[FIFA] NL Argo

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 nov 2010.

  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Bryan ook altijd de waarheid zeggen.
     
  2. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij nooit de waarheid spreken Alpine.
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Paribus Bryan niet lief vinden.
     
  4. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Even serieus Gsus,
    Jammer dat je zo heen en weer hopt.
    Je snapt natuurlijk wel dat de stadiondeuren van FC Rillion voortaan voor jouw gesloten blijven.
    Helaas voor jou, maar je wint nu geen Clubscompetitie beker meer man.
    Veel succes verder bij Argo, het waren een paar leuke potjes!

    p.s.

    Ik hoop dat de fans van FC Rillion tijdens de clubswedstrijden sneeuwballen naar je gooien in deze koude dagen.
     
  5. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach weet je wat het is. Ik vind Rillion puur kwalitatief beter, zeker als Alpine op 'any' staat. Maar qua gezelligheid en sfeer kunnen jullie gewoonweg niet tippen aan Argo. Daarnaast vond ik weinig structuur zitten in jullie club, gelukkig het bij Argo wat beter geregeld. Ik hoop wel dat we nog gaan deelnemen aan de Club Competitie, maar daarvoor moet ik Laurens nog ff overtuigen ;). Dan kunnen we kijken of gezelligheid het kan winnen van kwaliteit :D
     
  6. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Rillion dan spreek ik voornamelijk over mij en Alpine hebben zeer aparte humor:9 dat begrijp ik dat je dat anders vind.
    Helaas moet ik je toch teleurstellen dat wij straks die beker op ons naam kunnen schrijven.

    Hopelijk worden het een paar goede matches tussen ons.
    En dan zul je zien wat je zelf postte: RILLION WINT ZIJN WEDSTRIJDEN MAKKELIJKER!

    FC RILLION KAMPIOENEN!:D
     
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Hopelijk weet je en net als het bestuur van FC Rillion dat jij een contract hebt laten ondertekenen tot FIFA 2013 bij FC Rillion.

    Hier stond in wat je rol was binnen de club en wat er van jou verwacht werd bij FC Rillion.
    Ook stond er dat als je de club vroeg tijdig verlaat zonder ontslagen te worden door de managers (Alpine en Kwakmannie) of door een Bryann dat je FC Rillion dan 1.000.000 FUT Coins schuldig bent.

    Door deze smerige spionnenactie die jij hebt uitgevoerd eisen wij nu 1.000.000 FUT Coins van jou.
     
  8. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er trouwens structureel niet goed bij ons als ik vragen mag.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dit slaat werkelijk als een drol op een drumstel. Ik kan weinig waarden hechten aan uitspraken over structuur en organisatie van iemand die steeds van club naar club hopt, want jij doet er zelf alles aan (zo lijkt het) om de structuur en organisatie van argo te ondermijnen. Dat ze je elke keer weer aannemen is mij dan ook een raadsel.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wellicht dat wij ook mee doen aan het toernooi met Toppers als het nog kan.
     
  11. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    “Kein Gelul! Fussball spielen!” :thumbs:
     
  12. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik toentertijd een clausule afgesloten, zodra er grappen zouden worden gemaakt over CheesieOnion, werd mijn contract ongeldig

    @Paribus, ik heb samen met Laurens, Benny en Winter de structuur bepaald. Dat uiteindelijk de organisatie anders liep dan ik had verwacht had ik beter kunnen bespreken.
     
  13. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahem. Even iets anders, ik heb een nieuw logo gemaakt! Ik denk dat die wel in de smaak valt.

    [​IMG]
     
  14. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha :lol:
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb al een tijdje niet gereageerd op het forum (volgens mij nog nooit op deze) maar toch even een reactie.

    Beste Spelers van FC Rillion: Ga lekker verder met jullie club en vermaak je daar mee en laat Argo dit lekker uitzoeken.

    Joris is weg gegaan bij ons omdat hij erg fanatiek is en wij voor het eerst sinds de oprichting vna het nieuwe argo twee keer in één week verloren. In plaats van erover te praten en te verbeteren heeft hij de laffe uitweg gekozen en is er vandoor gegaan. WAarom in vredesnaam naar jullie vraagt heel Argo zich af. We dachten dat alleen Winter graag bij jullie zou speler. Spelen met zijn oude vriend Paribus is immers zijn droom.Met 5 verdedigers en 2 cdm's voetballen en alleen maar scoren door de keeper weg te duwen tijdens een corner kan toch niet de bedoeling zijn?(neem aan dat jullie hier op gaan reageren maar dat is niet nodig aangezien jullie allemaal weten dat het waar is)

    We moeten jullie wel bedankenn want met jullie saaie spel hebben jullie Joris laten zien dat lol het belangrijkste is en dat heeft Argo ook. Wij hebben besloten hem terug te nemen na beraad in de club en Joris weet nu ook dat als hij nog een keer weggaat hij nooit meer welkom is en dat hij zich nu wederom moet bewijzen dat hij voor Argo wilt gaan.

    Dus FC Rillion vermaak je lekker met je eigen ploeg en steek die 1.000.000 FUT Coins lekker waar de zon niet schijnt. Joris heeft immers nergens iets getekend!


    Deze post is echter helemaal overbodig aangezien Birdy's post alles zegt. Vraag me alleen twee dingen af? waarom staat alleen jouw naam er bij birdy en niet heel argo en wat vind je vriendin hier nu van?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Trouwens even voor Katti:

    Er zijn twee spelers binnen onze competitie die dolgraag aan je competitie meedoen. De rest heeft zoiets van laten we lekker vrijblijvend spelen en hebben geen zin in al het geregel van vanavond moet er perse een ploeg staan. Veel succes met je competitie en hopelijk word het een groots succes!
     
  17. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, aangezien ze mijn naam op haar ass heeft laten tatoeëren ben ik blijkbaar ook in deze "sport" de beste van ons allen. :thumbs:

    Mijn vriendin vond het helemaal goed, ze deed zelf ook gezellig me. Top wijf. :eek:
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja je representeert eigenlijk ook ons allemaal als any toch..
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Whatever makes you sleep at night. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  20. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    @Vegeta

    Het is niet mijn bedoeling geweest om een tweestrijd over deze competitie in NL Argo te krijgen. Het was juist mijn bedoeling om een competitie te houden die zou zorgen voor eendracht binnen de teams om van daaruit toe te werken naar een leuke fanatieke ambiance in de clubscene. Met verslagen, standen, transfers, derby's enz.

    Tegelijkertijd kunnen we met deze competitie het onderdeel clubs nog meer promoten. Ik begrijp uit jouw post jegens mij dat jullie niet mee doen met de competitie, erg jammer, maar het is natuurlijk niet verplicht.

    Succes verder met NL Argo
     

Deel Deze Pagina