The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe dan? Het is toch raar dat je een Oblivion uitspeeld binnen 8 uur? Daarnaast vind ik het ook raar als ik veel nutteloze skills heb zitten leren, hoog lvl heb opgebouwd dat de game lastiger is geworden. Ik vond het altijd wel leuk dat de eerste 10 uur vet lastig waren en daarna steeds makkelijker werd.

Momenteel zit ik met zoveel vragen:
    - Wat voor een magic systeem krijgen we?
    - Hebben ze de stealth elementen nog toffer gemaakt? Oblivion>Morrowind op dit vlak. Ik hoop dat ze de lijn doortrekken.
    - Welke guilds krijgen we?
    - Hoe zal de game eruit zien? De omgeving wil ik zien maar ook de HUD, personages, wapens, vijanden etc.
    - Welke skills komen er? Ik hoop niet dat er weer een paar skills afvallen, dat zou jammer zijn.
    - Eindelijk crafting?
    - Zeldzame loot en random drops zoals we die kennen in een Diablo/Borderlands game? Een minpunt vond ik dat de armor nooit uniek was. Mijn character zag er altijd ongeveer het zelfde uit als die van jullie.
    - Co-op? MMO wilt bijna niemand maar co-op zoals in een Fable 3 zou wel werken denk ik.

ik heb gewoon te veel vragen... 8)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    co-op zou fantastisch zijn, al is het in een beperkte vorm zoals in Fable 2 bijvoorbeeld. Vond zo jammer dat ik niemand kon uitnodigen in mijn kasteel in Morrowind (wat ik helemaal met schedels had gedecoreerd, overal buitenom op elk mogelijk randje stond een schedel. Heeft me heel wat levitation potions en geduld gekost) of dat ik mijn broertje die dat ook fanatiek speelde niet wat vette wapens of items cadeau kon doen

Of misschien anders een online systeem a la Demon's souls :eek: Dat zou ook erg vet zijn. (maar dan nog zou ik graag willen bepalen wie ik summon, en niet een random iemand van het internet af plukken)

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat laatste zou heel tof zijn. Misschien een idee om dit op het Elder Scrolls forum te plaatsen?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Damn ik moet echt nog zoveel uitspelen op de 360.. Op de PC vierkant uitgespeeld.
    Op de 360 had ik toendertijd alle DLC (ja, ALLE incl Horse Armor :emo:) gekocht omdat het een DotW was.. SI en KotN nooit aangeraakt...

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Geen co-op en geen online systeem shit s.v.p. :)

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een Elder Scrolls en dan met co-op? Nah thanks, ik vind RPGs sowieso echter singleplayer ervaringen. Ik heb eigenlijk geen vragen eerlijk gezegd, hoop gewoon dat ie qua hoeveelheid quests en sfeer net als Oblivion zal zijn. Damn can't wait....iemand enig idee wat voor gebied Skyrim zal zijn?

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ah shit, het werkt niet op w7 :mad:

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap niet dat mensen bezwaar op co-op kunnen hebben. :+ Je hoeft het toch niet te spelen? Ik vind niets leuker dan kletsen met een maatje terwijl we samen quests doen of gewoon gaan levelen, dat normaal heel saai is. Voeg een sociaal aspect toe en het wordt stukken leuker, denk ik.
    Enige waarvoor je bang kan zijn is dat de makers teveel tijd in co-op steken, waardoor de kwaliteit van de Main Quest er onder leidt bijvoorbeeld. We zullen zien!

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben wel voor een soort arena Waar er dan multyplayer kan worden gevochten. Dus alleen multiplayer in een afgebakend gebied. Coop heb ik liever niet. Dan heb ik liever gewoon meer quests.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Lang leven mijn poster van Cyrodiil waardoor je al kunt raden waar de verborgen provincies liggen. :9

Heb een map met Cyrodiil en alle locaties erop. Je ziet nog net 5 andere provincies een stukje erop staan, kun je dus wel raden waar nummer 6 ligt.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk niet alleen maar sneeuw, er moet variatie zijn,maar komt ongetwijfeld goed.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ah Skyrim, I hate fucking Nords... :+
    Hopelijk komen er wat Akaviri naar boven, is echt 2421x zo tof dan Daedra, de reden dat ik de side quests in Oblivion leuker vond dan de main quest.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geen co-op, geen MP, alleen SP. Gaat anders allemaal ten koste van de geweldige SP ervaring ...

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Helemaal mee eens! :thumbs:

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Vet, ik heb er nu al zin in. :D

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Hij komt wel al snel. :eek:

Nu maar Oblivion GOTY edition op m'n laptop geinstalleerd. :p

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Wow net thuis, zag het op IG staan.

Nice_O_

19. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Weg met fast travel, terug naar het uitgebreide armorsysteem van Morrowind, geen meescalende vijanden. Verder heb ik het volste vertrouwen dat Bethesda het zelf fixt. Maar kan niet wachten!

20. Forty

Forty Guest

Gratis bij elke kopie toch?
    :p
    Heb 'm hier namelijk ook liggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina