1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Jaaaaaa ik zag het net over ME3. Nou dit is dan gewoon duidelijk he!!!! Opzich best snel als ze ME3 nu al aankondigen, nog niet eens een jaar na deel 2, but i ain't complaining!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Earth is burning. Striking from beyond known space, a race of terrifying machines have begun their destruction of the human race. As Commander Shepard, an Alliance Marine, your only hope for saving mankind is to rally the civilizations of the galaxy and launch one final mission to take back the Earth.

    Dus. Op de VGA dus wel een officiële trailer. Waarschijnlijk ook met MP, we zullen zien. Klinkt in ieder geval tof!
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb de 360 versies al lang en breed uitgesppeld hoor.:F: Gaat mij voornamelijk om de digi comic die erbij zit.:+
    \o/\o/\o/

    Hij is er nog niet hoor, zal vast eind 2011 zijn....of nog later.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat snap ik, het zal ehct nog wel even duur. Maar stel ze hadden een volledig andere game aangekondigd, dan hadden we NOG langer moeten wachten op deel 3. Hoe tof ik deel 2 ook vind, het mistte iets wat ME1 wel had.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    liever niet eind volgend jaar... wordt te druk
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet voor mijn budget gelukkig. Game komt er hoe dan ook.

    Als die nu al te pre orderen zou zijn op die EA store, dan zal die wel snel komen heb ik het idee.

    Nu ff bidden dat Bethesda rond die tijd ook ff een nieuwe TES aankondigd. Hoef ik voor volgend jaar maar 2 games te kopen. :+
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja als Bethesda gauw met een aankondiging komt over een TES game...pfff.....madness!!!!!! Maar inderdaad, als je nu al kunt pre-orderen, dat is best apart. Toch zie ik het wel gebeuren dat ie pas in 2012 komt. Hoe dan ook, qua games hoeven we ons echt niet te vervelen volgend jaar.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat hoeven we al een paar jaar niet meer, als was 2009 en een deel van 2010 wel een beetje kak. Op Mass Effect 2 en RDR na misschien.
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog nooit gedaan, maar ME3 ga ik zeker bij de nacht launch halen. Ik wil die game zo graag:9
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Aan de ene kant leuk, aan de andere kant weer zo typisch menselijk om de Aarde als belangrijkste planeet(en daarmee ook de mens zelf) in het heelal te maken... :+
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen is het de belangrijkste planeet. Jij bent mens dus staat de aarde meer centraal.

    :b:
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Oh, begrijp me niet verkeerd, ik snap heel goed waarom het zo zal gaan afspelen. Ik vind het persoonlijk gezien alleen jammer dat de mensheid/aarde weer als het belangrijkste in het heelal wordt gezien(iets wat vaak voorkomt in boeken/films etc - logisch). Dan vraag ik me weer af waarom wij dan zo speciaal zijn in tegenstelling tot de andere rassen(die technologisch geadvanceerder zijn). Ik zie liever dat je als Shepard de sleutelfiguur bent in het bij elkaar brengen van alle rassen(en niet omdat de mens superieur is en ze allemaal maar naar ons moeten luisteren - fuck you Udina!).
     
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Verhaal volgt de canon, waarin de council dus overlijd en Udina councilor is. Spijtig, maar zo is het. Voor hetzelfde geld was de mens nu eindelijk een kracht op gelijke grote met bv. salarians of wellicht Asari. Turians ownt de mensheid wel qua militaire macht.

    Ik had een wat grotere ''multiculturele' focus ook wel leuk gevonden. :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf de series zoals Babylon,Star Trek en Battlestar Galactica gevolgd, maar iemand op VG247 zegt dat ME qua verhaal keihard is gejat van die series. Van de rassen, de namen en het algemene verhaal. Is dit echt zo? Ik heb dit nooit geweten. Niet dat het me vreselijk kan schelen, maar dan betekent het niet dat Bioware zelf met dat coole verhaal is gekomen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoezo gejat? Tis gebasseerd op die novels, niet op die andere shit. Is gewoon een jaloerse reactie, omdat Star Trek als serie al jaren niks meer is. Die andere series waren nooit echt zo groot als bijvoorbeeld Star Trek. Dit is gewoon aandacht trekken, niets van aantrekken dus. Mass Effect 3 komt er wel en gaat rocken!!! ;)
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het erg cool om naar de aarde te gaan in ME3. Het is alleen jammer dat de aarde dan waarschijnlijk de key wordt naar een goed einde. Voor mij persoonlijk voelt het niet erg orgineel. Het einde van ME2 vond ik bijvoorbeeld erg vet omdat je daar naar een plek gaat waarvan je dacht dat je er nooit zou komen(centrum van de Melkweg). Maar Bioware heeft me tot nu toe nog niet laten zitten, dus ik verwacht plottwists. :)

    En namen worden altijd gebruikt van andere (sci-fi) verhalen - referentie, pleur er een a'tje achter etc.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zowat alle SF verhalen hebben wel iets met elkaar gemeen qua verhaal.
    Zijn een soort 'kern-ingredienten' zeg maar, die zowat elk SF verhaal bevat.

    Maar goed, al was dat wel het geval; who cares.
    Ik vind de ME wereld geweldig, en blijf het goed vinden, of het nu 'gejat' is of niet.:b:
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    1 zin en jullie beginnen gelijk hele discussie.. doe is rustig
     
  19. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand een ME3-topic aanmaken? Ik ben namelijk van plan om helemaal niks van ME3 te gaan kijken/lezen, dus dan kan ik gewoon dat topic mijden:9

    Edit: Dulle <3
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit is toch een forum? Als we niet kunnen discussiëren dan wordt het hier ook zo saai.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina