The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    165
    Moet.... hebben....

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Amen

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  4. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
  5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
  6. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Willem, dat stamt uit augustus, gisteren werd pas bekend dat het wel een nieuwe engine zal zijn.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet, maar IGN linkt er naar bij hun nieuwe item. Daarnaast is dit het enige nieuwe project van Bethesda, dus is de nieuwe engine voor Skyrim. ;)

8. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat nieuwe item is van 11-12 en Bethesda heeft bekendgemaakt dat het een nieuwe engine wordt op 12-12 :)

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Trouwens bij het maken van een `nieuwe` engine gaan ze wel weer gewoon porties oude code gebuiken, net als bij Reach of helemaal van scratch? Ik denk dat ik Oblivion ook maar eens een keer moet uitspelen, niet gedaan omdat het gewoonweg te lelijk was. Ik ben normaal niet iemand die veel geeft om graphics maar ook de art direction was om te huilen, ik was de eerste paar uur ook met m´n tenen gekromd aan het spelen.

Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ze zeiden dat ze iets hadden gedaan met de Fallout 3 engine. Of het voor Skyrim is bedoeld weten we niet zeker.

De engine mag dan misschien wel niet helemaal nieuw zijn. Ze beloofde wel goede grapics. Ze zeiden zelfs dat het wel iets weg had van de volgende generatie graphics op het forum. Maar wat ze daarmee bedoelen kan je op verschillende manieren interpreteren. TES IV was (bijna)een launchgame voor de 360. Ik verwacht dat de verschillen tussen IV en V enorm zullen zijn, ook al zijn het beide games voor de zelfde console.

Persoonlijk maakt me het allemaal niet zoveel uit. Ik hoop meer dat het gevoel van TES III weer een beetje terug komt. Lekker doelloos ronddwalen ipv alleen maar questen. Dat vind ik persoonlijk leuker.

//

http://www.videogamer.com/news/elder_scrolls_v_skyrim_to_use_all-new_game_engine.html

andere sites nemen het nu ook over terwijl er nog helemaal niks bekend is over de engine. Het zal nog steeds de zelfde engine maar dan verbeterd kunnen zijn. We zullen zien!

11. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zo opvallend hoe iedereen weer verlangd naar de vrijheid van Morrowind. De vele items, de gevarieerde omgeving, de moeite die je moest doen om ergens te geraken. *Zucht* wat hoop ik dat V op III gaat lijken!

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vond het altijd wel grappig hoe je in Morrowind eerst tegen kleine beestjes moest leren vechten voordat je pas de eerste dungeon kon doen. In Oblivion was je al overpowered wanneer je uit de sewer ontsnapt. Vind je het gek dat iedereen die TES III heeft gespeeld kritiek heeft op TES IV? 8)

bron: TES forum.

Lijkt me duidelijk.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had begrepen van een ouder artikel dat iemand van Bethesda zei dat als je de game speelt, je denkt iets te spelen wat niet meer van de huidige consoles is. Ik verwacht nu echt realistische animaties en noem maar op hoor. Helemaal met een nieuwe engine, dan kunnen ze echt niet meer met die simple-ass animaties komen.

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Jij bent echt goed in het maken van torenhoge verwachtingen.

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ook maar TESIII en TESIV GOTY geregeld...

16. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut niet. Het gevoel verdween bij IV. Het gevoel dat je de eerste uren had in Morrowind. Elk gevecht was pittig en je wou het wel laten vol door de wildernis te banjeren. Maar na tientallen uren, je wordt sterker en sterker, krijgt meer vertrouwen en voelt je steeds machtiger in de wereld. Allemaal de kop ingedrukt door level scaling. Daarnaast waren er veel minder mogelijkheden wat betreft potions, weapons en armor.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Maar het is geen onzin wat ik brul, Tod Howard geloof ik heeft dat gezegd.:thumbs:

18. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De gevechten van Oblivion zouden ook episch worden... Pak de zak met zout er dus maar vast bij. We geloven toch ook niet alles wat Peter Molyneux roept?

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Sorry hoor, maar ik vond Oblivion gewoon super vet. Ik heb Morrowind weliswaar nooit gespeeld, maar Oblivion is volgens mij nog steeds een van mijn meest gespeelde games ooit.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oblivion is m'n op 1 na favo game. Mag jij raden welke er op #1 staat.

Ik zeg ook niet dat Oblivion slecht is. Het is alleen op bepaalde punten minder dan z'n voorganger.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina