[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    10 tegen 1 dat hier nog wel een patch voor komt als genoeg mensen gaan spammen op de Blizzard fora. :thumbs:

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik heal heroics op mijn paladin, wat gewoon goed gaat. Ga niet oom als mensen geen gare dingend doen. Kan inderdaad bevestigen dat alle andere classes het moeilijk hebben ;)

Daarbij ligt het wel heel erg aan de manier van healen, guildy lukte het paladin healen totaal niet tot hij het begon te snappen en nu ook niet meer oom gaat.
    Als je toch nog moet levelen is dat vast genoeg tijd om een patch uit te brengen en alles te fixen :)

3. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heal ook op me pala, pas 1 heroic gedaan.
    maar zoals je zegt, als mensen gewoon ccen etc.. raak je niet/snel oom.
    Tenzij ze alles pullen en proberen te aoen |:-

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die fout maakte velen ook al in Wotlk ten tijde van ICC start en de laatste paar heroics. Zal voor die tijd wel precies hetzelfde zijn geweest. Heb er een hekel aan als iemand meent alles maar op de rest van de group te kunnen gooien. In Cata heb ik wel gemerkt dat je uiterst voorzichtig te werk moet gaan.

Voor heroics en raids moet ik toch nog alle ingangen ontdekken. Tenzij iemand mij gaat summonen. Eerst maar eens 85 raken en ik weet nu al dat me dat niet snel gaat lukken voor de jaarwisseling. Heb gehoord dat het van 84 tot 85 een paar miljoen XP is. Sick, maar wel in balans met 70 tot 80.

5. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ook dat kan alweer als mensen weten wat ze doen :p
    Vandaag nog iets van gefrapsed, kijken of ik het even op interwebz kan gooien.

Edit: En klaar met HC's :+, alleen nog wat rep nodig voor de eerste epics, maar dat komt wel

http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/mudpie/advanced
    ilvl 346 :)
    Gems etc vind ik niet zo heel belangrijk nu, komt wel met de epics :b:

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ah, ja, ik heb vandaag (laat) pas Cataclysm besteld dus ik krijg hem pas maandag/dinsdag. Ik verwacht idd wel een patch tegen de tijd dat ik een keer 85 ben :+

7. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Mages doen nu de helft dps dan op 80. :lol:

Geen QQ of zo maar wel een beetje vreemd, maargoed we zullen zien als we een beetje 'kwaliteits' gear hebben.

Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gisteravond dan ook eindelijk 85 gedingd met mijn paladin \o/

En van de instances die ik tot nu toe heb gehad, vind ik Halls of Origination verreweg de beste instance tot nu toe. Lekker pittig, lastige bosses, erg groot maar vooral mooi :D

Het gave van dit alles was het ouderwetse WoW gevoel wat ik kreeg. Iedereen die hier voor het eerst was. Niemand die liep te janken omdat we op trash wipten, maar gewoon doorgaan met lol maken. Dan vind ik het totaal niet erg om meer dan 1 uur in een instance te lopen zoals gisteren. :)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had ik al gedaan. Heb niet door gehad dat het zoveel was. Dacht dat het maar 280% was. Of heb ik eerst een hogere skill nodig?

Eerst HCs in WotLK waren ook nog best moeilijk als iedereen nog crap gear had. Daarna kon je sommige zelfs al mer 2/3 man doen :)

De meeste willen weer gratis epics zoals in WotLK. Nu hebben de meer hardcore spelers weer iets gekregen

10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En daar ben ik juist weer blij om. . Je moet je kop gebruiken bij sommige mobpacks. Er zijn nog zat tanks die er gewoon in rushen en binnen 5 seconden dood zijn, en na afloop de healer er van langs geven omdat hij niet goed healt.

Gelukkig bestaat er een optie "kick player" als hij niet wilt beseffen dat het rushen er niet meer bij hoort.

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ze zijn nu alleen een complete hel in PvP. Meer utility? Suvivability? Ik kan 70 seconden lang door een frost mage ge-CC'd worden als ik geen trinket heb.
    Ik hoop dat resilience het op gaat lossen, anders zie ik mezelf weinig PvPen met zulke ergernissen.

Het is nog steeds wat te makkelijk, maar het is geen aoe-feest meer zoals eerst ja. Wacht maar tot de grote meute van casuals 85 is, dan worden PUGs weer een stuk vervelender om te doen, die snappen het wat minder snel :+

12. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen ook maar eens beginnen met mijn eerste HC's. Wil zelf ook weer gaan healen om me shaman maar vind het ook erg lastig! Ik wacht nog een beetje tot ik alle fights een beetje ken voor ik ga healen!

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Iemand hier Cataclysm bestelt via http://www.gamecardwinkel.nl/ ?

Als ik aanvik thuisbezorgd. Krijg ik de toegangscode dan wel gelijk via email verstuurd? (en de doos later) Of moet ik dan doodleuk wachten tot Dinsdag tot de game in de bus valt?

Wil de gamedoos wel hebben opzich. Maar als ik dan tot Dinsdag moet wachten dan hoeft et ook weer niet persé. Ik heb toch geen 1 van de voorgaande delen op disc staan.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Toen ik een tijdje terug voor Cata inlogde, moest ik bij de trainer wel trainen van 280 nar 310%. Probeer dat eens? Kost wel een hoop centen, dus hoop dat je nog een K over 5 op een van je chars hebt. ;)

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nope nog niet. Ik ben allebei m'n specs aan het upgraden via heroics voor nu.
    We hebben een paar langzame levellers er tussen zitten i.v.m. wat zwangerschappen in de guild :eek:

Eerste twee epics zijn binnen though!

http://eu.battle.net/wow/en/item/62449
    http://eu.battle.net/wow/en/item/62447

En verder denken we er gewoon aan te beginnen met Baradin Hold óf Blackwing Descent.
    We hebben er vertrouwen in dat we ze allebei wel aankunnen.

Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat heb ik nog bergen. Zoek het eigenlijk al helemaal niet meer om de game te spelen. Wilde sowieso een nieuwe char rollen en wilde daar eerst nog wat heirloom items voor kopen. Morgen nog maar weer even lvl80 HCs doen voor wat punten. Denk dat ik beter dan eerst wat Qs op mijn Paladin kan gaan doen en al mijn gear vervang voor greenies. Heb dan wel geen defrating meer. Wat is dus wijsheid?

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Je moet niks.

Je kunt gewoon op 150% of 280% in Azeroth vliegen, als je dat maar leert (250g oid? dan nog wat eraf van rep).

@Gforce: Defrating bestaat sowieso al niet meer en er zijn voldoende questrewards met tankstats :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik weet ook wel dat je niks moet in deze game, maar heb het wel gekocht voor in elk geval mijn main. Voor mijn alts vind ik het zonde van de tijd om al dat gold bij elkaar te schrapen. Die laat ik gewoon op het oude. Mijn Paladin heeft dat dus niet, zijn gold investeer ik wat greenies om door te kunnen naar Hyjal. Als mijn mage 80 raakt, doe ik daar hetzelfde mee.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok dan ga ik eerst wat gear verzamelen in de nieuwe Cata gebieden en dan maar HCs lopen voor gear. Ondertussen een guild joinen om te kijken of ik dat nog wat heirloom items kan scoren.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hyjal is de perfecte plaats om nieuwe gear te scoren. Tijdelijk wel te verstaan. Zit echt heel veel shit tussen, alleen nog niet bijzonder veel voor DPSers als ik. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina