[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    van rep alle gear kopen, incl gear die je niet eens kan dragen. Het telt namelijk wel bij je ilvl :)

En 2e epic ook al binnen :+

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lol, thanks :D

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laten ze in godsnaam iets gaan doen aan die connection problemen. Iedere keer dat ik vlieg van hier naar daar met een alt of main, krijg je dat de game je van de server kickt. Zijn hier echt al heel wat krachttermen uitgesproken en heb al weer met mijn muis lopen smijten. Ik word er zo schijtziek van.

Kan je wel zeggen: Geduld hebben tot Blizzard iets doet, maar dit verdomde probleem is al zeker 2 maanden zo. :mad:

Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ligt het niet aan je PC?

5. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik krijg een disconnect als ik al een half uur in een queue zit. Kan ik weer achter aansluiten:'-(

6. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, is een bug. Dit is als je een FP gebruikt, om van de ene naar de andere locatie te vliegen, en je gebruikt alt-tab tussendoor, je gedisconnect word.

Heb ikzelf ook last van, maar echt storrend is het niet vind ik. Heb het maar om de zoveel tijd. Voor de rest, autowalk/fly ftw :D Dat gaat over het algemeen toch een stuk sneller.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee echt niet. Mijn PC is top notch vergeleken bij de meesten. Andere dingen kan ik ook gewoon doen via internet zonder dat er al teveel problemen zijn. Ik probeer ook zoveel mogelijk programma's af te sluiten als ik wow ga spelen. Verder heb ik AVG als scanner, firewall, dus daar heb ik ook niet echt veel last van, tenzij jij meer weet.

Ik had al het idee wat Brocade zei in zijn laatste post. 8)

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar besloten om healer te gaan ondanks de slechte berichten over de Shaman Healing status. 30 min queue times om dan vervolgens in een groep te komen wat alleen maar wipte vind ik ook overdreven!

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Deze bug is ook bekend bij blizzard. Op de PTR had ik er geen last meer van dus ga er vanuit dat de bug bij een volgende update weg is.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laten we het hopen. PTR? Sorry voor de vraag. :confused:

Op moment redelijk veel last van, maar ga het gewoon afwachten tot de eerste patch of het onderhoud op woensdag.

11. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    PTR = Public Test Realm.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kut ja. |:-

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Tot nu toe, alle healing shammy's die ik heb gehad in heroics. Zogen kont. :|

14. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel Windowed Full Screen.

Problem fixed.

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Komt omdat het healen compleet anders is dan vroeger. Het standaard idee van trage dure heals en snelle goedkope heals is weg, waardoor veel mensen heel erg in de problemen komen met mana.

Holy light is 2sec cast (met 1400 haste oid), healed voor 9k non-crit, kost 2.1k mana.
    Flash of Light is 1.2sec cast, healed voor 15k, kost 6k mana.

En aan het eind van een bossfight heb je dan... veel mana :+

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het maar eens als een resto druid OPadin D:

Nourish = Useless
    Healing Touch = Useless
    Nature's Swiftness heeft een tergend grote cooldown om useful te zijn..

Basically: Alleen HoT's over met een Swiftmend zo nu en dan..en dat zijn dan onze main healers altijd geweest. Hebben het allemaal moeilijk om zelfs heroics bij te houden.

17. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit me hoofd hebben wij Healing Rain a 10k mana (!) wat ongeveer 1200 per seconden health.

Onze snelle healing spell healing surge health voor maar 10k en kost ongeveer 6k mana! Met tanks en dps die regelijk wat dmg ontvangen is dit echt een pain! Ik snap dat ze het healen moeilijker maken en niet zo easy mode als in WOTLK (chain heal spam zonder out of mana te gaan) maar dit is echt overdreven.

18. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een frost mage en heb ook problemen om hoge dps te halen. Ik ben dan nog geen 85 en een klein gedeelte komt door die verlepte item levels. Je moet een item level hebben om in een instance te gaan. Kortom, ik kan wel een goede item vervangen voor een iets mindere item omdat die alleen maar een hogere item level heeft. Dat komt mijn dps niet ten goede. Daarnaast op bosses heeft mijn mastery echt helemaal geen nut.. Increased damage against frozen targets. Jammer dat bazen niet bevroren kunnen worden..

19. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een paar keer gewhiped op de eeste boss van SFK, awesome. Als die rond de 15% zit en hij massive aoe doet is het bijna onmogelijk om hem neer te krijgen maar met hero en de Druid healer in Tree form is het op het nippertje gelukt. :eek:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt voor de tip. Ik ben het echter wel anders gewend. Mocht het probleem door Blizzard opgelost zijn, give me a call. :thumbs:

Ik schakel dan wel weer terug naar de oude manier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina