Haha, ik kan nu niet bij de xbox. Ben bij me moeder en ga vanaf hier naar Heracles. Ik probeer het via de website te regelen. Gsus, zit jij nu ook bij FC Rillion? Edit;; Bryan, ik heb je een invite verzonden via de computer. Kijk maar even in je spelershub of het gelukt is.
Oké, prima. Ik ben er vanavond niet. Misschien morgenavond. FC Rillion gaat als een speer laatste tijd. Je link in je handtekening werkt trouwens niet. Er staat iets met moderator.
Denk 't ook niet, Kwakmannie en Alpine zijn er niet. Donny denk ik ook niet. Misschien dat we morgen een paar wedstrijden kunnen spelen, want ik denk dat iedereen die nog niet met je heeft samen gespeeld dat nog wel wilt, voordat Alpine definitief een keuze maakt over toelating.
Ik ben er morgen niet jongens. Zondag pas s'avonds, maandag avond ook. En dan pas weer Vrijdag. Want ik ga naar Liverpool FC - FC Utrecht\o/
Ging net niet zo heel erg goed, 2 potjes verloren. De meesten hadden last van LAG.. zonder van onzo score.
Ik zal rond half zeven online zijn voor clubs, misschien iets eerder. Tenzij anderen de samenvattingen wil kijken dat we dan daarna afspreken. Wie willen er dan spelen vanavond?
Ik ben vanaf vanavond weer een week bij mijn moeder, daar heb ik geen xbox dus ben ik er niet. Bryan moet vanavond werken, Gsus wou wel spelen en Alpine is denk ik ook wel online..
Boys we krijgen aanmelding na aanmelding. Nu wilt Project Zero (Eleven) FC Rillion joinen. Omdat zijn eigen club niet vaak speelt wilt hij het graag bij FC Rillion proberen. Aangezien een klasgenoot waarschijnlijk ook de club wilt joinen en hem voorrang geef i.v.m. met reservekeeper. Maar ik wil jullie mening eens weten aangezien we de laatste tijd veel spelers willen joinen en ik nu ook er over na denk om er een echte 11 vs 11 club te gaan maken van Rillion.