Joris, als eerste... Jammer, echt!
Ten 2e wil ik gisteravond graag even er bij halen. Gister was dramatisch, ondanks dat we toch wel iets gewonnen hebben was er totaal geen concentratie. Mijns inziens had dat een aantal oorzaken;
1) Een onaangekondigde "nieuwe" speler zorgde voor veel conversatie.
2) Het "uitlaggen" of "uitknallen" van teammembers.
Punt 1 hierboven vind ik erg jammer. Ik had gehoopt, dat bij eventuele trials van nieuwe/aspirant leden, er een dialoog zou zijn tussen de managers. We hebben er 3. Desnoods zou in het uiterste geval een beroep gedaan kunnen worden op enkele andere teamgenoten wat hen kijk op een nieuw lid is. Gisteravond kwam ShQuille Weston om de spreekwoordelijke hoek kijken. Hij zou een eventuele versterking/vervanging op de ANY kunnen zijn. Maar Birdy was gisteravond ook online. Toen moest er een plekje gezocht worden voor ShQuille. Hij speelt naast ANY graag als SP of CAM. Laurens gaf toen, tercht, aan dat we daar al een aantal (grenzend aan het inwoneraantal van China) van hebben. Dus moest er geschoven gaan worden. Persoonlijk vind ik heen en weer schuiven platweg klote. Ik heb het zelf onlangs meegemaakt. Dat schiet gewoon niet op. Op de linksbackpositie was nog een plekje open. ShQuille heeft toen deze plek ingevuld. Echter zijn Pro was voor die positie 76 ovr. En bij mijn weten hebben we een limiet gesteld aan het niveau van een Pro bij joinen.
Bovendien speelden we uiteindelijk met een (te) hoog aantal spelers waardoor Laurens (en volgens mij ook Domiolierook) er uit knalde. Maar ShQuille gewoon door kon spelen. Zuur... Niets ten nadele van ShQuille, want hij pakte de LB positie in principe goed op. Alleen de vooropgezette structuur binnen de club liet het, in mijn ogen, gisteravond een beetje afweten.
Bij eventuele nieuwe leden moet er, vind ik, goed gekeken worden naar voorkeurspositie en een eventuele backup positie. Voor mij is 't nu bijvoorbeeld CAM, maar bij afwezigheid van Domiolierook pak ik de goaliehandschoenen weer op. Dus misschien zoiets;
* Voorkeurspositie (OVR Gehalte Pro 80+)
* Back Up Positie (OVR Gehalte Pro 80+?)
En het allerbelangrijkste, hebben we leden nodig? Zo ja, welke positie(s)?
Hierover zou dan overleg moeten zijn tussen de managers. Maar overleg mag ook met positionele verschuivingen en andere actuele dingen. We spreken elkaar ook aan op andere dingen, dan kunnen we (als volwassenen) toch ook netjes dingen kortsluiten en zo tot een goede oplossing komen?
Wat het niveau of prestatiegerichtheid betreft ben ik het deels met Joris eens. Maar daar is nooit een geheim van gemaakt. We willen graag winnen, allemaal. Daar ben ik van overtuigd. Maar belangrijker dan dat vind ik plezier. Als ik een hele dag aan het werk ben geweest vind ik het leuk om zo nu en dan even een beetje te ouwehoeren. Of dat dan gaat over Donno's moeder of het knotje van mijn keeper maakt me niet uit. Ik vind wel dat we, als het de overhand gaat nemen, in moeten grijpen om toch een goede pot op de mat te leggen met als eindresultaat 3 ptn.
Joris,
Toen je gisteren uit de party ging had ik al het gevoel dat iets je dwars zat. Ik hoop daarom dan ook dat je niet een overhaaste beslissing hebt genomen. Ik vind het oprecht jammer dat je hiervoor hebt gekozen. We kunnen natuurlijk altijd nog een potje Black Ops spelen.
Misschien kom je nog op je beslissing terug... Ik wens je in ieder geval veel succes!
(Sjeezus, ik voel me ineens heel erg maatschappelijk verantwoord....)
Laatst bewerkt: 10 dec 2010