[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Niets bijzonders? Met mijn retri paladin heb ik behoorlijk veel nieuwe gear kunnen halen in Hyjal, zelfde geld voor mijn shammy die ik nu level. Voor elke class is genoeg te krijgen hoor :)

Tuurlijk heb ik wel eens gear gedragen met dodge rating, zal mij een zorg zijn, bij de volgende quests vervang je het toch zo weer.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar kan ik op 80 toch nog niet questen?

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Daar start je juist als je lvl 80 hit/bent.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ding 85! Was lastig sinds ik al een week met hardnekkige griep rondliep, dus werd snel vermoeid. Maar we zijn er. :)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb het ook over DPS gear he. Heb nu zo'n 40 quests ofzo daar gedaan, maar nog niet bijzonder veel DPS gear. ;):cool:

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het is puur dps gear tbh..

7. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mijn retri paladin is DPS :p Op enkele keer na met dodge rating e.d. krijg je echt veel DPS gear hoor :)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Brocade en Pim: Misschien, maar ik ben zeikerig precies als het om extra dingen gaat als crit chance ipv dodge en dergelijke. Ik probeer er altijd wat van te zoeken, al moet ik er voor naar een AH.

Misschien dat ik vanavond nog wel even ga questen op mijn main, maar moet toegeven dat mijn lieve Druid ook wel leuk speelt. Worgen wel te verstaan.

We zullen wel zien, misschien heb ik nog wel een hoop quests, in Hyjal, nog niet gedaan waar inderdaad vette gear voor questen tussen zit. ;)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gz \o/

Ga ik daar heen via de andere missie op het board?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja en vervolgens een teleport die je erheen brengt. ;)

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Heeft iemand een betrouwbare site waar je gamecards kunt kopen? Ik werd 2,5 uur geleden zonder waarschuwing uit de game gegooid met de mededeling dat mn game time verlopen was, dus ik meteen via ideal geprobeerd om mijn account te verlengen, maar daar geeft hij zomaar een error, met de mededeling dat ik een uur moet wachten om het nog eens te proberen.. Dat was 2,5 uur geleden dus, dus als iemand een betrouwbaar adresje heeft...

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Teleport? Naar de boot bedoel je?

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Gamecard.eu
    Krijg je je dinges in de mail :)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, de teleport staat voor Alliance in Stormwind, ten westen van de Keep en iets ten Noorden van Dwarven District op een eilandje. Quest van de board wijst je er wel heen. Van de Horde weet ik het niet, maar dat moet je bekijken via de map als je de quest opgepakt hebt. ;)

15. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha de eerste faaltank in random is waar een feit.

Hij wilde alles facerollen zoals in WotLK, geen CC op de trash en mobpacks tegelijk pullen, zegt die dat die weet wat die doet en dat die dit al vaker heeft gedaan, kijk ik bij zijn achievements staat dat er natuurlijk niet bij. Maargoed hij helemaal flippen op mijn toen we whipten omdat ik de minste DPS zou doen (ja goh weet je hoe poep Mage nu is) daarna zei ik dat Mage niet zo is als in WotLK nou en toen kon ik maar beter de /p negeren want ik kreeg allerlei woorden over me heen waar ik nog niet eens aan gedacht heb, maar ik ga er ook weer op in omdat ik zoiets niet kan aanstaan, maar dat moet ik toch afleren want die internetheldjes trollen toch alleen maar. Ik was zelfs in staat om een lvl. 1 char te maken op de server en dan zijn server vol te spammen, maar zo ver ga ik ook weer niet zakken. Toch maar verder gegaan en naar een paar wipes ben ik maar gekapt want dit gaat nergens meer over. Debielen, bah.

Cant wait voor guildruns.

Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  16. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat gedaan, ik kreeg om 00:00 netjes de code in de mail en eergisteren kreeg ik de box ook thuis. \o/

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Om nog maar te bevestigen, een klasgenoot had ook netjes om 0:00 zijn code binnen, dagje later het fysieke spel :)

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Tja een hoop mensen zijn nu zo. Gelukkig heb ik als ik dungeons deed altijd mooi de tank role op mij genomen. Dan kan met de pacing en CC niks fout gaan.

Maaruh..wat voor expansion speel jij? Mages zijn nog steeds rond top DPS :+

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Aargh, doe heel de dag al dungeons etc. Maar kom maar niet aan mijn laatste 2 itemlvl punten 8) om HC's te kunnen doen.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    83, nog 2 te gaan :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina