe, zo niet de beste.
Haha, die laatste aflevering van The Big Bang Theory! Zack: You know, I saw this great thing on the Discovery Channel. Turns out if you kill a starfish it'll just come back to life. Sheldon: Was the starfish wearing boxer shorts? Because you might have been watching Nickelodeon.
Tsja wat een gare kerel is die Charlie Sheen ook. Die nieuwe Big Bang Theory was ook wel weer grappig. De vorige paar afleveringen waren weer iets minder, maar ik heb hier toch weer af en toe goed moeten lachen.
Is al weer ontkent door HBO. Sheen heeft sowieso nog en contract bij CBS/2 and a half men voor een seizoen dus een nieuwe serie laat sowieso nog op zich wachten. Trouwens de Bill Gates/Windows Vista grap in de laatste Big bang was