Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben de multiplayer er in gestopt als experiment, welke geslaagd is en er dus binnenkort (gratis) een DLC uit komt. Het gaat er toch om dat de grof van de spelers de multiplayer tof vindt en niet omdat het niet bij het genre past? :emo: Een vriend van mij speelt ook enkel CoD voor de singleplayer :emo: De multiplayer is gewoon een aangename extra die ik met veel lof ontvang want het werkt allemaal goed en is een keer iets anders dan schieten :D .

2. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was wel uitgekeken op mijn super overpowerde Assassin en de AI die af en toe niet al te snugger is. De multiplayer met echte targets is zeer vermakelijk. Het enige wat misschien een beetje jammer is dat hogere levels gewoon speeltjes hebben die het véél makkelijker maakt. Ik ben dus zo'n level 50 waar iedereen problemen mee heeft. Nagenoeg al mijn abilities laden sneller en tja, als je een soort van eagle vision, rookbommen, pistolen, dubbelgangers en andere gadgets hebt terwijl verder niemand anders ze heeft snap ik de frustratie. Naarmate je vordert qua level en speelt met hogere levels verliest de MP een beetje zijn waarde. Het leukst is met vrienden zonder perks en abilities.

3. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, heb al regelmatig tegen level 50-ers gespeeld en sommige waren erg slecht. Vooral omdat level 50 niets zegt over de skill (erg makkelijk boosten) . De speeltjes kloppen wel maar de rookbom is een van de beste vaardigheden die het spel al een stuk makkelijker maakt, die krijg je op level 5 geloof ik....?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Voor de mensen die geen zin hebben om er uren in te stoppen voor de level 50 achievement is het misschien een idee om het te boosten. Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn? Dan kunnen we misschien een sessie maken, ik weet hoe het moet.

5. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Wanneer wou je dat willen doen, ik heb sowieso interesse, deze week krijg ik eindelijk het spel! datum prikken?

Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  6. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel meedoen :)

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het vereist 6 mensen, iedereen moet minimaal level 5 zijn om de game mode Alliance te spelen. Verder is het best simpel en snel, haal je zo'n 15 kills per pot en dus zo'n 33k score per match mits je het goed doet.

Schrijf anders je naam bij het lijstje als je geïnteresseerd bent.

Normaal ben ik niet van het boosten maarja, heb niet echt zin om dit te spelen legit tot level 50. Zeker gezien de overpowered assassins die al 40+ zijn.

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    En hoe vaak moet je het dan doen? Met 6 man ben je hoeveel uur bezig om allemaal 50 te halen?

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Schrijf me maar op, ligt er wel een beetje aan wanneer we spelen.

10. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook wel zin in wat geboost *)

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dan doe ik ook wel mee :) alleen hoelang zijn we er mee bezig?

12. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
    De aankomende boostavond zit alweer vol, weekend of doordeweeks?

Daz
    Erwin van..
    cjr stone
    RVDV
    Nyari
    Modder-Eter

Edit: nogmaals ik krijg pas deze week de Codex Edition binnen, even snel tot lvl5 en dan kan ik meedoen!

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dunno, pot duurt ongeveer 8 minuten ofzo.
    Er zijn 3 teams van 2. Een match bestaat uit 2 rondes.
    Zo wordt elke match en ronde een driehoek gemaakt van wie wie moet doden, en wie van wie moet ontsnappen.

Edit, graag mét headset. Zodat we kunnen uitleggen mocht er iets niet duidelijk zijn en we per map een afspreek punt afspreken.
    Datum; ergens volgende week? (kerst vakantie)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik doe ook mee! :)

15. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
    VOL_0/, joke <3

Dit kunnen we het beste in de kerstvakantie doen, gewoon aanmelden hiervoor ook al hebben we meer dan 6 man.

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Volgende week heb ik tijd zat :D twee weken vakantie, en me vriendin zit vast op de bank ivm met operatie dus ik moet mezelf gaan vermaken :D.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Kan ik ook nog ff tot level 5 spelen.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Level 5 is zo gehaald, twee potjes bovenaan winnen en je bent al level 5.
    Maar goed, kerstvakantie it is. Ik zal tegen die tijd wel een datum droppen om de eerste sessie te starten.

19. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Lame hoor, boosten naar level 50 :emo: .

Enkel geïntresseert in het boosten van de bonus achievements, kost een stuk meer tijd :)_

20. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2 boosten voor level 100 kan ik begrijpen en heb dat ook gedaan.
    Maar dit spel boosten voor level 50?? Duurt zonder boosten maar 15 uur speeltijd wisten jullie dat?
    Neem de mode Manhunt met vuurwerk en tempelierszicht als jaagvaardigheden, rookbom en dubbelganger of menigte veranderen als doelwitvaardigheden. Dan own je ze zo...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina