[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Komt ook nog een trailer vandaag. Ben benieuwd!

    Edit: Trailer

    Edit 2: Naah niet heel bijzonder ofso :+
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat klinkt wel heel relaxt. Die afdalingen worden dus echt uitdagend - zoals de titel al verraadt :p
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nog nooit een SXX gehad. Maar de trailer zag er wel goed uit, en ik heb wel weer eens zin in een snowboardgame. Ben benieuwd.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Daar gaat weer een succesvolle franchise....
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat de neuk...ineens is er een storyline in een snowboard game? Hmmm....zolang de fun maar is behouden, afwachten maar. Het klinkt in elk geval als een zeer groot verschil vergeleken met de vorige games.
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er slecht uit, een gecallofdutyiseerde SSX :confused:
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zolang je inderdaad maar die insane tricks kan behouden vind ik het goed als ze een meer "realistische" kant opgaan, ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar de geschiedenis van de vorige delen aan de kant flikkeren, waar de franchise mee bekend is geworden. Wacht wel op gameplay...
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil juist die vrolijke kleuren, die 'feel happy' vibe en een zo'n tournooi eromheen, geen donkere 'must survive', bad motherfucker feeling :mad:
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Is gewoon van de trailer...:confused:
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Lol, ik heb niet echt gekeken, dus kan kloppen :eek:
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    pastapadre.com
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad!
    Als ik aan SSX denk denk ik aan prachtige afdalingen met lekkere muziek, veel tricks en vooral veel kleurtjes. Vlaggetjes overal en uiteraard veeeel vuurwerk :D
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hoe meer ik ovder deze game te weten kom, hoe meer ik bang ben dat het gewoon geen echte SSX game gaat worden.

    Klinkt steeds meer dat ze alles wat SSX juist zo leuk maakte eruit halen om het 'serieuzer' te maken.

    Stelletje klootviolen, daarvoor speel je geen SSX!!:mad:
    Dan moeten ze maar een nieuwe Amped ofzo maken.
    Laat SSX nou juist doen waardoor de game zo goed verkocht en dus gelieft is!!|:-
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    SSX Tricky nog altijd de beste game in dit genre. = ever.

    Heb helemaal geen interesse in de sport, maar dit deel was gewoon retegaaf.
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Realistische graphix, beetje een rauwe sfeer, een avontuur via campaignin de bergen, im in _O_. Mijn interesse is zojuist van 5 naar 80 gegaan :).. Ik houd dit topic nu in de gaten.. Amped 3 is tot nu toe mijn favo snowboard game. Amped 1080 op de Gamecube was btw ook erg tof.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    details:
    • Rewind Feature
    • 17 regions spread across the whole globe, each mountain ridable in all their 360º degrees of slopes, Stoked style. They're aiming for 70 open mountains. Mountains are generated automatically by the game, including some from topographic data like Google Earth. The producer talks about his programmer asking him to name any mountain, the producer said "Everest", the tech guy plugs that info into the mountain building program (dubbed "Mountain Man), and the program spit out a 100,000+ polygon rendered mountain.
    • Regions confirmed so far: Siberia, Himalayas (split into two mountains it would seem, for now), Kilimanjaro, Siberia, Caucasus, The Alps.
    • Each mountain is tailored to one kind of danger. Thin air, ice, temperature, will each be the main danger of one mountain range.
    • The gear you purchase/earn will be important, each piece may be better to a certain condition/danger.
    • Elise is returning. Start guessing who the guy in the trailer is (or it could be a new fella...)
    • There will be tracks in the game. They have natural shortcuts (this can mean the tracks could have the feel we're used them to have, the ramps, turns, etc, etc), some of the runs are pinched together, some others intersect.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Klint goed en ook minder goed. Ik kijk nog even de kat uit de boom, maar Elise is in ieder geval al een pluspunt :p.
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.886
    Leuk Bevonden:
    9.270
    het leuke van SSX vond ik juist altijd de combinatie tussen hoge bergen die niet bevolkt waren en dan hoe lager je op de berg kwam hoe meer dorpen, steden je kreeg. Hoop dat dit ook weer terug komt. En vuurwerk natuurlijk!
     

Deel Deze Pagina