Ik heb al een tijdje niet gereageerd op het forum (volgens mij nog nooit op deze) maar toch even een reactie.
Beste Spelers van FC Rillion: Ga lekker verder met jullie club en vermaak je daar mee en laat Argo dit lekker uitzoeken.
Joris is weg gegaan bij ons omdat hij erg fanatiek is en wij voor het eerst sinds de oprichting vna het nieuwe argo twee keer in één week verloren. In plaats van erover te praten en te verbeteren heeft hij de laffe uitweg gekozen en is er vandoor gegaan. WAarom in vredesnaam naar jullie vraagt heel Argo zich af. We dachten dat alleen Winter graag bij jullie zou speler. Spelen met zijn oude vriend Paribus is immers zijn droom.Met 5 verdedigers en 2 cdm's voetballen en alleen maar scoren door de keeper weg te duwen tijdens een corner kan toch niet de bedoeling zijn?(neem aan dat jullie hier op gaan reageren maar dat is niet nodig aangezien jullie allemaal weten dat het waar is)
We moeten jullie wel bedankenn want met jullie saaie spel hebben jullie Joris laten zien dat lol het belangrijkste is en dat heeft Argo ook. Wij hebben besloten hem terug te nemen na beraad in de club en Joris weet nu ook dat als hij nog een keer weggaat hij nooit meer welkom is en dat hij zich nu wederom moet bewijzen dat hij voor Argo wilt gaan.
Dus FC Rillion vermaak je lekker met je eigen ploeg en steek die 1.000.000 FUT Coins lekker waar de zon niet schijnt. Joris heeft immers nergens iets getekend!
Deze post is echter helemaal overbodig aangezien Birdy's post alles zegt. Vraag me alleen twee dingen af? waarom staat alleen jouw naam er bij birdy en niet heel argo en wat vind je vriendin hier nu van?
Laatst bewerkt: 13 dec 2010