1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hoop dat het idd niet nog minder rpg wordt. zal vast wel niet omdat je weer 139 beslissingen zal maken en je oude beslissingen ook mee spele
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Is al bevestigd dat het niet zo was. Vrij vlak na de release van Mass Effect 2 hebben ze al gezegd, Casey Hudson was dat, dat Mass Effect 3 weer een echte RPG zou worden. Bekijk het nieuws maar eens rond de Mass Effect serie van het afgelopen jaar. Ik weet zo gauw niet waar het staat, misschien wel ergens in een van de Mass Effect 2 deeltjes. ;)
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Lach me wel kapot als die aankondiging/teaser straks niks te maken heeft met ME3. :+
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt me echt raar, want die pre-order gisteren was niet voor niets lijkt me. :)
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    JAAAAAAAA
    [gt]708362[/gt]
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Fucking hell wat een dope shit. Dat eind is geweldig met die ziek grote enemy-ships..of wtf het ook zijn. Dit worden epische battles. Damn...2011 gaat gestoord goed worden als ik het zo zie.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik weet dat ik nu in 2011, het einde dan, en 2012 maar twee games hoef te kopen.

    Mass Effect 3 en The Elder Scrolls V - Skyrim. :+8)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Tenzij één van de twee een delay krijgt..en dat weet je maar nooit met games helaas. :mad:
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    AH HEEEEEEEEEEEEEELL YEAH_O_

    @BIGKABUTO:

    LOL dat zijn reapers.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dan krijg ik echt een FUUUUUU moment. 8)
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Damn wat een zieke trailer zeg!! Ziet er echt mega episch uit! DE grote aanval van de reapers. Setting in London is echt vet zeg, ziet er geniaal uit!
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Trailer ziet er wel nice uit, al moet ik zeggen dat de teaser trailers voor Mass Effect 1 en 2 destijds vetter waren.

    Maar ok, denk dat de battle op aarde de laatste missie gaat worden van ME3 en dat het grootste deel van de game gewoon op andere planeten is. Je moet tenslotte alle rassen over halen om aarde te helpen, dus zal je eerst wel allemaal missies op andere planeten hebben voordat je de aarde kan helpen. Tis echt niet zo dat ME3 alleen op de aarde zal afspelen, denk juist het tegenovergestelde en dat alleen de final missie er zal afspelen. En dat past weer helemaal in hoe de Mass Effect games zijn opgebouwd kijkend naar deel 1 en 2 waar je ook een soort van epische final missie ergens anders hebt.

    Holiday 2011, dat zou dus zomer 2011 zijn. Denk eerder dat het kerst 2011 gaat worden.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    _O__O__O__O__O_
    Vette trailer!:thumbs:

    We wisten het eigenlijk al, maar toch goed om het bevestigt te zien!

    Lang geleden dat ik me zó verheugt heb op een game!\o/
    Er kan nog veel moois komen in de tussentijd.*)
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ga dit keer niet teveel trailers van ME3 zien, aangezien ze bij ME2 in sommige trailer wel heel erg veel spoilden wat echt doodzonde was.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Waar schiet die gozer op eigenlijk, volgens mij een Husk toch?
    Epische shit, GOTY 2011. _O_
     
  16. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ..... fucking vet zeg !!! kan nou al niet wachten ga ook niet veel videomateriaal bekijken van ME3, bij ME2 werden al veel plot details verteld in de trailers destijds, dus ik ga het proberen om niet kijken soms ff een screenshotje ofzo
    Weet niet of ie op een Husk schoot dit zullen wel nieuwere zijn want ze zijn nu direct in control door de reapers dan mag je wel wat sterkers verwachten lijkt me, misschien is er wel een ras dat nu voor de reapers werkt
     
  17. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop trouwens echt:
    dat we die Turian councelor eindelijk kunnen laten inzien dat de reapers echt waren en hem laten smeken dat we hem helpen
     
  18. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag er eigenlijk meer een Collector in :x

    2011 wordt een prachtig games jaar \o/
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    <3 Dat Mass Effect muziekje op het laatste ook.

    En gelukkig nog niks gezegd over MP. :+

    Dit gaat net zoals ME2 bij mij worden. Maar heel sporadisch een screenshot zien (moet de OP toch bijhouden), maar verder ga ik clean aan de game beginnen. Zorgde voor een heerlijke ervaring.
     
  20. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dit inderdaad. :thumbs:

    Ik ben deze keer ook eigenlijk van plan om zo min mogelijk screenshots en trailers te bekijken. Mass Effect 2 was voor een groot deel al gespoiled en dat is achteraf gezien toch best jammer. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina