[Wii] Donkey Kong Country Returns

Discussie in 'Games' gestart door Mastat, 17 sep 2010.

  1. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha slim ook. :)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ja, die kan je oa. bestellen voor sterren. Kan je Modje ook niet eentje cadeau doen? :+
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, met zoveel sterren kan hij iedereen hier wel een cadeautje geven :+
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan ze niet zo snel achter elkaar bestellen. Een collega had dat destijds ook gedaan en toen werd zijn account geblocked. Sterren weg. Moest hij een foto maken dat hij al die games had...

    Ga hem zelf eerst bestellen en zodra ik weer een nieuwe kan bestellen zal ik die hier iemand kado doen :)
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze ook verkopen :)
     
  6. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand interesse in de code van Donkey Kong Country Returns??
    Ik doe er namelijk niks mee.
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    PM :+
     
  8. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    PM backO-)
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    met dit soort games die uitkomen baal ik dat ze niet kan spelen op een 360.

    Wat heb ik vroeger DKC 1 t'm 3 vaak gespeeld.
     
  10. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    3 was lame imo. De grote aap deed me te veel denken aan DK. DK was veel vetter dan die donzige aap.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mee eens, maar de levels en de gameplay waren wel super.
     
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was en blijft het best. Deel 2 en zeker deel 3 volgt met grote afstand.
     
  13. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer even tijd gehad om DKCR te spelen.
    ik ben net klaar met world 1 (Minecarts _O_)
    was wel lang bezig met de eindbaas, het was niet a la mario 3x springen en klaar ;)

    op zich zijn die puzzelstukjes ook niet heel moeilijk te vinden, maar ben niet heel erg op zoek naar die dingen, doe ik later nog wel een keertje.
    ik vind trouwens wel (is geloof ik eerder ook al gezegd) dat je zo moet opletten. ben het na een paar levels dan ook weer zat, omdat je continue alert moet zijn.
    (ook wel weer een uitdaging natuurlijk :9)
     
  14. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag in de Saturn de kans gekregen om DKCR te spelen :).

    Het is een hele toffe game. Ik moet een beetje wennen aan het stijltje, maar van wat ik heb gespeeld is de game minstens zo goed als de voorgaande delen. Ik heb wel het gevoel dat ie iets makkelijker is dan de delen op de SNES, maar dat kan er ook aan liggen dat ik 12 jaar terug nog geen gaming skills had :+

    Moet wel eerlijk zeggen, ik vind de controles niet echt fijn. Die Wii-Mote ligt lomp in de handen en dat schudden om te rollen vind ik zeer irritant. Is deze ook te spelen met die Classic Controller?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  15. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik DKC2 toch een hele verbetering vond op DKC. De levels waren uitdagender, langer, gevarieerder en mooier in DKC2. Ik vond DKC2 ook een stuk uitdagender. Maar vanwege emotionele waarde vind ik de eerste DKC wel altijd leuker om uit te spelen. Vooral die muziekjes <3

    DKC3 was idd wel een stap terug, maar nog steeds een behoorlijk toffe platformer. Ik heb alle 3 de delen met heel veel plezier gespeeld :).

    EDIT: Ik was helemaal vergeten dit in mijn vorige post toe te voegen... Excuses voor de dubbelpost.
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Behalve dat schudden met die controller (wat echt irritant is), is dit echt de leukste platformer die ik in jaren gespeeld heb. Ben net voorbij wereld 4, en als groot fan van de minecart levels heb ik me daar erg vermaakt. De levels zitten echt goed in elkaar. Vind die levels met zo'n vliegende ton ook erg leuk.
     
  17. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom heb ik mijn xbox 360 verkocht en de Wii al een tijdje geleden gekocht
    Omdat daar wat leukere spellen op zijn vind ik.Zoals dus Donkey Kong en Mario spellen.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Die 3 goede spellen, wat wel gelijk topgames zijn, per jaar is het nou ook weer niet waard om een 360 voor te verkopen.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben het met Modder eens. Op de Wii koop ik slechts Nintendo titels aangezien de rest niet te pruimen is.
     
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn wel een paar spellen die je op allebei de consoles kunt kopen, maar die zijn leuker op de xbox dan op de Wii.
    alleen de mario/donkey kong spellen zijn leuk. daarom heb ik een wii aangeschaft, voor erbij. ik zou het zonde vinden om mijn xbox weg te doen (aangezien ik daar nog steeds vaker/langer op speel)
    maar als je meer van de echte arcade games bent, maakt het denk niet zo uit.
     

Deel Deze Pagina