Xbox LIVE Arcade Games [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    tja wie had dat ooit gedacht een leuke gratis arcade game :p

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Net alle USA levels op goud gehaald, morgen eens aan de slag met Europa en als laatste Japan. USA vielen allemaal nog mee, al had ik bij het 5e level wat moeite met die hamers op het eind!

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :'-(
    Al ben ik nog niet echt begonnen voor goud op de andere banen. O-) (eens kijken hoe lang ik dit smoesje nog kan volhouden)
    Damn, wat een irritant stuk is dat. Eigenlijk het enige stuk waar ik ooit chicken out had gedaan. 8)
    What!? Het was online en wilde die andere gozert niet laten wachten. Don't judge me! :+

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha met die hamers bij level 5 van USA had ik ook zwaar veel last. Wat je moet doen is op het randje voor die hamers springen en dan wachten tot ze een kant opgaan en dan bij de derde hamer stoppen, wachten en snel verder rennen. :+

Geniale game, doet me denken aan Splosion Man. Mijn zusje heeft zelfs haar 360 weer helemaal aangesloten, internet draad aangemaakt om de game te downloaden. Die heeft alles al uit volgens mij (wel amper op brons, maar goed :+).

Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Gast, in veel van die banen had ik in 1 a 2 runs al een betere tijd dan jij, en toen kende ik de baan niet eens. :+

Fftjes Gold aanschaffen, zodat ik vanavond ff wat levels kan doen met Kaasstengel.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jup, zo heb ik hem uiteindelijk ook gehaald. Rende iedere keer net iets te ver zodat een hamer me toch wel raakte, of ik vloog van die air dingen in 1 keer in die hamers! Uiteindelijk na een poging of 10 wel gehaald overigens. En zo'n 6 seconden sneller dan Dulle volgens mij:+

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Die stamperts in Japan 2 zijn pas echt leuk, net te lang om onderdoor te rennen, maar met de goede techniek lukt dat net aan. :cool:

Dit is gewoon zo'n heerlijke game. Niet zoals veel games waar de moelijkheid ligt in de oneerlijkheid van de game, bijvoorbeeld door enorm sterke vijanden etc., maar gewoon door beperkt door je eigen skills. Je moet echt de levels leren wil je een snelle tijd neerzetten. Prachtig. _O_

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, ok... ik zuig. :'-(
    Maar hopelijk lukt het me iig om even wat minder te zuigen om toch nog Gold te halen.
    Ben het met je eens, maar soms (soms!) vind ik de controls nét iets te gevoelig. Vooral bij USA 5 als ik me tussen die hamers door probeer te manoeuvreren. Steeds zet ik een stapje te ver waardoor ik mijn hoofd weer stoot tegen zo een onding.

Ook zo een level waar je bijna op het laatste een hoop mini platformpjes hebt. Als ik het op gevoel doe gaat het goed, maar zodra ik probeer te mikken ga ik de mist in en donder ik naar beneden.

Kan (en zal waarschijnlijk) ook aan mij liggen. O-)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Je vond Super Mario Galaxy ook kut, en daar had je ook skills voor nodig. Dus het lijkt me van wel. :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar SMG is niet moeilijk omdat ik de skills niet zou hebben, het is... 'gewoon' kut. :+ (en oh wat is die analoge stick van de nunchuck vreselijk! Wie zijn idee was dat om die casing eromheen zo hoekig te maken...)

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Wat?
    [yt]kv4aHaFDQr0[/yt]

Dit weekend maar fftjes de DLC van Costume Quest spelen.

12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Die hamers zijn gewoon te groot:+ Werd er ook steeds door neergehaald O-)

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck yeah!
    5e wereldwijd atm bij Europe-5 en 1e bij Japan-1(afgezien van die cheater die alles in 0 sec heeft dan). "Met bloed, zweet en tranen". :thumbs:

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Japan 1 (Alhoewel 2 leuker is) is leuk. Wat is je tijd daar?

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    01:00:462, kleine 7 tiende voor de nummer 2. Was met wat mazzel uiteraard en het verbaasde me zelf ook nogal. Ik denk dat een tijd nét onder de 1 minuut op zich mogelijk is wanneer je alles perfect doet, maar daar heb ik echt geen zin in. :p

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Al die mensen die hier zo graag crash course spelen zouden Sonic ep1 moeten proberen _O_

Gisteren btw NHL3 on 3 gekocht voor 200 MSpoints, tof spel en easy cheevos ;)

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Iemand hier die Bomberman Live Battlefest heeft?
    Lijkt mij weer geweldig. De nieuwe maps en wapens zijn tof en vooral dat er nu weer team modes zijn is awesome. Laat me weer aan mijn tijd denken met het geweldige Super Bomberman 3 :+

Maar voert online dit keer de boventoon, of is er offline nog steeds genoeg?

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Zoals ik dus zei: Als Dulle het kan zal het vast meevallen. Ik zit 2 seconden onder je, waar ik het eind nog heb verpest. Nu alleen nog de laatste op Gold en dan alle moeilijke achievements halen, zoals die van het 3 keer geraakt worden. :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

20. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet al te veel patsen, ik zit op de meeste banen weer onder jou qua tijd. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina