[FIFA] NL Argo

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 nov 2010.

  1. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zitten in een andere league (Argo: British Isles, Rillion: Northern Europe), dus dat kun je moeilijk vergelijken. Toen ze rond de 4.000 punten hadden zaten ze ook al in Divisie 1. Ik zie trouwens wel dat ze meer punten hebben dan ons, maar ze hebben dan ook meer wedstrijden gespeeld, dus dan is het logisch dat ze meer punten hebben.

    Naja, het is maar hoe je er naar kijkt. Anyway, ik wens je veel succes daar.
     
  2. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Joris, als eerste... Jammer, echt!

    Ten 2e wil ik gisteravond graag even er bij halen. Gister was dramatisch, ondanks dat we toch wel iets gewonnen hebben was er totaal geen concentratie. Mijns inziens had dat een aantal oorzaken;
    1) Een onaangekondigde "nieuwe" speler zorgde voor veel conversatie.
    2) Het "uitlaggen" of "uitknallen" van teammembers.

    Punt 1 hierboven vind ik erg jammer. Ik had gehoopt, dat bij eventuele trials van nieuwe/aspirant leden, er een dialoog zou zijn tussen de managers. We hebben er 3. Desnoods zou in het uiterste geval een beroep gedaan kunnen worden op enkele andere teamgenoten wat hen kijk op een nieuw lid is. Gisteravond kwam ShQuille Weston om de spreekwoordelijke hoek kijken. Hij zou een eventuele versterking/vervanging op de ANY kunnen zijn. Maar Birdy was gisteravond ook online. Toen moest er een plekje gezocht worden voor ShQuille. Hij speelt naast ANY graag als SP of CAM. Laurens gaf toen, tercht, aan dat we daar al een aantal (grenzend aan het inwoneraantal van China) van hebben. Dus moest er geschoven gaan worden. Persoonlijk vind ik heen en weer schuiven platweg klote. Ik heb het zelf onlangs meegemaakt. Dat schiet gewoon niet op. Op de linksbackpositie was nog een plekje open. ShQuille heeft toen deze plek ingevuld. Echter zijn Pro was voor die positie 76 ovr. En bij mijn weten hebben we een limiet gesteld aan het niveau van een Pro bij joinen.

    Bovendien speelden we uiteindelijk met een (te) hoog aantal spelers waardoor Laurens (en volgens mij ook Domiolierook) er uit knalde. Maar ShQuille gewoon door kon spelen. Zuur... Niets ten nadele van ShQuille, want hij pakte de LB positie in principe goed op. Alleen de vooropgezette structuur binnen de club liet het, in mijn ogen, gisteravond een beetje afweten.
    Bij eventuele nieuwe leden moet er, vind ik, goed gekeken worden naar voorkeurspositie en een eventuele backup positie. Voor mij is 't nu bijvoorbeeld CAM, maar bij afwezigheid van Domiolierook pak ik de goaliehandschoenen weer op. Dus misschien zoiets;
    * Voorkeurspositie (OVR Gehalte Pro 80+)
    * Back Up Positie (OVR Gehalte Pro 80+?)
    En het allerbelangrijkste, hebben we leden nodig? Zo ja, welke positie(s)?
    Hierover zou dan overleg moeten zijn tussen de managers. Maar overleg mag ook met positionele verschuivingen en andere actuele dingen. We spreken elkaar ook aan op andere dingen, dan kunnen we (als volwassenen) toch ook netjes dingen kortsluiten en zo tot een goede oplossing komen?

    Wat het niveau of prestatiegerichtheid betreft ben ik het deels met Joris eens. Maar daar is nooit een geheim van gemaakt. We willen graag winnen, allemaal. Daar ben ik van overtuigd. Maar belangrijker dan dat vind ik plezier. Als ik een hele dag aan het werk ben geweest vind ik het leuk om zo nu en dan even een beetje te ouwehoeren. Of dat dan gaat over Donno's moeder of het knotje van mijn keeper maakt me niet uit. Ik vind wel dat we, als het de overhand gaat nemen, in moeten grijpen om toch een goede pot op de mat te leggen met als eindresultaat 3 ptn.

    Joris,
    Toen je gisteren uit de party ging had ik al het gevoel dat iets je dwars zat. Ik hoop daarom dan ook dat je niet een overhaaste beslissing hebt genomen. Ik vind het oprecht jammer dat je hiervoor hebt gekozen. We kunnen natuurlijk altijd nog een potje Black Ops spelen.

    Misschien kom je nog op je beslissing terug... Ik wens je in ieder geval veel succes!

    (Sjeezus, ik voel me ineens heel erg maatschappelijk verantwoord....)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  3. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi stukkie Queens.

    Ik was er gisteravond niet bij dus kan daar ook niets over zeggen. Het enige wat ik toe wil voegen is dat ik niet hoop dat door het vertrek van Joris Argo weer uit elkaar valt. Dat zou eeuwig zonde zijn gasten :b:
     
  4. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt af en toe net een soap serie jongens, alleen dan zonder beelden :p.
    Hoop dat je nog op je beslissing terugkomt Joris en dat we samen weer gezellig kunnen spelen en anders succes bij je andere team!
     
  5. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie post Queens ;)!

    Ik zou het ook in zoveel woorden kunnen toelichten als je hebt gedaan, maar ik wil niemand hier verder meer mee lastig vallen. Het is mijn eigen keuze geweest om puur op basis van prestaties te kijken voor een nieuw team, ik denk dat de gezelligheid van Argo nergens anders te bekennen is.

    Ik weet bijvoorbeeld dat je het fijn vindt om vaste posities te hebben, daar waar ik wat flexibeler ben. Shaquille kwam uit mijn koker. Hij meldde zich bij mij aan alszijnde potentieel. Talent moet je altijd de kans geven dus ook nu, het leek mij geen verkeerde gedachte om 3 voorhoede spelers te hebben, aangezien Winter niet online kwam, kon hij mooi rechtsbuiten. Afijn, uiteindelijk werd dat dus linksback.

    Over het uitlaggen bij meer dan 7 man. Ik geloof daar niet in. Zodra ik mijn 'cache' heb gecleared (mijn kerstkleren aan heb) lag ik er nooit uit.

    Afijn ik hoop dat het niet voor al te veel trammelant zorgt en dat jullie de oude vorm weer kunnen herpakken. De Club Competitie komt er alweer snel aan (P.S. wie wil 'aanvoerder' zijn voor de competitie op www.weare11.org?)
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze stap ook verrassend, gaat NL Argo wel door met de clubcompetitie ? Of spelen jullie enkel voor de fun ?

    op www.weare11.org is het namelijk nog niet veranderd, betekent dat mss Joris toch terug gaat ?
     
  7. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft niet.
     
  8. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook niet. En ook namens Black Dragon (Laurens), de manager, is het antwoord nee.
     
  9. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen reden om hieraan mee te gaan doen aangezien wij niet goed genoeg zijn ? (tenminste dat wordt gedacht door buitenstaanders ;) )
     
  10. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff wat een gezwam. Niet meedoen aan een competitie'tje omdat men 'niet goed genoeg is?' Zal wel weer meer achter zitten.
     
  11. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat er een aantal dingen verkeerd worden geïnterpreteerd. Katti vroeg of we doorgaan met de competitie of dat we alleen voor de fun spelen. Ik had in mijn vorige post (ja die lange..) aangegeven dat we plezier hoog in het vaandel hebben. Maar zeker voor de winst gaan.

    Joris geeft alleen aan dat hij het "prestatiegevoel" (ik zeg bewust gevoel) bij Rillion meer bij zichzelf vind passen. Dat mag. Maar daarmee zegt hij niet dat NL Argo niet goed genoeg is... Joris heeft een bepaald doel voor ogen, miscchien is dat wel de competitie winnen. Dat maakt mij persoonlijk niets uit. Al zou hij de kampioensschaal van PSV jatten. Kom op, we leven in een vrij land, toch? Anders zoekt men bij FC Kim Jong Il nog spelers...

    Ik neem Joris niets kwalijk en zie nergens in bovenstaande posts dat wij ineens niet meer goed genoeg zouden zijn voor een competitie. Persoonlijk leek het me een leuk idee. Maar als de algehele consensus binnen Argo aangeeft daar liever niet aan mee te doen is dat ook prima.

    Katti vroeg twee dingen;
    1) Gaat Argo door met de competitie?
    2) Of speelt Argo alleen voor de fun?
    Dit zijn twee vragen, niet één. Dus het is niet zo dat we niet beide kunnen doen. Maar het staat voor mij wel als een paal boven water dat we inderdaad met fun spelen. Maar zeker prestatiegericht zijn.

    Vind het erg jammer dat het zo gaat. Via een forum is het toch lastig communiceren vind ik.

    Ik hoop dat ik wel een beetje duidelijk overkom.


    CAN'T WE ALL JUST GET ALONG!
     
  12. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Joris, maar om eerlijk te zijn snap ik hier niks van. Zelf vraag je donderdg nog of ik online kom, je bent t/m woensdag nog bezig met ons in te schrijven voor die competitie en dan ben je ineens naar Rillion?! Dat vind ik echt vreemd eigenlijk. Dan vraag ik me toch af wat er donderdag is gebeurd. Ook daar Rillion echt nou niet structureel zo veel beter is dan dat wij zijn, getuige onze 2 onderlinge wedstrijden. Ik kan me herinneren dat ook jij vond dat ze niet beter waren en dat ze redelijk saai speelden qua formatie met 5 verdedigers. Ik snap het HELEMAAL niet dat je zelf donderdag nog een nieuwe speler introduceert en dan de dag daarna leaved :confused:
    Mij persoonlijk lijkt er dan meer aan de hand en ik snap niet zo goed waarom dat niet niet gewoon uitgesproken wordt. Ik merk dat ik er van baal iig dat je weg bent, dat het zo is gaan en dat je naar Rillion bent.

    Over de competitie: ik wil hier wel nog aan meedoen hoor! Jullie niet dan? Ik wil dan desnoods het hele verhaal regelen en dus de aanvoerderband om doen in deze....let me know.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch graag zien dat jullie meedoen hoor. denk er anders even over na. Het zou toch supercool zijn als we een echte clubcompetitie voor elkaar zouden krijgen ?

    Jullie hebben man zat lijkt me en jullie spelen volgens mij ook best veel. Dat er soms mensen weg gaan kan toch gewoon ?
     
  14. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Als winter zegt dat ie alles wil regelen zou ik best nog wel mee willen doen met die competitie hoor ik weet niet hoe jullie er over denken?
     
  15. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ook wel, dat er spelers weg gaan, maar dat was 1 van de dragende mensen en sowieso de persoon die ons in deze competitie wilde laten deel nemen.
     
  16. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Winter, ik heb je aanvoerder gemaakt van NL Argo in de club competitie. Het is nu ook jouw verantwoordelijkheid om een account te regelen voor Donno, Laurens en Enjee. Als zij dit niet doen kunnen zij niet deelnemen aan de competitie.

    Je kunt het profiel vinden door naar www.weare11.org te gaan --> navigatiebalk = Club Competitie --> Team lijst --> NL Argo.
     
  17. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Joris welkom terug van weggeweest! En nu niet stiekem zomaar een andere club weer geen joinen he :p. Vond t best weer lekker gaan vanaaf jongens! Vind mezelf alleen niet goed genoeg voor any meer eigenlijk dus als iemand anders reserve any zou willen zijn, alleen als er echt geen andere any is wil ik wel ff op any. Vond t ook wel leuk om CM te spelen trouwens x weer wat anders, zou wel wat vaker daar willen spelen maar als iemand anders daar graag wil spele wil ik ook best weer achterin gaan staan. Nou ga nu pitten jongens vind t weer mooi weest.
     
  18. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    :+

    Leuk om ons eerst even te melden dat je weer teruggaat.
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij spreekt de waarheid.
     
  20. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.
     

Deel Deze Pagina